כלי פורץ דרך.
איזו התלהבות בפורום..
השאלה איך HONDA תתמודד מול הטימקס
באירופה ובשאר העולם.
הגיע הזמן לאינטרגה אמיתית, בן סקוטר לאופנוע.
ה-X-ADV, קטנוע האדוונצ'ר הייחודי של הונדה שיצר קטגוריה משל עצמו, מושק בישראל בימים אלו; המחיר: 77,900 ש"ח.
http://fullgaz.co.il/?p=121077
![]()
כלי פורץ דרך.
איזו התלהבות בפורום..
השאלה איך HONDA תתמודד מול הטימקס
באירופה ובשאר העולם.
הגיע הזמן לאינטרגה אמיתית, בן סקוטר לאופנוע.
כלי פורץ דרך מחיר פורץ כיס...
כמה הוא עולה ביפן?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
פורץ כיס ("גם הטימקס )
לדעתי מיוצר באיטליה
נשאלת השאלה כמה עולה באירופה
ובארהב".
אין מצב שהונדה מייצרת באירופה... אולי חלקים.
זה מלזיה/סינגפור או יפן... אבל מעניין לבדוק את זה.
טוב, חיפשתי כמעט בכל מקום אבל לא מצאתי.
הדבר היחידי שמצאתי הוא שהקונספט נהגה ב 2015, הבניה הסופית נגמרה ב 2016 במילאן וגם הטסטים הסופיים נעשו ב 2016.
כל הזמן הזכירו את ה NC700 לידו אז כנראה שזה אותו מפעל
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 28-04-2017 בשעה 15:48.
יש מצב שהונדה מייצרת באירופה.
למשל את סדרת הSH 300 150
מפעל הונדה-איטליה. האיטלקים אוהבים.
גם קל לשנע. אירופה.
(כמו המפעל הונדה אנגליה שמייצרת את הסיביק אצבק ואת סדרת הSUV.)
האינטרגה והADV בנויה קודם כל לשוק האיטלקי.
כן אבל הטילערס פונה לקהל יעד שלא מתלונן על מחיר.
ההונדה הזה פונה גם אליי ואני בוכה על המחיר
רוצה כזה!
מחכה שיהיו יד2.
זה פשוט מושלם, שישיית בירות מתחת לכסא, ארגז קטן, אוטומטי, חסכוני, חזק וגםםםםם...
עושה קצת שטח!!
אח..
תנו לפנטז.. קטלתם.
תראה זה מאוד יקר ביחס למחיר אבל זה מציע עולם הרבה יותר טוב מה tmax בכל מובן והוא גם זול יותר באירופה.
הטימקס נראה שמן יותר עם מנוע קטן יותר (בנפח) ומחיר של 11.5 אירו.
ההונדה עולה 9.6, ונראה יותר טוב בכל רמה.
למה המחיר זהה ל tmax בארץ?
שאלה טובה לי נראה כי בארץ חושבים שבגלל שהוא יותר טוב באותו מחיר, יקנו אותו...
וואלה לא קונה את זה ולא את זה קונה כבר אופנוע אמיתי במחיר כזה יד 2/3. ונשאר עם עודף
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
ז מה יש לנו פה:
1 טרנד עלוב של להראות הרפתקן.
בעידן שקרוסאובר מוכר המון, ואדוונצרים פורחים במכירות, כולם רוצים לנגוס בעוגה.
הנה הונדה עם השיקוץ החדש, מחר זה ורסיס 300, אחרי זה ויסטורם 250, לא יעבור הרבה זמן עד שנראה טנרה 320, ואת היחיד שככל הנראה יירד מהאספלט אדוונצ'ר 390.
ושאני אומר יירד מהאספלט אני מדבר על: תהיה לו את האפשרות לעשות זאת, לא חלילה שהרוכש הפוטנציאלי יירד מעבר למדרכה בבוגרשוב.
2. מחלקת שיווק עלובה של הונדה.
יש לכם מוצר חדש. טוב לא חדש, ממוחזר. או מודולרי איך שלא תקראו לו.
במקום לשווק אותו בזכות עצמו אתם רוכבים על ההצלחה של הטימקס ודוחפים את שמו בכל מקום. הם לא מתחרים חד וחלק.
זה לא טימקס, זה לא היה וזה לא יהיה.
טימקס היה ויישאר מספר אחת, את זה לא הצליחו לשנות האיטלקים בג'ילרה, ולא הגרמנים של במוו, ולמען האמת גם אתם לא תצליחו, רדו מהעץ.
3. כתבי רכב שמנסים לרשום פטנט על קיצורים מגניבים כדי שנצליח לגלגל ולעכל את שמו יותר בקלות. קטנוונצ'ר טימקסקילר... נו מי ניצח?...
4. תמחור
*לשווק אותו בזכות עצמו אולי לא כדי כי אז יגידו שזה אינטגרה בתחפושת ויבקשו לשלם מחיר זהה אולי מעט יותר.
אבל הגימיק הזה הקרוסאובר האדוונצר הטימקס, כדי להצדיק את המחיר ההזוי חייב לדחוף את כל המרכיבים האלה בכל כתבה.
זה לא שאנחנו לא יקרים בכל דבר בהשוואה לחו"ל, אבל כדי להצדיק פער הזוי מאוד חייבים לרשום "תחרות/טימקס"
חובשי האראי השחורה (עם המשקף השחור) לא השתכנעו ממכם.
5.בקיצור. גימיק.
אחד כזה שכל שקל ששילמת עליו יותר מאינטגרה (שבחיים לא היית יורק לכיוון שלה)
שווה. אתה תעשה את אותו שימוש שלו בדיוק כמו שהאינטגרה הייתה עושה, בחיים לא תשתמש ב"יכולות השטח" שלו (אולי פעם אחת כדי להצדיק את הסכום ההזוי) אבל תוכל להסתובב עם חזה נפוח כי אתה הרפתקן. Not.
ואגב הונדה היקרים, להתגאות בזה ש2 המשלוחים הראשונים נמכרו כליל זה נחמד, לא לספר כמה כלים הגיעו בכל משלוח, כנראה שאין באמת במה להתגאות. בהצלחה בדו"ח תוצרים.
בסופו של יום, מרבית הגימיקים האלו יגיעו למחלקת הטרייד אין של מטרו מלקוחות שיחזרו עם הפנים למטה ויחזרו למלך הקטנועים הבלתי מעורער.
אני צופה לכם התלהבות ראשונית ותו לא
אני מבין שאתה אוהב tmax.
אל תעלב אבל אלו שני כלים פח.
מצטער להודיע לך שיש ג'ילרות שלא רואות אותו, הכל שאלה של כמה אתה מוכן לשלם על דלק (בסופו של יום).
מעבר לזה, זה לא הנושא אתה לא יכול ממש להשוות בין הכלים, שניהם לייעוד שונה, נפחי מנוע שונים, גיר שונה, מבנה שונה - הכל שונה (רק הקונספט המנועי דומה).
בארץ המחיר זהה (זה מה שמבאס).
הכלי הזה מאוד טוב לדעתי ליום יום למי שמוכן להשקיע כזה כסף... לי זה נראה יותר מידי לשלם ככה לשני היפנים האלו - חושב שה-250/300 עושה עבודה יותר טובה לטווח הארוך.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
* זהירות פילוסופיה, דעות קדומות, גזענות, פרימיטיבית, שוביניסטיות חזירית, צרות מוח וחוסר גמישות מחשבתית!
ההונדה הזאת מיוצרת לדעתי לכאלה שפוחדים מאופנועים, נקודה.
כל מי שאוהב קטנועים, פגוע באיזה מקום ושאף אחד לא יעז לספר לי על נוחות.
מי שקונה קטנוע (וגם TMAX זה קטנוע...אבל עם כזה...) משול לאחד למחפש
את הדרך לאופנוע אמתי, אבל מפחד פחד מוות מעצמו. (רוצה אבל לא מוכן לצאת מהארון
ולשלם את המחיר האמתי)
קטנוע אדוונצ'ר (איך אומרים בעברית פחחחחח?) מיועד לילדות עם קוקיות שרוצות לשחק
בבוץ בלי להתלכלך. (המשפט האחרון נועד לגברים ונשים כאחד, כפי שמחייב החוק!).
פלסטיק נישבר, ישיבת אסלה מתאימה לבית הכבוד ולא לרכיבה אמתית, אדוונצ'ר עלאק.
המחיר ההזוי רק מפרשן כמה רחוק יהיו כאלה שמחפשים פוזה יהיו מוכנים ללכת, בדיוק
כמו לקנות חולצת כדורגל של מסי ולשחק איתה סטנגה בשכונה עם הילדים...
בשביל כבוד צריך לעבוד ובשביל להיות רוכב אדוונצ'ר צריך לרדת לשטח ולא לקנות קטנוע
בהמון כסף ולהציג את שפשוף כרטיס האשראי ולא את שפשוף מגן המנוע והפנס השבור
מהסלעים.
כל שליח קמיקזה תל אביבי יש לו בדם יותר אדוונצ'ר (ומשאלת מות) מהרוכשים הצפויים.
להגיד על קטנוע אדוונצ'ר זה בדיוק כמו להגיד חבר כנסת ישר....
תעשו לעצמכם טובה, קחו את הכסף, תתחננו לאבא שיוסיף או תלכו לגן החשמל בלילה ותעזרו
לאנשים זרים ותחסכו עוד קצת ותקנו את הדבר האמתי...
אופנוע/אופנוען אמתי
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
איזה כיף שיש המון דעות והן כמו חור תחת!
שושנים אני איפשהו בטוח שהשטח היחידי שהאופנוע שלך רואה זה שטח הפרדה.
לא להרוס לאנשים אם לא בא לכם.
מותר לכל אחד דעה, זה נראה שאתם עובדים במטרו עם התגובות שלכם.
אדוונצ'ר? לא, אבל נוסע בבוץ קצת כן.
מה ששום R6 או R1 או Vקקי1600 יכולים לעשות.
מחכה לרכב על אחד כזה מצידי עם פלסטיק שבור ותנוחת אסלה...
מי שיש לו גדול לא חייב אופנוע 1600 או אדוונצ'ר.
אם כבר מי שיש לו קטן..
אני לא אוהב טימקס, בטח בטח לא את קהל היעד שלו, אבל להתעלם ממנו זה בלתי אפשרי.
ולהגיד שג'ילרה מתקרבת אליו... אולי אחרי השקעה בשיפורים מסוימים ואז זה באמת לא כוחות.
לגבי להשוות בין הכלים (xadv וטימקס) זה לא מה שאני מנסה לעשות, זה מה שהונדה מנסה לעשות, א' כדי להצדיק מחיר מופרך, ב' כדי לרכב על גל ההצלחה של הטימקס, כמו שאמרתי מחלקת השיווק של הונדה בשנים האחרונות היא מהעלובות בנמצא.
אני מסכים עם דברי השושנים.
במחיר של הקטנוע טיפטרוניק הזה (ממתי לעזאזל אוטומט נהיה מגניב??) אפשר לקנות, drz400 וקטנוע. אפשר לקנות אינדורו 690, אפשר לקנות exc וקטנוע. כל האופציות יהיו טובות בכל הפרמטרים מאשר ההכלאה הגימיקית הזו.
אבל בסופו של יום... הדבר הזה ייראה שטח, שבילים נו...
ביד השלישית או הרביעית שלו שהבועה תתפוצץ וירידת ערך אסטרונומית תקרה כמקובל.
לסיכום, אם אתם רואים מישהו רוכב על כזה, תצחקו עליו.
אומנם לא מתחרה בטימקס אולם אין ספק שהוא נלחם על הכיס של רוכשי הטימקס שפתוחים לחלופה מעניינת.
ובתכלס, לא כל רוכש זקוק ליכולות ולחבילה (לטוב ולרע) שאדונצ׳ר מספק וזה נחמד שמנסים תפור ללקוח חבילה בקטגוריה חדשה. ממש כמו שיש לנו בארץ מלא לאנדקרוזרים ופג׳ארואים על הכביש שבחיים לא יראו שטח למעט שביל אפר. פתאום התחילו להופיע ג׳יפונים, SUV ואחרים כאשר כיום האיזון נמצא בקטגוריה של ג׳יפונים עירוניים כגון הספורטאג׳, האאוטלנדר ואחרים (שוב, לטוב ולרע). ההונדה למעשה סוגשל נכנסת לנישה המתבקשת הזו וככלל אין בכך דבר שלילי. הביקורת היחידה שיש לי מאחורי המקלדת וטרם רכיבה היא סוגיית התמחור שאינני בטוח שמצדיקה את עצמה. יתכן שעם הזמן, ההשקעה של הונדה תחזיר את עצמה, העלויות ירדו והמחיר יהיה נגיש יותר.
כך, שלמעשה מצטייר שהדלגיטימציה של חלק מחברי הפורום (בשרשור זה ובאחרים) מגיעה ממקום סובייקטיבי שאומנם הוא לגיטימי, אך הוא חוטא ומתייג שלאו דווקא בצדק.
מחיר כמעט פי 2 מה SV650, אני לא מאמין שהוא טוב ממנו פי 2