עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 37

אשכול: הרוגי דו"ג וההשפעה על פעולות אכיפה של המשטרה.

  1. #16
    שיאכפו פלאפון, איתות ומעבר בין נתיבים אצל הפחיות ואז שיבואו אלינו. שיאכפו אלימות במגזר המיותר, כמו גם גניבות רכבים, אופנועים ובאפן כללי. שיאכפו ניצבים אשר מטרידים מינית שוטרות צעירות. אחכ נדבר, משטרה פח, עצלנית וטפשה. ואנחנו האזרחים שומרי החוק, סובלים ממנה.

    סעו בזהירות.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שימו לב בסופי השבוע לרכיבה שלכם, ... , תרכבו כחוק
    מתוך כל הפוסט הארוך - רק זה חלק היגיוני ומגובה בחוק. כל השאר - בריונות לשמה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שימו לב בסופי השבוע לרכיבה שלכם, בעת מפגש תהיו נחמדים
    או מה, אקבל דו"ח על "אי-נחמדות בעת המפגש"? לא מתכוון להעליב או להיות גס רוח לאף אחד, אבל "עצות" כאלה לא נשמעות טוב.

    ובאופן כללי - איזה חוקים בדיוק משטרה הולכת לעכוף שלא עשה עד עכשיו? חוץ מפרה חולבת של "מהירות מופרזת"? חניה על מדרכה? רוב הרוכבים לא משתמשים בטלפון תוך כדי. לא ראיתי רוכב עובר באדום. רובם מצייתים לזכות קדימה.

    בואו נראה תאונות קטלניות של מאי:
    1. רכב פגע קטנוע שהיה לפניו.
    2. רוכב איבד שליטה והתנגש באץ.
    3. רוכב קטנוע התנגש ברכב מאחורה.
    4. רוכב ללא רישיון התנגש ברכב מאחורה.
    5. רוכב איבד שליטה
    6. רוכב איבד שליטה
    7. רכב פנה שמאלה וחסם נטיב נסיעה לאופנוע.

    עכשיו - איזה מהתאונות עכיפה "מוגברת" על רוכבים היתה מונעת? תשובה - אף אחד. אולי #4.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    עכשיו - איזה מהתאונות עכיפה "מוגברת" על רוכבים היתה מונעת? תשובה - אף אחד. אולי #4.
    לא.
    מתוך כל אלה ש"מאבדים שליטה" ומתנגשים בעצים ועמודי תאורה בדר"כ זה בגלל שהם שיכורים/מסטולים ו/או מתעסקים עם הטלפון ו/או השתוללו.
    ואני לא מדבר רק על הרשימה הספציפית הזו אלא על כל התאונות מהסוג הזה.

    לכן אכיפה שיש מאחוריה הרתעה אמיתית אולי תגרום לאנשים להתרכז יותר בכביש. פשוט הגענו למצב שאף אחד לא מפחד מהמשטרה ומבתי המשפט ולכן כולם עושים מה שבזין שלהם.
    נכון, לאף אחד לא נעים לקבל 1000 שקל על טלפון אבל זה נסבל.
    כשהעונש יהיה גבוהה משמעותית אולי יפסיקו להכנס בעצים ועמודי תאורה כי יפחדו.
    הישראלי מבין רק מהכיס.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    לא.
    מתוך כל אלה ש"מאבדים שליטה" ומתנגשים בעצים ועמודי תאורה בדר"כ זה בגלל שהם שיכורים/מסטולים ו/או מתעסקים עם הטלפון ו/או השתוללו.
    OK, מקבל, למרות שהתעסקות בטלפון על אופנוע זה כבר מעמד ראוי לפרס דרווין.

    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    לכן אכיפה שיש מאחוריה הרתעה אמיתית אולי תגרום לאנשים להתרכז יותר בכביש.
    זה נכון, רק שלשים "פוקוס" של אכיפה על רוכבים עצמם לא יתרום הרבה לבטיחות. במקרה של רכיבה תחת השפעה - כן, למרות שחינוך יעבוד טוב יותר.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    OK, מקבל, למרות שהתעסקות בטלפון על אופנוע זה כבר מעמד ראוי לפרס דרווין.



    זה נכון, רק שלשים "פוקוס" של אכיפה על רוכבים עצמם לא יתרום הרבה לבטיחות. במקרה של רכיבה תחת השפעה - כן, למרות שחינוך יעבוד טוב יותר.
    מסכים איתך בעניין ההתעסקות הטלפון ברכיבה, ללא ספק מועמד ראוי לפרס דארווין. אמנם יש פחות כאלה על דו''גי מאשר ברכבים, ועדיין כמעט בכל רכיבה אני רואה רוכב כזה שמתעסק בטלפון תוך כדי רכיבה (רובם המוחלט קטנועים, ש'מקפידים' גם על רכיבה ממוגנת בטישרט וכפכפים).
    לגבי האכיפה, קשה לי לראות איך אכיפת יתר לרוכבים תוריד את מספר תאונות הדרכים, בעיקר כשהרוב הנפגע הוא מתאונות עצמיות. אולי יעזור לתפוס את אלו שרוכבים בלי רישיון/ביטוח בתוקף.
    באופן מפתיע, הדו''ח האחרון של הרלב''ד (או לשכת הסטטיסטיקה או כל שם שקר כלשהו אחר) מציע פתרונות יצירתיים ויעילים יותר בדמות עידוד רכיבה עם מיגון מלא, הגברת המודעות לקורסי רכיבה נכונה והורדת עלויות הביטוח כדי להעלות את מספר הרוכבים החוקיים (רכיבה עם ביטוח חובה). אלו, ביחד עם הגברת אכיפה כללית לעבירות בריונות כביש (שכוללות בין היתר אי איתות, אי מתן זכות קדימה ועקיפה מסוכנת) יתרמו יותר ל''יישור הסטטיסטיקה''.
    מצד שני אלו דורשים נוכחות בפועל בכבישים ויותר 'עבודת שטח' אמיתית מצד השוטרים, וזה הרבה יותר קשה להם מאשר לאכוף עבירות שקל לתפוס ולהנפיק דוחות בסיטונאות.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    באופן מפתיע, הדו''ח האחרון של הרלב''ד (או לשכת הסטטיסטיקה או כל שם שקר כלשהו אחר) מציע פתרונות יצירתיים ויעילים יותר ...
    מצד שני אלו דורשים נוכחות בפועל בכבישים ויותר 'עבודת שטח' אמיתית מצד השוטרים, וזה הרבה יותר קשה להם מאשר לאכוף עבירות שקל לתפוס ולהנפיק דוחות בסיטונאות.
    מדהים, אה? פתרונות של גוף ממשלתי שלא מתחילים בקנסות ואכיפה. ודרישות מהמשטרה לעסוק בדברים אמיתיים במקום "לחפש מתחת לפנס".

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    מדהים, אה? פתרונות של גוף ממשלתי שלא מתחילים בקנסות ואכיפה. ודרישות מהמשטרה לעסוק בדברים אמיתיים במקום "לחפש מתחת לפנס".
    בארץ היהודים, מדהים כמו הורדת מיסים על הדלק.

  9. #24

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    והנה התגובה המשטרתית כפי שאמרתי...רכבו בזהירות.

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...92%D7%9C%D7%99
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    והנה התגובה המשטרתית כפי שאמרתי...רכבו בזהירות.
    תרשו לי לצטט את הכתבה:
    "להערכתנו ומניסיוננו, בפעילות האכיפה העירונית שוטרי סיור ושוטרי תנועה ימתינו לרוכבים במקומות שבהם ניתן לרשום דו"חות רבים במינימום מאמץ – על עבירות שקלות לאכיפה, ולא בהכרח על עבירות שמסכנות חיים ודורשות מאמץ ומשאבים באכיפה."



  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    והנה התגובה המשטרתית כפי שאמרתי...רכבו בזהירות.

    http://fullgaz.co.il/forums/showthre...92%D7%9C%D7%99
    שושני, אתה הסוכן הסמוי פה בפורום?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    תרשו לי לצטט את הכתבה:
    "להערכתנו ומניסיוננו, בפעילות האכיפה העירונית שוטרי סיור ושוטרי תנועה ימתינו לרוכבים במקומות שבהם ניתן לרשום דו"חות רבים במינימום מאמץ – על עבירות שקלות לאכיפה, ולא בהכרח על עבירות שמסכנות חיים ודורשות מאמץ ומשאבים באכיפה."




    עדינות של קרנף וחינניות של פיל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שושני, אתה הסוכן הסמוי פה בפורום?
    אני מביא את הלכי הרוח מהצד השני, צריך להבין שתמיד אנחנו הצד הרך והנפגע של המשוואה, כל מי שמלין על חברות הביטוח והמחירים
    יכול להבין מה יהיה המהלך הבא כנגד רוכבי הדו"ג.

    כל מי שאמור להוריד את המספרים של ההרוגים יודע מה הנתח השמן ביותר ממנו אפשר להתחיל, כיוון שאין פעולות קסם או משאבים
    אמתיים לפעולה אז מה שהיה הוא שיהיה, לא צרכים להיות סוכני חרש בשביל זה.

    הרלב"ד תמשיך לבזבז כספים ותקציב על פרסומות לעצמם שלא מעניינות ולא יעילות, במקום ללחוץ במקומות הנכונים היא גוף בלי שיניים
    ובלי סמכות, אבל עם משכורות ומינויי מקורבים, לכן פרט לרעשי רקע לא יצא ממנה דבר.

    שר התחבורה ימשיך לחשוב שהרפתקאות הענק והפרויקטים הלאומיים בהם ניתן לגזור סרט, הן הדבר האמתי לבוחריו וצבע הרכב והלשכה
    שלו חשוב יותר מהצבע על האספלט.

    המשטרה חושבת במספרים, היא לא יכולה לעשות הרבה פרט לאכיפה הפחדה העשייה שלה נמדדת כמותית ולא תוצאתית, הם יכולים לתת
    לזמן מוגבל נוכחות מסיבית בכבישים, להפעיל אמצעים כאלה ואחרים ולפעול בכל הדרכים שאנחנו מכירים ושונאים. לא חכמים לא יעילים, אבל
    הם עושים מה שהם יודעים.

    היחידים שיכולים לעשות משהו הם הרוכבים עצמם, בעיקר חסרי האחריות, המתפרעים ואלה שההתרסקות כתובה להם על החולצה, המכוניות
    והאופנים יהיו שם, האחריות עלינו, גם אם יש נהג מטומטם, נהגת דבילית, או רוכב ואופניים מפגר, הרוכב אחראי על המרחב שסביב האופנוע שלו
    לא בגלל החוק, לא בגלל שום דבר אחר, רק בגלל שאלה הם החיים שלו והוא והוא בלבד אחראי עליהם!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    לא חידשת דבר אבל המשטרה (למרות שנמדדת כמותית) יכולה טיפ טיפה להוציא את הראש מהתחת ולבצע אכיפה קצת יותר איכותית ממה שהיא עושה מתוך איזור הנוחות שלה.
    שיתחילו בלזיין כל מי שרוכב ונוהג עם טלפון באוזן. אם אני רואה לפחות 5 כאלה ביום אין מצב שהשוטרים לא רואים את זה.

    שנינו ירושלמים, שנינו מודעים לכמות הבני דודים פה שרוכבים על קטנועים בלי טסט/רשיון/ביטוח.
    לא לא בודקים את אלו? כי יותר נוח להעמיד את אופיר הרוש (אם הוא עדיין קיים) ושהוא יוריד מהכביש כל מי שהדוד שלו פתוח או שהגולה בידית שלו שבורה? יותר נוח להם. כמו שאמרת- עובדים כמותית.
    שיעבדו איכותית והמצב ישתנה.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יודע מה קורה בירושלים, אבל אצלנו במרכז, כביש ארבע וכביש עשרים ועוד כבישים בפריפריה של גוש דן, עמוסים דרך קבע באופנוענים שזה בדיוק מה שהם עושים. רוכבים בין טורי המכוניות, דוחפים מבט (ומצלמה) לכל רכב ומורידים פלאפוניסטים. אין יום שאני לא רואה לפחות שני צמדים כאלו.
    אגב, חצי מהזמן הם מסתכלים לתוך מכוניות ולא קדימה שלא בולמים/סוטים לפניהם. אני מניח שסטטיסטיקת התאונות שלהם לא משהו בעצמה.

אשכולות דומים

  1. המשטרה מבהירה: אכיפה על השול רק כנגד פורעים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-12-2019, 17:09
  2. החרמה של קטנוע ע"י המשטרה
    על ידי gbentor בפורום כללי
    תגובות: 54
    הודעה אחרונה: 28-02-2018, 01:16
  3. קניית אופנוע ממכרז של המשטרה
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-06-2017, 14:27
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-05-2017, 18:59
  5. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 13:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO