מרווחי שסתומים בדקת?
שלום,
אשמח מאד לעזרה ויעוץ. יש לי קימקו ויויו 2010 כ 80,000 ק"מ הוחלף מנוע לפני כ 20,000 נוסע תקין ובלי בעיות. יש לי בעיה בשנה האחרונה שלא איתרו אותה. מידי פעם הוא לא מניע לי בזמנים לא קבועים. יש סטרטר אני מנסה כמה פעמים. אחרי הרבה נסיונות זה לרוב עובד אבל לפעמים לא ורק אחרי שנח כמה שעות זה פתאום מניע מכה ראשונה. זה בד"כ לא קורה על הבוקר. אבל אם למשל לא נסעתי בבוקר אלא רק לראשונה אחה"צ זה קורה לפעמים. או אם נסעתי בבוקר ואחה"צ אז פתאום בערב זה קורה. אין לזה שום חוקיות בתדירות, אבל תמיד שהוא קר. הוא היה בטיפול ובדקו הכל החליפו פלאג וכו', אבל זה כל הזמן חוזר לעצמו ואני ממש נואש כי לא יודע מתי זה מגיע. אשמח לעצה או למישהו שיוכל לעזור.
תודה רבה!!!
תודה על המענה. האמת שאין לי מושג כי לא מבין בזה הרבה. לדעתי בדקו/עשו כיוון שסתומים כי זה עלה כאופציה (לא בטוח) זה אותו דבר?
תודה
תקשיב,
אמנם טימקס, ודאונטאון, ואמנם זה מה שהמוסך המרכזי אמר (אני לא קונה את זה בשיט), אבל הם טוענים כשמכבים מהרגלית ולא מהסוויצ'/כפתור, זה עושה בעיות. (באופן קבוע הייתי מכבה ע"י הורדת הרגלית).
בטימקס נדלקה נורית צ'ק אנג'ן אחרי תקופה,
בדאוןטאון באמת היתה תופעה שאחרי כיבוי מהרגלית הקטנוע עשה בעיות בהתנעה, והיה צריך לסגור ולפתוח סוויץ' כדי להניע.
כאמור,
תשובה מאוד לא ממוקדת ועם כלים אחרים, אבל (אימוגי מרים ידיים בקטע של "לך תדע").
האם עשו לך מנוע או שמו מנוע משומש? האם יש חיישן רגלית צד והאם בדקו אותו? אם בורג הציר של רגלית הצד התעוות זה יכול ליצור מצב שבהרמת רגלית החיישן לא ייסגור מעגל והכלי לא יניע.
תודה על המענה
לגבי המנוע האמת שלא ממש יודע, זה היה לפני 3 שנים.
לגבי הרגלית צד אני לא בטוח שבדגם שלי זה בכלל משפיע על ההנעה כי לא חושב שיש חיישן בדגם הישן הזה (אולי אני טועה). איך ניתן לדעת?
מה שכן, מאחר וברגלית צד היה קפיץ שבכל פעם שהטיתי את האופנוע אז זה הרים את הרגלית, ביקשתי שיחתכו לי את הקפיץ לפני שנהכדי שארים את הרגלית ידנית (כי לפעמים זה גרם לנפילת האופנוע והיה מסוכן) האם יתכן שזה קשור לבעיה?
תודה!
תבדוק אם יש חיווט ( חוטי חשמל) באיזור הרגלית שמחובר שם
Sent from my iPhone using Tapatalk