carsforum
חפשאותם בגוגל.
יעזרו לך שם יותר.
אז שוב היי,
חיפשתי קצת בפורום אך לא מצאתי משהו תואם את הבקשה שלי.
מחפש רכב זול ואמין עד שנת 2002 (עד 10K ש"ח) לנסיעות של 110 ק"מ יומית - מרכז לירושלים וחזרה.
המטרה היא נסיעה לעבודה וחזרה 5 ימים בשבוע.
מחפש רכב גם חסכוני אבל גם אמין שלא ימות לי אחרי מספר חודשים.
תודה רבה לעוזרים,
ניר
carsforum
חפשאותם בגוגל.
יעזרו לך שם יותר.
אני יודע שזה לא אותו תקציב, אבל, אולי תמצא עצות מועילות בשרשור הזה:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...המלצה-לרכב-זול!
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
רכב אמין בן 16? אין כזה דבר במיוחד שאתה מתכוון להשתמש בו באיזור ירושלים עם 2200 ק"מ בחודש
יש רכבים כמו הסוזוקי אלטו והדייטסו קורה שגם בגיל מופלג יחסית אמינים אבל הם לא מיועדים לנסיעות מהסוג שאתה צריך
למה?
אולי הוא לא יהיה חף לגמרי מבעיות, אבל רכב בן 16 ממש לא חייב להיות גרוטאה מתפרקת.
עושים ישור קו אחרי הקניה, ומשם - להיות עם היד על הדופק, ולתקן את הדברים שעולים מדי פעם לפני שהם גורמים לתגובת שרשרת.
מה גם, שהרכב לא חייב להיות בן 16.
הנה דוגמא:
http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php...cordID=3771834
ויש עוד הרבה בסגנון.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
חבר מוכר פונטו 98 ב1000 שקל.
צריך לשלם 2 אגרות רישוי וטסט.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אל תקנה פונטו.
אל תיקח גם חינם (לא מתייחס לדגמים החדשים כי אין לי נסיון איתם. למרות שהם יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לשכנע אותי להתקרב עוד פעם לפחנוע המגעיל הזה).
וזה מהסיבה ש... ?
קונקרטיקה, בבקשה.
בטיול האחרון באיטליה, כל רכב שני הוא פיאט. לא מעטות בני 30+, משמשות לכל מטרה - ממשפחתית למעוטי יכולת ועד למיקרו-משאית לעסקים קטנים, או סתם עבור מישהו שבונה בית ולא רוצה ללכלך את הרכב החדש שלו. הפנדה משנות ה-80 הכי פופולארית, אבל יש גם לא מעט פונטו מכל השנים ופנדות מהדורות החדשים.
וואלה, הן נוסעות. ומדי פעם - בקצב מאוד לא רע, בפיתולים של סיציליה.
אני מסכים שטויוטה או סובארו זקנה תעשה פחות בעיות מפיאט זקנה. אלא מה? בעשיריה אתה קונה טויוטה בת 20, עם קילומטראז' של סמיטריילר. באותו כסף אפשר לקנות גרנדה פונטו או פנדה בת 8-10 עם שליש מהקילומטראז', וששותה 30% פחות דלק. כבונוס, היא לא תהיה מכוערת. ולא, היא לא תצטרך יישור קו ב-10K, אתה חי בסרט.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רוצה קונקרטיקה,
היה לי הכבוד המפוקפק לתחזק נבלה כזאת.
בנוסף,
לפני שקניתי פחית לאשתי עשיתי את הטעות של להתפתות (שוב) להסתכל על פחי זבל איטלקיים, בדיוק מהסיבה שציינת, מחיר מפתה לרכבים צעירים וכו.....
ערימת הכשלונות ההנדסיים שנתקלתי בה, בדמות רכבים ללא שמן או מים או סתם תקלות חשמל לא הגיוניות, (והלכתי לראות לא מעט רכבים) גרם לי להבין שמישהו שם אכל יותר מדי פיצה בערב לפני שהרכיבו אותן.
אז אולי הפיאט המודרני זה רכב אחר, אבל בניגוד למה שמאיר אריאל כתב פעם, מי שנדפק פעם אחת, דווקא כן יכול להגמל מזה.
נ.ב.
זה שאיטליה מלאה בפיאטים לא אומר כלום.
גם אנגליה מלאה בלנדרוברים, ובתור בעלים של כזה, אני יכול להגיד לך שזה לא אוטו שקונים כשמחפשים שקט נפשי ואמינות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
פונטו, או כל איטלקיה אחרת לצורך העניין, בארץ זה ממש לא שווה ערך לפונטו באיטליה. בארץ התחזוקה לפיאט היא מזעזעת, וכתוצאה מכך גם הרכבים נראים בהתאם. לשם השוואה תסתכל על רנו/פז'ו/סיטרואן בארץ, רובן מסיימות את חייהן בטרם עת, ומחזיקות בהיסטורית תקלות מאוד מפוקפקת, לעומת זאת בצרפת הן מאוד אמינות.
והאלפא שלך היא לא דוגמא לכלום, כי אתה מטפל בה בעצמך, כנראה יותר טוב ממה ששף מטפל בחתיכת פילה. תבדוק מה הרושם הכללי שיש לאלפא בארץ, בטח לישנות.
הו, סוף כל סוף. עכשיו מדברים לעניין ולא בסטיגמות.
אתה כמעט צודק.
באלפא שלי אני כמעט לא מטפל לבד - אין לי מקום מסודר לעבוד על רכב, ומזמן אין לי כוח לשכב על הגב בחניה מתחת לאוטו.
אני מטפל אצל מיכאל אלפא בת"א - בחור עם ידי זהב, שמכיר את הרכבים האלה מא' עד ת'. כן, זה יקר (למרות שזה זול יותר מהמרכזי) - אבל אני יודע שאקבל עבודה ברמה הגבוהה ביותר, ובהגינות של 100%. זה שווה לי את הכסף.
נכון, החלקים יקרים מאוד - ברמה של מרצדס/ב.מ.וו, אני מאמין. אבל בשונה ממרצדס, הרכב נקנה במחיר של מאזדה 3 חבוטה מאותו שנתון. אז השקעתי בישור קו כמעט את מחיר הקניה, ויצאתי במחיר של מאזדה 3 2010.
לגבי פיאט, המצב קצת שונה.
הרכב לא מסובך במיוחד. יש לו את השטיקים שלו, את הבעיות שלו ואת הרגישויות שלו - פשוט צריך להכיר אותם. החלקים לא יקרים (ואם מדובר בפיאט ישנה - הם זולים בטירוף).
יש מוסכים שיודעים לטפל כמו שצריך בפיאט. זאת לא פיזיקה גרעינית. הבעיה היא, שבגלל שהרכבים האלה נתפסים כ"זולים" ו"מתפרקים", החל מגיל מסויים - רוב הבעלים מטפלים איפה שזול, ולא איפה שטוב, ומזניחים בעיות. אז מתחילה תגובת שרשרת, שמביאה את הרכב למצב של נבלה די מהר.
אם כבר, מפתיע אותי איך בארץ, בניגוד לכל העולם - יצא לסובארו שם של רכב אמין וזול לאחזקה.
בכל העולם צוחקים על בעלי סובארו בטענה שהם צריכים לבוא עם דיסק לשלדה כדי להחליף פלאגים או טיימינג.
בכל העולם אומרים, שמנועי הבוקסר הגדולים סובלים מהתחממות בצילינדרים האחוריים.
בכל העולם - סובארו זה רכב "למבינים בלבד", שצריך להיות מטופל במוסך "שמכיר את הדגם", אחרת תצא בנזק כבד.
המנגינה מוכרת?
בארץ דווקא - סובארו הפך שם נרדף ל"אמינות". וניסיוני האישי ממש לא מאשר את זה - יש בחבר'ה פורסטר 2006 ידנית, עם קילומטראז' כמעט זהה לאלפא שלי (שהיא מבציר 2007) - סביב ה-150 אלף ק"מ. על הנייר, הסובארו גם עברה חיים פחות קשים. עם זאת, בעיות זקנה ובעיות שיצרו מכונאים מוכשרים לא חסר בה, ואני לא יכול להגיד שהפתרון פשוט או זול במיוחד. המיתוס על "סובארו - דלק ולנסוע", ו "אלפא רומיאו - לא יוצאת מהמוסך" לא מתממש בינתיים. טפו, טפו, טפו. חמסה.
נ.ב. לגבי "רושם כללי לאלפא בארץ"...
לא מעניינת אותי דעה של בני מיעוטים שמטפלים אצל בן-דוד שלהם, ועושים ראש מנוע על הבלאטות בחצר. כנ"ל, לא מעניינת אותי דעה של ישראלים טיפוסיים שלא בודקים שמן ונוזל קירור בין טיפולים, כי זה אחריות של המוסך לדעתם - ואחרי זה, גם לא מתקנים בעיות, כי החלקים יקרים.
דעה של אנשים רציניים - בבקשה.
למנכ"ל שלי יש 159 סלספיד. קורא לה ת'אמא, לא מתלונן על אמינות.
לחבר טוב יש 2 אלפות ידניות - הוא על מיטו, אשתו על ג'ולייטה. שתיהן נקנו כמשומשות. אף בעיה בינתיים.
מיכאל אלפא נוהג ב-166 ידנית שנת 00', נדמה לי. אשתו על 156 2.5. ב-166 יש קרוב ל-300 אלף ק"מ, הוא טוען שעד חצי מיליון אין מה לגעת במנוע.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 18-01-2018 בשעה 15:24.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
סיבות יש מכאן ועד מחר,
שורה תחתונה, חיפשתי אוטו במשך חצי שנה (לפני כארבע שנים) והפיאטים שראיתי היו במצב אשפה לעומת כל שאר הרכבים שחיפשתי (פיז'ו, יונדאי, טויוטה, ואפילו שרייד למרות שהיו הרבה מתחת לשנתון שחיפשתי). יכול להיות שזה בגלל סוג האנשים שהחזיקו, אבל כשאתה מחפש מכונית קומפקטית זה בדכ או סטודנטים סטלנים או רכב שני שבידי החצי של המשפחה שפחות מתחבר לתחום (בלי להכנס להכללות). כך שגם הרכבים האחרים סבלו מהזנחה.