
נכתב במקור על ידי
mr_wiseguy
אני מכיר את צורת השסתומים וראש המנוע ואת מערכת הגל פיקות שמעליהם והכל (יש ראש מנוע שבו יש חרירים בהם נכנסים מצד אחד שסתומי יניקה ומהצד השני שסתומי פליטה, אליהם מחוברים קפיצי החזרה ושניהם יחד מהודקים אל נדנד המחובר לפיקה או שפיקה מורידה את השסתום באופן ישיר כמו אצלי) . אם כי מה שלא היה לי הגיוני שלעומת אופנועים התופעה אינה נפוצה בקרב מכוניות ואני ויזואולית לא יכול לדמיין מה קרה לשסתום.
אתה חושב שהראש מנוע עצמו נסדק כתוצאה מהעליה של השסתום? כי התקשרו אליי מהמוסך והמליצו להחליף שסתום אחד, לא דובר על ראש מנוע.
מה שאני באמת רוצה לדעת זה אם כרגע שסתום אחד צנח לכמה זמן אני צריך לצפות לשקיעה של השסתום הבא. כמה שעות רכיבה בראש שקט צפויות לי לפני שאני עוד פעם משקיע כסף ונשאר עם האופנוע בבית.
תודה טרייבל בכל מקרה על ההסבר. אם יש לך איזה סרטון שיכול להמחיש יותר טוב אני אשמח או אפילו תרשים. חיפשתי ביוטיוב valve dropping /sinking ולא מצאתי משהו שממחיש את מה שמתואר.