עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: הארלי דיווידסון מחווטת מחדש

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    הארלי דיווידסון מחווטת מחדש

    אחרי התכניות הגרנדיוזיות והיציאה מהקופסה של השנים האחרונות, בהארלי דיווידסון 'מחווטים מחדש' בעקבות המשבר ומציגים אסטרטגיה שמרנית של חזרה למקורות עם דגמים מסורתיים; הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%90%d7...7%d7%93%d7%a9/

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שנים אני אומר שלהארלי קהל שמרני, אורתודוקסי ונאמן רק לעצמו, כל ניסיון אחר להמציא את הגלגל מחדש נכשל.

    הארליסטים רוצים הארלי ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ. מי שמחפש משהו אחר הוא לא לקוח של הארלי. באד בוייס.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שנים אני אומר שלהארלי קהל שמרני, אורתודוקסי ונאמן רק לעצמו, כל ניסיון אחר להמציא את הגלגל מחדש נכשל.

    הארליסטים רוצים הארלי ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ. מי שמחפש משהו אחר הוא לא לקוח של הארלי. באד בוייס.
    נכון. הקהל שלהם שמרני ואורתודוקסי, וכמו כן גם מורכב ברובו מגברים לבנים בגיל העמידה שאינם נעשים צעירים יותר.

    הארלי הם אייקון אמריקאי, אבל הם לא מכוונים לדור הצעיר ורואים את זה. במדינה בה הלוואות הסטודנטים מגיעות לעשרות אלפי דולרים ואף יותר מזה, מי יקנה רואד גלייד ב-30 אלף דולר?
    הדור הצעיר באמריקה רוכב פחות. באופן כללי, נמצא בחוץ פחות (גם לפני המגפה). לשלב את זה עם כלכלה לא מזהירה ואפשר להבין למה יש עליה כה חדה בכמות דגמי הביניים שמיוצרים ונמכרים בעולם, מבייבי אדוונצ'רים ועד אופנועי ספורט קטנים. שלא לדבר על העובדה שבאמריקה, אופנועים נחשבים יותר בגדר צעצועים ולא ככלי תחבורה בניגוד לחלקים אחרים בעולם.

    הארלי תקעו את עצמם עם הגב לקיר. מצד אחד, הם מותג פרימיום עם מחירים בהתאם ולכן הם מושכים קהל יעד מסויים, ומצד שני הם לא מצליחים למשוך את הקהל הצעיר, שלא יכול/רוצה לקנות את הכלים האלו במחירים האלו. להרוג את ביואל הייתה טעות, הם יכלו לשווק כלים זולים ונגישים מבלי לפגוע במותג האם, בערך כמו שחברות הגיטרות האמריקאיות נוסח פנדר וגיבסון עושות עם חברות הבת שלהן.

  4. #4

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שנים אני אומר שלהארלי קהל שמרני, אורתודוקסי ונאמן רק לעצמו, כל ניסיון אחר להמציא את הגלגל מחדש נכשל.

    הארליסטים רוצים הארלי ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ. מי שמחפש משהו אחר הוא לא לקוח של הארלי. באד בוייס.
    קהל שבפחות מ20 שנה לא יהיה קיים או לא יוכל לרכב.
    הם כבר רואים את זה במכירות.
    חוץ מדגמים בקטגוריות שונות הארלי החליטו שהכלים שלהם צריכים גם לדעת לפנות, להיות נוחים ופחות מוברצים ואפשר לראות את זה כבר בדגמים של 2019 אם גם את השימושיות הוא יקח להם ויחזיר אותם לתקופה ששיחררה חוליות בגב והרסה סתימות בפה הלך עליהם.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    It is what it is
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    It is what it is
    בדרך כלל אומרים את זה מי שהולכים עם הראש בקיר

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אפילו רויאל אנפילד הבינו שעם כל האהבה למסורת, צריך להתקדם הלאה.
    הארלי צריכים לשנות אסטרטגיה, או שהם יהפכו לצל של העבר.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אפילו רויאל אנפילד הבינו שעם כל האהבה למסורת, צריך להתקדם הלאה.
    הארלי צריכים לשנות אסטרטגיה, או שהם יהפכו לצל של העבר.
    ואני חושב הפוך, (זה לא חדש). להארלי קהל לקוחות שבוי שיודע מה הוא רוצה, כל שינוי בתפיסה וניסיון לשינוי הוביל לירידה במכירות זאת עובדה.
    לכן אולי הארלי צריכה להתפצל, (בדיוק כמו שעשתה קוקה-קולה) תהיה חטיבה של קלסיק הארלי, וחטיבה של מותגים "אחרים". אם נלמד ממקרה
    קוקה-קולה. הלקחות הצביעו ברגלים וסרבו לקבל את המותג החדש רק שחזר היצור המקורי הקלסי הוכפלו שוב המכירות אפילו עברו את הממוצע.

    הלקוחות מתמעטים זה נכון אבל השאלה היא מה קדם למה הביצה אות התרנגולת. אני לא רואה סיבה למה בן רוכב לא ירצה לרכוב על מה שאבא
    שלו רכב, ולמה האופנוע של סבא יהיה פחות נחשק מאופנוע חדש אם בכל מקרה לאמריקאי הממוצה מדובר בצעצוע למבוגרים בתוך ה-מן קייב שלו.

    אין לו צורך באופנוע ספורט, אין לו צורך באופנוע קצה, האמריקאים המבוגרים והעשרים אוהבים גולדווינג BMW והראלי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ואני חושב הפוך, (זה לא חדש). להארלי קהל לקוחות שבוי שיודע מה הוא רוצה, כל שינוי בתפיסה וניסיון לשינוי הוביל לירידה במכירות זאת עובדה.
    לכן אולי הארלי צריכה להתפצל, (בדיוק כמו שעשתה קוקה-קולה) תהיה חטיבה של קלסיק הארלי, וחטיבה של מותגים "אחרים". אם נלמד ממקרה
    קוקה-קולה. הלקחות הצביעו ברגלים וסרבו לקבל את המותג החדש רק שחזר היצור המקורי הקלסי הוכפלו שוב המכירות אפילו עברו את הממוצע.

    הלקוחות מתמעטים זה נכון אבל השאלה היא מה קדם למה הביצה אות התרנגולת. אני לא רואה סיבה למה בן רוכב לא ירצה לרכוב על מה שאבא
    שלו רכב, ולמה האופנוע של סבא יהיה פחות נחשק מאופנוע חדש אם בכל מקרה לאמריקאי הממוצה מדובר בצעצוע למבוגרים בתוך ה-מן קייב שלו.

    אין לו צורך באופנוע ספורט, אין לו צורך באופנוע קצה, האמריקאים המבוגרים והעשרים אוהבים גולדווינג BMW והראלי.
    אז אתה רואה אתה גם מסכים שעם ה"קלאסיק" אין מספיק לקוחות כדי להחזיק מותג.
    כרגע נראה שהבנים לא רוצים את האופנוע של אביהם כי הוא לא יודע להתנהג, לא נוח ובקושי עוצר, הארלי כבר הבינו את זה לפני כמה שנים לכן אמרו במפורש שהם עומדים לעשות את האופנועים שלהם עם יכולות של אופנוע מהתקופה הנוכחית, אם תקרא מבחנים על הסטריט בוב, הCX1200, או הפאט בוב תראה שכל בוחן כמעט מציין את העובדה שהכלים האלה עוצרים כמו שצריך ויודעים לשמור קו בסיבוב, אני מקווה שהre wire זה לא חזרה לאופנוע רועד בטרוף עם ברקסים חלשים ומתלים של אופניים

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה רואה אתה גם מסכים שעם ה"קלאסיק" אין מספיק לקוחות כדי להחזיק מותג.
    כרגע נראה שהבנים לא רוצים את האופנוע של אביהם כי הוא לא יודע להתנהג, לא נוח ובקושי עוצר, הארלי כבר הבינו את זה לפני כמה שנים לכן אמרו במפורש שהם עומדים לעשות את האופנועים שלהם עם יכולות של אופנוע מהתקופה הנוכחית, אם תקרא מבחנים על הסטריט בוב, הCX1200, או הפאט בוב תראה שכל בוחן כמעט מציין את העובדה שהכלים האלה עוצרים כמו שצריך ויודעים לשמור קו בסיבוב, אני מקווה שהre wire זה לא חזרה לאופנוע רועד בטרוף עם ברקסים חלשים ומתלים של אופניים
    זו בדיוק הסיבה שצריך לפצל, בעידן של אובדן לקוחות אי אפשר לוותר על אף אחד, לכן ההארלי המסורתי ימשיך בייצור על פי דרישות שוק. בכל מקרה הוא יהיה חייב להתעדכן בגלל תקנות היורו המחמירות ושאר הביורוקרטיות.

    ובנוסף יכוון גם לקהל קצת שונה ע"י החטיבה השנייה. השוק האמריקאי בעייתי וקשה להבין את ההפכפכות שלו, ולכן חייבים להבין אם אובדן הלקוחות היה לכיוון כלי דומה יפני (אמינות) או רצון לביצועים, או אולי בכלל סיבה חמקמקה אחרת.

    בכל מקרה קשה לי להאמין שהארלי יסגרו שערים וידממו לעד, מקסימום הם יהפכו את עצמם למוצר שנמכר במספרים קטנים על פי דרישות ספציפיות ויפתרו משאר המשקל העודף והשומן שמעיק על התקציב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זו בדיוק הסיבה שצריך לפצל, בעידן של אובדן לקוחות אי אפשר לוותר על אף אחד, לכן ההארלי המסורתי ימשיך בייצור על פי דרישות שוק. בכל מקרה הוא יהיה חייב להתעדכן בגלל תקנות היורו המחמירות ושאר הביורוקרטיות.

    ובנוסף יכוון גם לקהל קצת שונה ע"י החטיבה השנייה. השוק האמריקאי בעייתי וקשה להבין את ההפכפכות שלו, ולכן חייבים להבין אם אובדן הלקוחות היה לכיוון כלי דומה יפני (אמינות) או רצון לביצועים, או אולי בכלל סיבה חמקמקה אחרת.

    בכל מקרה קשה לי להאמין שהארלי יסגרו שערים וידממו לעד, מקסימום הם יהפכו את עצמם למוצר שנמכר במספרים קטנים על פי דרישות ספציפיות ויפתרו משאר המשקל העודף והשומן שמעיק על התקציב.
    המנועים של הארלי החדשים (104, 108) עומדים בקלות בתקנות והם מאד מתקדמים טכנולוגית.
    מבחינת אמינות כבר 10 שנים לפחות שהארלי מיצרים אופנועים סופר אמינים.
    חלק מבעיה שלהם זה המחיר, זה בסדר שיש לך דגם אחד או שניים יקרים מאד אבל בהארלי זה כמעט כולם (לא מחשיב את הזבל מהודו), המחיר לא פופורציונאלי לאופנוע.
    השאלה היא אם זאת חזירות של הארלי או חוסר יכולת ליצר אופנוע במחיר שמשתווה למתחרים, אם זה הסיבה השניה אז הם בבעיה רצינית

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    השאלה היא אם זאת חזירות של הארלי או חוסר יכולת ליצר אופנוע במחיר שמשתווה למתחרים, אם זה הסיבה השניה אז הם בבעיה רצינית
    אתה צודק - הם בבעיה רצינית. רכב שמיוצר בארצה״ב יכול להיות הרבה דברים, רק זול הוא לא יהיה. איכשהו שחכו שהרלי לא נהיה פופולרי בגלל איכות או ביצועים או צורה. בניגוד למתחרים הם היו זמינים וזולים.
    מצב היום שונה - יש הרבה מתחרים, ועידן של ״hell’s angels “ נגמר פחות או יותר.
    כן, מנועים שלהם טובים ואמינים - אבל לא תשים אותם על קטנוע.
    הם כנראה ירדו בגודל (של אופנועים) ובמחיר. או יהפכו לאופנוע בוטיק ויימכרו (כחברה).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אתם קוברים את הארלי מוקדם מדי. הם עדיין יכולים לצאת מזה כמו דוקאטי או קטמ.
    אם יתמחרו את הברונקס כמו ה797, הם יכולים למקם את עצמם כיצרן אמריקאי אקזוטי.
    אני חושב שהם צריכים למצוא דרך להוריד את מחיר הכלים לרצפה ולדאוג על קשר טוב עם הלקוחות.
    הרבה יותר קל למכור אבזור כשיש על מה להלביש אותו, ושם הם יכולים לעשות את הכסף.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    הם עדיין יכולים לצאת מזה כמו דוקאטי או קטמ.
    איזה השוואה מדויקת. אתה יודע שדוקאטי לא חברה עצמאית אלא בבעלות וולקסוגן?

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני חושב שהם צריכים למצוא דרך להוריד את מחיר הכלים לרצפה ולדאוג על קשר טוב עם הלקוחות.
    זה יותר כל להגיד מלעשות. ראית פעם רכב זול מיוצר בארה״ב? אתה יכול לדמיין אמריקאי קונה הרלי מיוצר בתאילנד?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. הארלי-דיווידסון: צמד דגמים חדשים ומסקרנים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-04-2020, 22:06
  2. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 08-11-2019, 11:08
  3. הארלי-דיווידסון משיקה סניף קונספט בתל-אביב
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 35
    הודעה אחרונה: 28-07-2019, 14:52
  4. השקה עולמית: הארלי-דיווידסון סטריט רוד 750
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-05-2017, 19:23
  5. חלום: ROUTE 66 על הארלי-דיווידסון
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-08-2016, 19:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO