נו, יופי.
עם הזמנת חלקים מחו"ל ועבודה עצמאית גם הדוקאטי שלי לא עולה הרבה באחזקה.
איך זה עוזר לפות"ש, שלא מתכוון לטפל לא ב-MT ולא ב-821 בעצמו?
בקניית חלקים בארץ מטרו לא פחות "חזירים" מליגל - ואולי גם יותר, כי חלק ממוצע בליגל עולה פי 2.5 מחו"ל (כולל מע"מ בארץ, לא כולל משלוח + מיסים בהזמנה מחו"ל).
במטרו כבר יצא לי לראות פי 3 ופי 4 על חלקים מסויימים. זה מצמצם את הפער שקיים בחו"ל (שם החלקים של דוקאטי יקרים יותר מחלקים של ימאהה).
לגבי שעות מוסך - שעת מוסך עולה מה שהיא עולה, בלי קשר לסוג האופנוע. אם אתה בוחר לטפל במוסך ידוע (פודיום/דינמיקה/אלכסים לא-יודע-מה-עוד-יש) יחייבו אותך על אותם 250-300 שקלים לשעת עבודה, בלי קשר לסוג באופנוע שעומד על הליפט.