האבסורד ששני אנשים נכנסים לסוכנות ויוצאים עם שני דגמים חדשים שעומדים בכל התקנים הקיימים ואחד אינו יכול לעבור בכביש שלשני מותר.
מבחינת רעש ברחוב לא יהיה הבדל, תקן היורו בודק במצב fly by שהוא המצב האמיתי, לא זכור באלפים רוכבים שעומדים ליד האופנוע שלהם בנוטרל ופותחים מצערת ל4000 סל"ד סתם ככה.
אכיפת המהירות בכבישים האלו תבטיח שקט יותר מהשטות הזאת.
כרגע זה נראה כמו ניסוי של עונה אחת אבל לא מובן מה הקריטריונים של הצלחה או הכישלון של זה או יותר נכון איך ימדדו את ההצלחה.
אגב באלפים יש הרבה רכבי ספורט שמרעישים הרבה יותר מכל אופנוע ממוצא.