יש לא מעט אופנועי BMW שמשמשים את הבעלים שלהם גם כשהם אספנות...
יש לא מעט אופנועי BMW שמשמשים את הבעלים שלהם גם כשהם אספנות...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
התכוונת להארלי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נכון. * הרביעית של ה- K100 זו בוכנת דאווין -> פופולריות נמוכה ל -75 -> מחיר יותר נוח
![]()
טוב, קצת סדר אם כבר אתם התחלתם לדבר על ה K:
ה K של שנות ה 80' ותחילת ה 90',זה מנוע שוכב - קראו לו flying brick, ראש בצד שמאל של הכלי והקראנק בצד ימין, מקדימה הטיימינג... אכן ה 75 שלושה צילינדרים וה 100 4 צילינדרים. ה 75 נחשב ליותר מוצלח( אמינות וכו').
עד תחילת ה 90' היו המנועים 2 שסתומים לצילינדר, ובתחילת ה 90' יצא ה K1100 עם 4 שסתומים.
את ה 1100 החליף ה 1200K עם כ"ס יותר גבוה( כ 135 כפי שזכור לי) ועדיין מנוע שוכב.
מ 2005 ה K1200 שיצא היה שונה לחלוטין - הראשון כמו היפנים, קלאץ' רטוב ומנוע 4 בשורה עומד לרוחב כמו היפנים, אך עם טוויסט של הגרמנים: הטיית המנוע יותר קדימה בזוית של כ 40~45 מעלות ומזלג קדמי יצוק..
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast