טוב, קצת סדר אם כבר אתם התחלתם לדבר על ה K:
ה K של שנות ה 80' ותחילת ה 90',זה מנוע שוכב - קראו לו flying brick, ראש בצד שמאל של הכלי והקראנק בצד ימין, מקדימה הטיימינג... אכן ה 75 שלושה צילינדרים וה 100 4 צילינדרים. ה 75 נחשב ליותר מוצלח( אמינות וכו').
עד תחילת ה 90' היו המנועים 2 שסתומים לצילינדר, ובתחילת ה 90' יצא ה K1100 עם 4 שסתומים.
את ה 1100 החליף ה 1200K עם כ"ס יותר גבוה( כ 135 כפי שזכור לי) ועדיין מנוע שוכב.
מ 2005 ה K1200 שיצא היה שונה לחלוטין - הראשון כמו היפנים, קלאץ' רטוב ומנוע 4 בשורה עומד לרוחב כמו היפנים, אך עם טוויסט של הגרמנים: הטיית המנוע יותר קדימה בזוית של כ 40~45 מעלות ומזלג קדמי יצוק..


ציטוט ההודעה בתגובה