הגיע המצבר, היום יהיה לי מולטימטר.

מדובר (לכאורה) במחליף הליתיומי של YTX-14BS -
https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs

חשבתי -
- למדוד לראות שהמתח לא גבוה מדי
- לבדוק שהזרם/הספק לא נמוך מדי

מה עוד שווה לבדוק? יכול להיות שתו"כ נסיעה, המתח עולה מעל 16V, ואז חוזר ודופק את החשמל? איך בודקים דבר כזה?

אצלי ספציפית (F800ST), המצבר יושב די קרוב למנוע. אני מבין שבאופנוע "רגיל" זה יותר מבודד, האם זה משהו שמעלה את הסיכון?
ב-NC היוצא המצבר גם מקדימה, אבל המנוע מונמך, אז אני לא חושב שחום / ויברציות היו משפיעים עליו באותה צורה.