תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: דו"ש בין עירוני קל ורגוע ואמין, לנמוכים.

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    4

    Question דו"ש בין עירוני קל ורגוע ואמין, לנמוכים.

    בס"ד
    שלום שמי ירון, חוזר אחרי הפסקה ארוכה מאד
    מחפש דו"ש משומש צנוע, קל משקל לנמוכים, רגוע (לא מפתה!) לנסיעות בין עירוניות לא תכופות.
    שיסחוב בקסטל, אמין ובטוח. (ABS חובה)

    אולי סופר מוטו שמסוגל לנסיעה רגועה בשבילים לא סלולים.
    ממה שראיתי הDR4000SM הכי קרוב למה שאני חושב, אבל יתקשה בקסטל (ABS?)
    והDR650 ללא ABS שזה לא בא בחשבון.
    תודה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לדעתי האישית והלא מחייבת - תוותר על ה-ABS וקנה DR650. אפשר לחשוב שלפני ה"הפסקה הארוכה" שלקחת, רכבת על אופנועים עם ABS...

    אם בכל זאת אתה רוצה אופנוע מודרני יותר (הגיוני ולגיטימי), ויש מגבלות גובה/משקל - אני יכול לחשוב על הכלים הבאים:
    1. טנרה 700 החדש עם קיט הנמכה. אופנוע מדהים, כמובן לא קל כמו דו"ש קרבי ולא בדיוק נמוך. יתן עבודה יפה בכל כביש, לא בטוח שהוא עונה להגדרה שלך של "רגוע". לא זול (יש רק חדשים ב-65K או משומשים בני שנה).
    2. ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר החדש - נשמע תפור עליך. מצד אחד, בעל יכולות כביש טובות, מצד שני - עם יכולת שטח אמיתית וכל זה במחיר סביר של כ-40K (חדש, הגיע השנה). לא גבוה במיוחד וקל משקל.
    3. קאוואסאקי ורסיס 300 - בערך אותו סיפור, רק עם פחות יכולת שטח ומנוע פחות חזק. עדיין, מסוגל לתור את כל הארץ ולרדת לשבילים. זול (ניתן לקנות אופנוע חדש בכ-30K, או לחפש משומש באיזור ה-20).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דו"ש קל עם abs? לא מהפשוטים.
    אני 160 וקצת, והדוש היחיד שהגעתי איתו עם רגל לרצפה היה הdr650 (זה לא הפריע לי לרכב על אופנועים גבוהים יותר, אבל לא אמליץ על כך בפורום למי שאני לא מכיר).
    אופנוע מאוד מומלץ לאנשים קטנים וקמצנים.
    למעשה, אם לא הייתי צריך לתפור כל יום 70 ק"מ על כביש 6. ואם הייתי יכול להמשיך לרכוב בשטח, יש מצב שלא הייתי נפרד ממנו.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    4
    בסיום כתיבת הפוסט נתקלתי בו, ועשה עלי רושם, כמו שכתבת "תפור".
    אם כי KTM לא בדיוק מדברים אלי כל כך (איכות ועיצוב)
    אבל על הנייר, לפני תקציב ובדיקת גובה מושב הוא הכי מתאים, אולי אפילו היחיד.
    אני לא מעודכן, אבל ראיתי ביד2 ש-KTM יורדים חזק במחירון. (2018 -55%) מה הסיפור עם זה, ואיך האמינות ואורך חיים?
    תודה על התשובה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    4
    תיארתי לעצמי, אבל ממש אין לי רצון לחוות שוב לוא-סייד ..

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי yd1 צפיה בהודעה
    בסיום כתיבת הפוסט נתקלתי בו, ועשה עלי רושם, כמו שכתבת "תפור".
    אם כי KTM לא בדיוק מדברים אלי כל כך (איכות ועיצוב)
    אבל על הנייר, לפני תקציב ובדיקת גובה מושב הוא הכי מתאים, אולי אפילו היחיד.
    אני לא מעודכן, אבל ראיתי ביד2 ש-KTM יורדים חזק במחירון. (2018 -55%) מה הסיפור עם זה, ואיך האמינות ואורך חיים?
    תודה על התשובה.
    צ'מע... השילוב של פשטות ואמינות שהיה ליפאנים של פעם - זה משהו שקשה למצוא היום (אלא אם אתה קונה DR650 ללא ABS).
    הכלים קלים, חזקים, מתקדמים ו"חכמים" יותר מבעבר - ויש לזה מחיר בצורת אחזקה יקרה יותר ועודף רכיבים נוספים שיכולים להתקלקל.
    הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר חולק מכלולים רבים עם הדיוק 390 שנמכר בארץ בכמויות גדולות כבר 6 שנים. מניח שכמו הדיוק, האדוונצ'ר מיוצר בהודו.
    לגבי האמינות של הדיוקים, הדעות חלוקות - ואני מניח שחלק מהבעיה אלה הרוכבים שלו (כמו שאמרו פעם על בנדיט 400). מניסוני עם הדיוק 200, סה"כ האיכות של האופנוע סבירה לגמרי, וכל עוד לא "תאנוס" אותו - אין סיבה שהוא לא יפגין אמינות סבירה עד טובה.

    אם בכל זאת אתה לא מתחבר לק.ט.מ - תנסה את הורסיס 300. הוא גם לא גבוה, הרבה יותר מאופק בעיצוב, בנוי על מכלולים שהוכיחו את אמינותם מזמן - ויחסוך לך עשיריה בקניה.
    אל תיבהל מהנפח, המנוע הזה מספיק להתניידות בכל כביש בארץ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מעוניין לחזק את קקטוב לגבי ה KTM, הכלים בעלי רגישות גבוהה לתחזוקה ביחס ישיר לשימוש.
    בתכלס כלל יסוד זה: כל דבר שיעבוד בשימושי קצה ידרוש תחזוקה צפופה יותר, כל עוד תקפיד על זה הכלי יאריך ימים ואתה תהנה ממנו יותר.
    חלק מהיפניים יכולים לסבול תחזוקה פחותה ועדיין לספק את הסחורה לאורך זמן, הKTMים - פחות... אם אתה אחד שדואג לכלי שלו ולא "אונס אותו" בשימושי קצה ללא תחזוקה מתאימה (כמובן במוסך ראוי ולא חובבני) אין שום מניעה לשקול את הכלי מלבד עלויות נזקי קוסמטיקה. עוד דבר שיכול לעזור - האחריות שלהם, למיטב ידיעתי כל עוד תטפל במוסכים מורשים במהלך תקופת האחריות אתה תהיה מכוסה. לצערי לא יצא לי לרכב עליו.

    אופציה שלא עלתה פה: רויאל אנפילד - הימליאן, כןכן הגמל העצל. אאלט נמכר ב 33K, מגיע עם ABS, חסר כוח על הנייר אבל סבבה למי שלא מחפש לתפור דרכים אלא לרכב יותר ברגוע. שיוט נעים ב90-110 ויכול להגיע יותר, עבירות נחמדה בעיר, זול לתחזוקה, מכלולים פשוטים ולא בעל "איכות יפנית" אבל סביר.
    יצא לי לרכב עליו במשך תקופה קצרה במסגרת העבודה ברויאל אנפילד, רכיבות ת"א-נתניה. בתכלס הכלי הפתיע אותי ברמת הנוחות והגמישות שלו יחסית לגודל וההספק הנמוך, לחלק זה מספיק לחלק זה לא מדגדג...
    לא יצא לי ממש לרכב איתו בשטח אבל שבילים וקצת יותר הוא יעשה בכיף. (היה טיול בזמנו של כמה הימלאיות בגולן, לא הייתי מעביר אותו את מה שהם עברו שם במקטע מסויים אבל גם את זה הם עברו איתו). לא בנוי לסגנון רכיבה אגרסיבי.
    אם הייתי מסכם:
    נגד: מנוע "חלש", איכות "לא יפנית", שוק קטן
    בעד: זול, נוח, רגוע, פשוט (ועם ABS)

    יש גם את ה TRK של בנלי, אין לי מושג איך הוא..
    מה עם CB500X? זה כל מה שיש להימאלייאן רק בחבילה יפנית + הרבה יותר כוח

    בלי ועם קשר תעשה רשימה של כלים ותיקח רכיבות מבחן, רק קח בחשבון שלרכב קודם על ה KTM ואז על הרויאל יהיה כמו לרדת מסופרספורט לקטנוע (;
    נערך לאחרונה על ידי zx2r; 24-06-2020 בשעה 17:52.

  8. #8
    למרות שיש לך אנטי, הייתי בכל זאת הולך על הדוקטור (DR 650).

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2020
    הודעות
    4
    בס"ד

    טוב בדקתי תקציב, ואני לא בכיוון נכון לעכשיו.
    ראיתי שרוצים על DR650 1988 13000 (נראה הזוי עם כל השיפורים שבעולם)
    וכל שאר הכלים ביד2 יותר חדשים ומעל התקציב.

    עכשיו שABS ירד מהפרק, והאופציה הבאה שיכולה להתאים אולי הKLE 500?

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ה XT שלי כבד. וגם מיושן.
    עזוב תתעלם מהפוסט שלי

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי yd1 צפיה בהודעה
    בס"ד

    טוב בדקתי תקציב, ואני לא בכיוון נכון לעכשיו.
    ראיתי שרוצים על DR650 1988 13000 (נראה הזוי עם כל השיפורים שבעולם)
    וכל שאר הכלים ביד2 יותר חדשים ומעל התקציב.

    עכשיו שABS ירד מהפרק, והאופציה הבאה שיכולה להתאים אולי הKLE 500?
    מה התקציב שלך? או שפספסתי או שלא ציינת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רק כדי לא להתבלבל (אזהרת סטיה מהשרשור). Dr שנת 88 (ולדעתי זה בכלל 600 בשנתונים האלו, אבל ייתכן שאני טועה), הוא אופנוע אחר לחלוטין. אופנוע כזה נמכר כאופנוע לאספנים/חובבי פרויקטים/אנשים נוסטלגיים, ולא כאופנוע לתחבורה. לכן מתומחר אחרת.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ב-20K אפשר למצוא DR650 שנת 2016+ או ורסיס 300 2017+.
    בתחילת השרשור היה דיבור על הק.ט.מ, שמחירו 40K. עכשיו פתאום מדברים על 13K לאיזו נבלה ישנה ועל KLE (דעתי האישית לפות"ש - תתרחק, אלה כלים די ישנים ועייפים שלא שווים את המחירים שמבקשים על אקזמפלרים +/- תקינים).
    אני לא מצליח להבין מהן מגבלות התקציב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. המלצה לדו"ג נוח ואמין
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 09-11-2018, 13:25
  2. דו"ש ובין עירוני
    על ידי military בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-02-2018, 20:27
  3. תגובות: 70
    הודעה אחרונה: 09-02-2018, 11:42
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 00:42
  5. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-08-2016, 22:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO