תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: שקיעת שסתום

תצוגה בשכבות

  1. #4
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי mr_wiseguy צפיה בהודעה
    אני מכיר את צורת השסתומים וראש המנוע ואת מערכת הגל פיקות שמעליהם והכל (יש ראש מנוע שבו יש חרירים בהם נכנסים מצד אחד שסתומי יניקה ומהצד השני שסתומי פליטה, אליהם מחוברים קפיצי החזרה ושניהם יחד מהודקים אל נדנד המחובר לפיקה או שפיקה מורידה את השסתום באופן ישיר כמו אצלי) . אם כי מה שלא היה לי הגיוני שלעומת אופנועים התופעה אינה נפוצה בקרב מכוניות ואני ויזואולית לא יכול לדמיין מה קרה לשסתום.

    אתה חושב שהראש מנוע עצמו נסדק כתוצאה מהעליה של השסתום? כי התקשרו אליי מהמוסך והמליצו להחליף שסתום אחד, לא דובר על ראש מנוע.

    מה שאני באמת רוצה לדעת זה אם כרגע שסתום אחד צנח לכמה זמן אני צריך לצפות לשקיעה של השסתום הבא. כמה שעות רכיבה בראש שקט צפויות לי לפני שאני עוד פעם משקיע כסף ונשאר עם האופנוע בבית.

    תודה טרייבל בכל מקרה על ההסבר. אם יש לך איזה סרטון שיכול להמחיש יותר טוב אני אשמח או אפילו תרשים. חיפשתי ביוטיוב valve dropping /sinking ולא מצאתי משהו שממחיש את מה שמתואר.
    אני משער שבגלל שלרוב אופנועים יהיו יותר מועדים לשימושי קצה לאורך זמן מאשר רכבים לכן הם יהיו יותר מועדים לפורענות עקב כך, מנוע חד צילנדרי של אופנוע דו"ש כמו הדרוזי סביר שיעבור התעללות במהלך חייו מבעלים כלשהו מאשר נגיד VSTORM או רכב. תוסיף לזה הזנחה בטיפולים בעקבות שימושי קצה ותקבל כלים שמועדים לכשלים כאלו.(לדעתי, כן?)
    גורמים נוספים שיכולים לתרום: איכות חומרים ירודה, שימוש בחומרים לא מתאימים, טעויות אנוש, כשלי ייצור.
    בן כמה הכלי? כמה ידיים עבר? כמה ק"מ עבר?
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 09-06-2020 בשעה 13:59.

אשכולות דומים

  1. שסתום כוח לא עובד
    על ידי Ziv4 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-09-2018, 15:19
  2. שסתום כוח באופנוע שטח מה זה ותפקידו
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO