רכבתי על הטרייסר לא מעט בשיעורי הנהיגה ל-A, כרגע בעלים של NC700X כבר מעל לחצי שנה.
ההונדה עם בסיס גלגלים ארוך יותר, טיפה פחות נזרק מצד לצד, פחות שובב. לא חסר לו כח אבל מרגישים שאפשר היה בכיף להציב את מנתק ההצתה עוד 2000 סל"ד גבוהה יותר וזה לא היה מפריע לו. הטרייסר יותר "צעיר", קומפקטי, זריז, מצד שני המנוע, לי לפחות, הרגיש יותר עסוק משל ההונדה. כח - מפרפר עם האחורי במכת גז, אין פה מה להשוות להונדה.
לתמהיל הנסיעות שלך? לך על ההונדה.


ציטוט ההודעה בתגובה