ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
ואני חושב הפוך, (זה לא חדש). להארלי קהל לקוחות שבוי שיודע מה הוא רוצה, כל שינוי בתפיסה וניסיון לשינוי הוביל לירידה במכירות זאת עובדה.
לכן אולי הארלי צריכה להתפצל, (בדיוק כמו שעשתה קוקה-קולה) תהיה חטיבה של קלסיק הארלי, וחטיבה של מותגים "אחרים". אם נלמד ממקרה
קוקה-קולה. הלקחות הצביעו ברגלים וסרבו לקבל את המותג החדש רק שחזר היצור המקורי הקלסי הוכפלו שוב המכירות אפילו עברו את הממוצע.

הלקוחות מתמעטים זה נכון אבל השאלה היא מה קדם למה הביצה אות התרנגולת. אני לא רואה סיבה למה בן רוכב לא ירצה לרכוב על מה שאבא
שלו רכב, ולמה האופנוע של סבא יהיה פחות נחשק מאופנוע חדש אם בכל מקרה לאמריקאי הממוצה מדובר בצעצוע למבוגרים בתוך ה-מן קייב שלו.

אין לו צורך באופנוע ספורט, אין לו צורך באופנוע קצה, האמריקאים המבוגרים והעשרים אוהבים גולדווינג BMW והראלי.
אז אתה רואה אתה גם מסכים שעם ה"קלאסיק" אין מספיק לקוחות כדי להחזיק מותג.
כרגע נראה שהבנים לא רוצים את האופנוע של אביהם כי הוא לא יודע להתנהג, לא נוח ובקושי עוצר, הארלי כבר הבינו את זה לפני כמה שנים לכן אמרו במפורש שהם עומדים לעשות את האופנועים שלהם עם יכולות של אופנוע מהתקופה הנוכחית, אם תקרא מבחנים על הסטריט בוב, הCX1200, או הפאט בוב תראה שכל בוחן כמעט מציין את העובדה שהכלים האלה עוצרים כמו שצריך ויודעים לשמור קו בסיבוב, אני מקווה שהre wire זה לא חזרה לאופנוע רועד בטרוף עם ברקסים חלשים ומתלים של אופניים