ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
רכבתי על שניהם.
די ראש בראש מבחינת ביצועים, לכל אחד יש "קטע" משלו - וזאת שאלה למה אתה מתחבר יותר.
מבחינתי - ה-MT הוא עוד נייקד יפני, והדוקאטי הוא אופנוע שבו כל רכיבה היא חוויה ממכרת. אבל זה עניין של טעם וריח.
לגבי הצעקות על השירות של ליגל - מקורן בבחור אחד כאן בפורום עם חוויה אישית מאוד לא נעימה, שדואג לספר כמה חרא היבואן של דוקאטי בכל שרשור.
מצד שני - לא חסר כאן גם "נפגעי מטרו".

אני, באופן אישי, תמיד קבלתי בליגל חיוך, כוס אספרסו ורצון לעזור ככל הניתן - למרות שאני לא מטפל אצלם, אלא רק קניתי חלקים כשהייתי צריך משהו דחוף ולא יכולתי לחכות למשלוח מחו"ל או הגעתי להסתובב באולם התצוגה.
לגבי מחירי הטיפולים השוטפים - אני אשמח לשמוע מ-erani99 האם מדובר בחוויה אישית או רק בשמועות.
כי ממה שראיתי, לפי הטבלאות שמתפרסמות כאן בפולגז, הטיפולים השוטפים לדוקאטי עולים פחות מאשר להרבה כלים יפנים מקבילים.
אתה מוזמן להשוות את המונסטר ואת ה-MT לפי הטבלאות שמפרסים היבואנים או לפי הטבלאות שמתפרסמות במבחני הדרכים בפג"ז (שמגיעות מאותו מקור).
אני רק זוכר שטיפולים ל-40K ק"מ הראשונים עבור מונסטר 797 לפי הטבלאות הנ"ל עולים משמעותית פחות מנינג'ה 400...
מחירי המחירון לטיפולים של מטרו מוגזמים בכל קנה מידה בפועל גם מוסכי השרות שלהם עושים בפחות
וניתן לצמצם אותו בצרכנות נבונה עד כשליש, מחיר החלקים בחו"ל (עם או בלי משלוח) ושעות עבודה+הנחה.