יש כל מיני שיטות למדוד עוצמת קול, ואני לא מומחה כדי לקבוע מה הגיוני יותר. מה שכן קל לבדוק - האם הדבר חוקי. קח 100אירו ותקבל יעוץ עצל עו"ד מקומי.
עידכון: מלונות באיזור כבר מדווחים על ביטולים, הרוכבים שביטלו אמרו להם שלמרות שהאופנוע שלהם עומד ברמה הנדרשת אחד האופנועים בקבוצה לא והסיפור הזה חוזר על עצמו בכל הביטולים לכן סביר להניח שהמקום עומד בפני בעיה כלכלית רצינית.
וכל זה כדי לרצות כמה שכנים בודדים שהתלוננו על רעש...
אולי כולם התלוננו והאמת שגם אני הייתי מתלונן אם הייתי גר שם אבל הפירוש של הממשל המקומי לתלונה שלהם הוא לא נכון ולא יעזור.
רוב מי שגר שם לא מבין באופנועים ולא מבין שרוב הרעש נגרם ע"י אגזוזים לא מקוריים ו\או רוכבים שעוברים בכפרים שלהם בכוונה בהילוך נמוך בטורים גבוהים, הבעיה לגיטימית הטיפול לא נכון
זה לא ממש נכון, יש גם תקנות רעש כלליות אלו שמאפשרות לשוטר לסגור מסיבה אחרי 11 בלילה באיזור מגורים וכל זאת ללא מכשיר מדידה.
לגבי אגזוזים תחליפיים יש חורים בחוק האירופאי שמאפשרים אגזוז יותר מרעיש מהמקורי ועדיין להיות חוקי, המצחיק בסיפור שאופנוע כזה עדיין יוכל לעבור בטירול אם ברשיון כתוב שהאופנוע מתחת ל95 דציבלים
אני מסכים איתך שכל אופנוע מקורי שעומד בתקן לא צריך להיות מוגבל תנועה על בסיס נתון שלא קשור לרעש האמיתי שנפלט מהאופנוע.
הטימטום נמשך, משטרת טירול מחליפה את המולטי סטרדות החדשים שלהם כי הם לא עומדים בתקנה החדשה
Panne-Auch-die-Tiroler-Polizei-war-bislang-auf-Ducati-Multistrada-1260-unterwegs-Standgeraeusch-.jpg
שוויץ שוקלת את איסור ה95 דציבלים בכל המדינה לכל השנה ונראה שזה רציני.
אם אכן יקרה נשאר מהאלפים רק צרפת איטליה וסלובניה.
מה היא רשימת האופנועים האסורים?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
Aprilia RSV4 1100 Factory105 dB(A) bei 6.500/min
Aprilia RSV 1000 RR96 dB(A) bei 6.500/min
Aprilia Tuono V4 1100 Factory96 dB(A) bei 5.500/min
Aprilia Tuono V4 1100 RR96 dB(A) bei 5.500/min
Ducati Diavel 1260 102 dB(A) bei 4.750/min
Ducati Hypermotard 950 97 dB(A) bei 4.500/min
Ducati Monster 1200 97 dB(A) bei 4.625/min
Ducati SuperSport 98 dB(A) bei 4.500/min
Ducati Multistrada 1260 102 dB(A) bei 4.750/min
Ducati Multistrada 1260 Enduro 98 dB(A) bei 4.750/min
Ducati Panigale V2 102 dB(A) bei 5.375/min
Ducati Panigale V4 107 dB(A) bei 6.500/min
Ducati Panigale V4 R 107 dB(A) bei 7.625/min
Ducati Streetfighter V4 106 dB(A) bei 6.375/min
Harley-Davidson XL1200NS Iron 1200 98 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson XL1200C Sportster 1200 Custom 98 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight 98 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson XL1200XS Forty-Eight Special 98 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson XL1200T SuperLow 1200T 98 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson XL1200CX Roadster 97 dB(A) bei 3.000/min
Harley-Davidson FXDRS FXDR 114 99 dB(A) bei 3.375/min
Honda CBR 650 R ABS (RH01/RH07) 97 dB(A)/96 dB
Honda CB 650 R ABS (RH02/RH08) 97 dB(A)/96 dB
Honda CB 1000 R ABS (SC80) 97 dB
Honda CBR 1000 RR ABS (SC77) 99 dB
Honda CBR 1000 RR SP1 99 dB
Honda CBR 1000 RR SP2 99 dB
Honda CBR 1000 RR (SC82) 99 dB
Honda CBR 1000 RR SP 99 dB
Kawasaki ZR 900 F 97 dB
Kawasaki Ninja ZX-10R/RR/SE 97 dB
Kawasaki Ninja H2 97 dB
Kawasaki Z 900
MV Agusta Brutale 800 Rosso/America 96 dB(A)
MV Agusta Brutale 800 RC/ RR 98 dB(A)
MV Agusta Brutale 800 Dragster Rosso 96 dB(A)
MV Agusta Brutale 800 Dragster RR/RC 98 dB(A)
MV Agusta F3 675 RC 101 dB(A)
MV Agusta F3 800 RC 98 dB(A)
MV Agusta Superveloce 800 100 dB(A)
MV Agusta Brutale 1000 RR/RC Serie Oro 97 dB(A)
MV Agusta Rush 1000 97 dB(A)
Suzuki GSX-R 1000 R/RZ 96 dB(A)
Suzuki GSX-R 1000 96 dB(A)
Suzuki Katana 1000 99 dB(A)
Suzuki GSX-S 1000 99 dB(A)
Suzuki GSX-S 1000 F 99 dB(A
במוו 2020 עוברים, מנועי ה1000 4 בשורה של 2019 לא עוברים
כל דגמי מוטו גוצי עוברים
קטמ רק הדיוק 890 R לא עובר