לי הוא נראה בסדר. יש שחיקה בחלקים מסוימים אבל אין שיניים חדות. אישית לא נראה לי שהייתי רץ להחליף
Sent from my GM1913 using Tapatalk
שלום חברים
צריך את עזרתכם
יש לי דיוק 690שנת 2014 עם 50 א קמ
יש לי בעיות עם ההתנעה הראשונית
לאחר בדיקה במוסך המורשה של היבואן
הבעיה היא עם הסטרטר קלאצ
הסליל קפיץ כבר לא החזיק טוב
ובגלל זה הוא לא היה ננעל
במוסך המליצו לי להחליף בנוסף לסטרטר קלאצ
גם את הגלגלי שניים שהוא יושב בתוכו
בגלל שיש שם קצת שחיקה והשהוא לא חלק
בדרך כלל אני לא מחפש קיצורי דרך
אבל הפעם השיקול הוא האם אני מזמין חלקים מחול
ואז האופנוע לא יהיה בשימוש כמעט חודש
או שאני מתקן רק את הסטרטר קלאצ
החלקים עולים הארץ 2600 לפני מעמ
בארהב יוצא לי 260 דולר כל החלקים
רק הסטרטר קלאצ עולה בארץ כ600 שח
המוסכניק שם ממש פדנט ורוב הזמן אני זורם איתו
אבל הפעם לא בא לי שהאופנוע ישב שם חודש
השאלה שלי היא האם חייב / ממולץ במידה רבה
להחליף גם את הגלגלי שניים בנוסף לסטרטר ?
או שניתן להחליף רק את הסטרטר קלאצ ?
מצרף תמונות של החלקים וגם תרשים
תודה רבה על העזרה חברים
החלקים זה 7 חלק 12 והגלגל שנים ליד מספר 7(זה שלאא מספר)
לי הוא נראה בסדר. יש שחיקה בחלקים מסוימים אבל אין שיניים חדות. אישית לא נראה לי שהייתי רץ להחליף
Sent from my GM1913 using Tapatalk
נראה שיש שחיקה\התעגלות בשני גלגלי השיניים בצד השמאלי של השיניים, בקטן זה יותר בולט לעין.
כדי למנוע מצב שגלגל שיניים לא תקין יהרוס גלגל תקין מומלץ להחליף כסט. כמה זמן זה יחזיק לך אם לא תחליף או תחליף רק אחד קשה לומר...לרוב בספר הרכב יהיה מידע לגבי מתי יש לפסול גלגל שינים, שאל את המכונאי שלך.
אתה יכול גם לחפש מידע ברשת מכאלו שהחליפו רק אחד (או לא החליפו ומתי נדרשו להחליף) ולראות אם נגרם נזק ותוך כמה זמן, אולי המידע הזה קיים ואולי לא.
אח"כ תחליט אם בא לך להשתתף בניסוי או לא... (;
תודה רבה למי שהגיב
צרפתי תמונות יותר איכותיות של החלקים
אשמח אם יהיה עכשיו עוד דעות
או שאולי התמונות עכשיו יעזרו להבנה של הבעיה
תודה רבה לכולם
כדי להבין אם הגלגל שחוק אתה צריך להסתכל על הפרופיל של השיניים שלו. בגלגל שיניים תקין פרופיל השן צריך להיות טרפזי (עם מקבילים אופקים מעוקלים אולי). בגג"ש שחוק לשן יש פרופיל חד. לא רואים את כל השיניים בתמונות שצירפת, אבל ממה שרואים זה נראה בסדר
Sent from my GM1913 using Tapatalk
הבעיה היא לא בגלגלי שיניים
הבעיה היא החלקים השחוקים בפנים איפה שרואים שיש שפשוף
איפה שרואים ניקל מבריק וניקל מט או משופשף
המוסכניק אומר שבגלל שזה לא חלק כמו החלק המבריק אז צריך להחליף
תבדוק מה הספר אומר לגבי זה. החלק הזה באמת נראה שחוק.
Sent from my GM1913 using Tapatalk
זה נראה מת, במיוחד בתמונה הזאת.
מסכים עם מה שכתב לך zx2r, אמנם הוא דיבר על שחיקת השיניים, אבל זה נכון גם לגבי האכילה בקוטר הפנימי של גלגלי השיניים.
זה למה יש לי עוד קטנוע 125 רק לדברים כאלה. מזמין מחול את החלקים וממתין. ישב חודש אז ישב. המוסכניק לא אכפת לו שישב אצלו חודש? כי בתכלס הוא מפסיד על רווח למכור גם את החלקים אם אתה מזמין מחול. מה שאני יכול אני מזמין מארהב. תחשב מע"מ על זה ואולי עמלות. שישלחו בusps עדיין יותר זול יצא.