ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
מחירי המחירון לטיפולים של מטרו מוגזמים בכל קנה מידה בפועל גם מוסכי השרות שלהם עושים בפחות
וניתן לצמצם אותו בצרכנות נבונה עד כשליש, מחיר החלקים בחו"ל (עם או בלי משלוח) ושעות עבודה+הנחה.
נו, יופי.
עם הזמנת חלקים מחו"ל ועבודה עצמאית גם הדוקאטי שלי לא עולה הרבה באחזקה.
איך זה עוזר לפות"ש, שלא מתכוון לטפל לא ב-MT ולא ב-821 בעצמו?
בקניית חלקים בארץ מטרו לא פחות "חזירים" מליגל - ואולי גם יותר, כי חלק ממוצע בליגל עולה פי 2.5 מחו"ל (כולל מע"מ בארץ, לא כולל משלוח + מיסים בהזמנה מחו"ל).
במטרו כבר יצא לי לראות פי 3 ופי 4 על חלקים מסויימים. זה מצמצם את הפער שקיים בחו"ל (שם החלקים של דוקאטי יקרים יותר מחלקים של ימאהה).
לגבי שעות מוסך - שעת מוסך עולה מה שהיא עולה, בלי קשר לסוג האופנוע. אם אתה בוחר לטפל במוסך ידוע (פודיום/דינמיקה/אלכסים לא-יודע-מה-עוד-יש) יחייבו אותך על אותם 250-300 שקלים לשעת עבודה, בלי קשר לסוג באופנוע שעומד על הליפט.