תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: טעינת מצבר כתחזוקה מונעת, מיותר?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362

    טעינת מצבר כתחזוקה מונעת, מיותר?

    ברשותי CB500X 2017, שיצא תחת ידיי מהסוכנות, המצבר באופנוע מקורי, הרכיבות הן יומיומיות לעבודה 30 דקות לכל כיון על כביש מהיר. (גם בתקופת הקורונה).
    תוהה האם יש צורך לבצע טעינה יזומה במטען מצברים חכם (Noco / ctek וכו' לא לינגלונג סיני):

    האם פעולה שכזו תתרום משהו לאורך חייו של המצבר?

    טעינה יזומה שכזו ללילה, תמלא את המצבר יותר מאשר רכיבה רגילה שמטעינה אותו בחזרה או שאין הבדל ממשי?

    האם מוקדם מידי לבצע זאת לאחר 3 שנות פעילות המצבר?

    תודה לעונים


    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    טעינה יזומה שכזו ללילה תמלא את המצבר יותר מאשר רכיבה רגילה,בגלל שברכיבה רגילה פועלם צרכנים.
    ובטעינה דרך מטען לא פועל אף צרכן.

    ומניסיון עם רכב אני יכול לומר שכן,אני מטעין את המצבר יזום וזה מאריך את החיים של המצבר.
    מצברים פשוטים לרכב מתוצרת ישראלית לרוב לא עוברים את ה 3 שנים.
    ואני כבר כמעט 5 שנים נוסע על מצבר כזה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    מבצר יכול להחזיק שנה ויכול להחזיק 7 שנים.
    אין ממש חסרון בלהטעין את המצבר מדי פעם (חוץ מההתעסקות והסיכוי לגרימת נזק ללא כוונה).
    אבל בנסיעות כמו של אין גם ממש יתרון.
    פעמיים ביום נסיעה של חצי שעה על כביש מהיר- הרבה מצברים חולמים על חיים כאלה.
    אני לא הייתי נוגע. אין סיבה.

  4. #4
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    הבנתי, תודה רבה.
    קראתי על בדיקת מתח כשכבוי. אולי אתחיל מזה בצורה מדגמית, ביום שאראה שהוא מתחת לרף הרצוי אשקול טעינה יזומה.

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא רק כשכבוי, אלא אחרי שהמצבר נח איזה חצי שעה/שעה.
    בסוף טעינה, מצברי עופרת מראים מתח מעט גבוה יותר עד שהם מתייצבים.

  6. #6
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    משמע בדיקה בבוקר אחרי ליל מנוחה תהיה מדוייקת.

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא בדיוק.
    כי אז נכנסים למשוואה גם זרמי פריקה שעלולים לפרוק אותו מעט לאורך הלילה.

  8. #8
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    יש עליו אזעקה רגילה שדואג לדרוך בלילות, מניח שזו הפריקה שעליה אתה מדבר.

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מקפיד לטעון פעם בשבועיים לפחות (רוכב מעט) ומצבר מקורי החזיק לי 6 שנים.

  10. #10
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    חיברתי לניסיון באמצע השבוע, תוך חצי דקה הראה שהמצבר טעון במלואו.
    חשבתי כי אולי זה שעה אחרי רכיבה, חיברתי שוב לאחר 5 שעות, אותו הדבר.
    ככל הנראה, כרגע אין צורך לתחזק אותו.

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. בעית טעינת מצבר בגוי רייד 125.
    על ידי rotemzaken בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-01-2019, 21:24
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 28-11-2017, 19:35
  3. טעינת מצבר, מטען
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-08-2016, 08:39
  4. פתרון פשוט ליותר מדי שמן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 19:38
  5. זימון לקורס נהיגה מונעת
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 08:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO