מעוניין לחזק את קקטוב לגבי ה KTM, הכלים בעלי רגישות גבוהה לתחזוקה ביחס ישיר לשימוש.
בתכלס כלל יסוד זה: כל דבר שיעבוד בשימושי קצה ידרוש תחזוקה צפופה יותר, כל עוד תקפיד על זה הכלי יאריך ימים ואתה תהנה ממנו יותר.
חלק מהיפניים יכולים לסבול תחזוקה פחותה ועדיין לספק את הסחורה לאורך זמן, הKTMים - פחות... אם אתה אחד שדואג לכלי שלו ולא "אונס אותו" בשימושי קצה ללא תחזוקה מתאימה (כמובן במוסך ראוי ולא חובבני) אין שום מניעה לשקול את הכלי מלבד עלויות נזקי קוסמטיקה. עוד דבר שיכול לעזור - האחריות שלהם, למיטב ידיעתי כל עוד תטפל במוסכים מורשים במהלך תקופת האחריות אתה תהיה מכוסה. לצערי לא יצא לי לרכב עליו.
אופציה שלא עלתה פה: רויאל אנפילד - הימליאן, כןכן הגמל העצל. אאלט נמכר ב 33K, מגיע עם ABS, חסר כוח על הנייר אבל סבבה למי שלא מחפש לתפור דרכים אלא לרכב יותר ברגוע. שיוט נעים ב90-110 ויכול להגיע יותר, עבירות נחמדה בעיר, זול לתחזוקה, מכלולים פשוטים ולא בעל "איכות יפנית" אבל סביר.
יצא לי לרכב עליו במשך תקופה קצרה במסגרת העבודה ברויאל אנפילד, רכיבות ת"א-נתניה. בתכלס הכלי הפתיע אותי ברמת הנוחות והגמישות שלו יחסית לגודל וההספק הנמוך, לחלק זה מספיק לחלק זה לא מדגדג...
לא יצא לי ממש לרכב איתו בשטח אבל שבילים וקצת יותר הוא יעשה בכיף. (היה טיול בזמנו של כמה הימלאיות בגולן, לא הייתי מעביר אותו את מה שהם עברו שם במקטע מסויים אבל גם את זה הם עברו איתו). לא בנוי לסגנון רכיבה אגרסיבי.
אם הייתי מסכם:
נגד: מנוע "חלש", איכות "לא יפנית", שוק קטן
בעד: זול, נוח, רגוע, פשוט (ועם ABS)
יש גם את ה TRK של בנלי, אין לי מושג איך הוא..
מה עם CB500X? זה כל מה שיש להימאלייאן רק בחבילה יפנית + הרבה יותר כוח
בלי ועם קשר תעשה רשימה של כלים ותיקח רכיבות מבחן, רק קח בחשבון שלרכב קודם על ה KTM ואז על הרויאל יהיה כמו לרדת מסופרספורט לקטנוע (;


ציטוט ההודעה בתגובה