זה מה שהגיע לי אם זה רלוונטי -
www.aliexpress.com/item/4000114762441.html
הגיע המצבר, היום יהיה לי מולטימטר.
מדובר (לכאורה) במחליף הליתיומי של YTX-14BS -
https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs
חשבתי -
- למדוד לראות שהמתח לא גבוה מדי
- לבדוק שהזרם/הספק לא נמוך מדי
מה עוד שווה לבדוק? יכול להיות שתו"כ נסיעה, המתח עולה מעל 16V, ואז חוזר ודופק את החשמל? איך בודקים דבר כזה?
אצלי ספציפית (F800ST), המצבר יושב די קרוב למנוע. אני מבין שבאופנוע "רגיל" זה יותר מבודד, האם זה משהו שמעלה את הסיכון?
ב-NC היוצא המצבר גם מקדימה, אבל המנוע מונמך, אז אני לא חושב שחום / ויברציות היו משפיעים עליו באותה צורה.
זה מה שהגיע לי אם זה רלוונטי -
www.aliexpress.com/item/4000114762441.html
המתח לא יכול לעלות מעל מה שמערכת הטעינה מטעינה, כך שאתה בסדר בקטע הזה.
מה שאתה צריך לפחד ממנו הוא שהbms הסיני (אני צרשה לעצמי להניח שיש bms) לא יתפקד כמו שצריך, ואז אחד התאים הפנימיים יפרק יותר מהאחרים. זה עלול לגרום לפריקת יתר או עומס על התאים האחרים ולהתלקחות. בגדול, לשים לב שהסוללה לא מתנפחת, ושזרמי הטעינה לא גבוהים מדי.
זרמי טעינה = מה שמגיע מהאופנוע למצבר כשהוא מונע? איך בודקים מה הם?
BMS יש (לפחות בתיאור המוצר), התלקחות נשמע לא משהו :/
האם גם בסוללות לפטופ יש BMS? כי שם (נראה לי) לא שמעתי על סוללה חליפית שהתלקחה
כן. וגם התאים בד"כ מאוד איכותיים.
אני שחטתי מסוללה של לפטופ, 12 תאי 18650 שעובדים אצלי כבר שנתיים יפה מאטד
סביר להניח שה-BMS לא אמור סתם להתקלקל אחרי חודש, כלומר או שהוא עובד מההתחלה או שלא?
נערך לאחרונה על ידי kaz; 23-05-2020 בשעה 12:47.
13.4, תואם למה שמדדתי עם מד מתח.
לא היו בעיות, הגיע לי סמס מחברת שילוח כלשהי ובחרתי נק' איסוף.
עדיין לא בטוח לגבי ה-BMS - יש דרך לבדוק אותו אופליין? אם אחרי חודש הכל בסדר, אפשר להניח שה-BMS תקין? זה סתם צ'יפ, לא?
זה לא סתם צ'יפ, זה צ'יפ שמווסת את הטעינה באופן שווה בין תאי הליתיום שמרכיבים את המצבר שלך. במקרה שלך אני לא חושב שתוכל לבדוק אותו בלי לחתוך את המעטפת של המצבר. מה שכן זה מעגל יחסית "טיפש", אני לא הייתי חושש יותר מדי
Sent from my GM1913 using Tapatalk