האם מנסיונכם/לדעתכם יש הבדל בסחירות בין כלים שמתאימים לרשיון A1 לעומת רשיון A?
אני מתלבט אם לקנות CB500X או ויסטרום 650 והשאלה פתאום מטרידה אותי. האם יהיה מצב שאתקע עם אחד מהם (או עם שניהם) עד קץ כל הזמנים?
האם מנסיונכם/לדעתכם יש הבדל בסחירות בין כלים שמתאימים לרשיון A1 לעומת רשיון A?
אני מתלבט אם לקנות CB500X או ויסטרום 650 והשאלה פתאום מטרידה אותי. האם יהיה מצב שאתקע עם אחד מהם (או עם שניהם) עד קץ כל הזמנים?
לפי מה שידוע לי הV-STORM אופנוע סחיר, ולא קשה למכור אותו.
במידה ואין לך יותר מידי ניוסיון, אז אם הויסטרום מוגבל באמת, הייתי הולך עליו, צובר קצת ניסיון ומוריד את ההגבלה.
תהנה ממנו יותר לטעמי.
המחירים שרוצים לויסטרום הם מטורפים..אנשים דורשים 27000 שקלים על אופנוע בן 8 עם 142000 ק"מ, ולא חסרות דוגמאות דומות.
לא שלמוכרי ה BMW לא חסר..
לך על הויסטרום. אופנוע מעולה ונוח, הרבה יותר אופנוע מהההונדה.
הCB אופנוע מצויין למתחילים, אבל במקומך לא הייתי לוקח אותו בתור שיקול.
ה CB500X הוא אחד הדגמים הפופולרים של הונדה בארץ בשנים האחרונות, ואין הרבה כאלה בשוק היד השניה. כשהלכתי לפרפר לבדוק אופציה לקנות אחד כזה יד 2, הם סיפרו שהכלים האלה נחטפים ברגע שהם מפרסמים אותם. בסוף אני קניתי חדש כי לא מצאתי אחד משומש. מאמין שלא תהיה לך בעיה למכור. אבל בכל מקרה, אתה קונה כלי בגלל שאתה רוצה אותו או בגלל פוטנציאל הסחירות שלו? אם הוא יותר נוח לך אז לך עליו. שלא תצטער אחרי זה.
ביקרתי לצערי היום במוסך (הלכו סלילי הצתה - 1700 ש"ח קנס על הבוקר), והם גם סוחרים באופנועים וקטנועים.
ראיתי שם ויסטרום כתום 650 שעומד ליד הונדה cb500x,
אין ספק שהויסטרום נראה כלי מרשים במיוחד, גרם לי לבדוק ביד 2.
מבין אותך לגמרי בעניין הגודל, מצד אחד מרשים ומאתגר, מצד שני מאיים. בדיוק מה שחשבתי לעצמי היום
פות"ש, אתה אמיתי שאתה בכלל משווה את השעמום הזה של הונדה לויסטרום?
לך תעשה נסיעת מבחן, אני מקווה שתבוא לאחר מכן ותצטער בפומפי לכל בעלי הויסטרום.![]()