השאלה היא בתוואי הנסיעה הצפוי.
עם חלק גדול מהנסיעה צריך לעבור בכבישים מהירים, אז יש ל-300 יתרון.
מצד שני, אם זה תוואי הנסיעה - מראש הייתי שוקל קטנוע 300 "פרופר" או 400, כי חבל לשלם 100 שקל בחודש על 28 סמ"ק (ועדיין להשאר עם כלי לא מלהיב כמו ג'וימקס).
אם עיקר הנסיעה הינה בשעות עומס ו/או בתוואי עירוני-פרברי, אז לדעתי אין ל-300 יתרון של ממש ובהחלט אפשר להסתפק ב-250.

מבחינת עלויות טיפולים ובעיות הפתעת אותי, לא שמעתי שהג'וימקס 300 יקר או בעייתי יותר לאחזקה. אשאל בסופ"ש, יש לי מקור מידע מהימן.