בכנות, איזה משמעות יש לזה?
ברכב הבדיקה באה להראות כמה הרכב "מגן" עלייך.
מה הבדיקה בודקת פה?
בדו גלגלי צריך לבדוק איך ציוד *המגן* עוזר במקרה תאונה (ובדגש על אפודים מתנפחים).
https://youtu.be/bWiucma-bwM
מסתבר שגם עורכים מבחני ריסןק לאופנועים
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בכנות, איזה משמעות יש לזה?
ברכב הבדיקה באה להראות כמה הרכב "מגן" עלייך.
מה הבדיקה בודקת פה?
בדו גלגלי צריך לבדוק איך ציוד *המגן* עוזר במקרה תאונה (ובדגש על אפודים מתנפחים).
אין לי מושג מה עומד מאחורי זה
בגלל זה זה באוף ולא בכללי
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עכשיו אנחנו יודעים מה יקרה לאפריקה טווין והונדה NC אם רכב התנגש בהם בחניה![]()
מיילא האפריקה, אבל למה לפגוע באנסי תמים בצורה שכזו?!
מתחשק לי לרדת למטה ולאמר לשלי שהכל יהיה בסדר.
את האמת, בהתחלה חשבתי שזה סרטון חסר ערך, אבל אחרי שראיתי אותו (והקשבתי לדברת ברקע, מה שלא קורה רוב הזמן) והוא די אינפורמטיבי, מדמה לא רע תאונה חזיתית עם גדר הפרדה ואת העמידות של הכלים. מפתיע לרעה הכידון של ה nc.
מה שכן, מאוד יפה לראות את התכווצות הבולמים בתחילת הפגיעה.
בגדול ללא תנע של האופנוע ובובת ריסוק אני לא ממש רואה סיבה לערוך את המבחן הזה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
האופנוענים לא עומדים על הרגלית אלא על גליל מתכת שמחזיק אותם עומדים עד לרגע הפגיעה. אפשר לראות אותה עפה מה nc בשניה הראשונה אחרי הפגיעה.
לוקי,
לא חושב שמטרת ה''מבחן'' הוא לראות מה קורה לרוכב, אלא רק לאופנוע, לכן אין (וגם אין צורך) בבובת ריסוק.
אני מסכים שיש הבדל כלשהו בין ריסוק אופנוי בתנועה על גדר ההפרדה סטטית, לבין ריסוק גדר נעה על אופנוע סטטי, אבל למטרת הסרטון (דימוי פגיעה בגדר הפרדה, וצפיות ביוטיוב כמובן) זה הבדל די זניח.