ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
הכל טוב ויפה, מה ששושנים אומר, אם אני מבין אותו נכון, זה הדוגמא הבאה:
מי שאוהב ומחובר לתחום יסע בדו"ג בכל מזג אויר, כי חמסין או סערה לא ישנו את האהבה שלו לרכיבה/לכלי שעליו הוא רוכב, בעוד מי שלא, בגשם הראשון ימכור את הדו"ג/יעבור לנסיעה באוטובוס עד יעבור זעם....

כולם מתלוננים בשלב כזה או אחר, ההבדל הוא שאצל אחד זו סתם הוצאת קיטור, ואצל האחר זו סיבה להשאיר את הדו"ג בחניה/למכור אותו.
או במילים אחרות, מה המחיר שאתה מוכן לשלם עבור התענוג.

מה שכן נכון אולי לומר שיש כמה רמות לאהבה וסוג האהבה...
יש אנשים שממש [אבל ממש] לא אוהבים פקקים ומאוד אוהבים למצוא חניה מהר, גם אנשים כאלו סביר שיאהבו לרכב על דו"ג ויהי מה ויעלה הביטוח כמה שיעלה
אז שושנים אומר... אני חולק עליו.
לא כל מי שרוכב בגשם עושה את זה מאהבה גדולה - יש כאלה שפשוט מעדיפים 20 דקות של נסיעה בגשם על שעה וחצי ברכב או אוטובוס.
ואלה שלא רוצים לרכב בגשם - לא בהכרח ימכרו את הקטנוע/אופנוע. אולי הם פשוט יסעו יומיים באוטובוס/מונית/טרמפ, ואז יחזרו לנסוע בקטנוע כמזג האוויר ישתפר?

אני אומר את מה שאני אומר מהיכרות עם המון חבר'ה שהגיעו עם קטנועים או אופנועים קטנים למגוון רכב של משרדי הייטק ברחבי גוש דן שבהם עבדתי בעשור האחרון.
רובם לא הגדירו את עצמם כ"אופנוענים", לא עטו מעיל עור, לא התעסקו עם הכלי מעבר לבדיקת לחץ אוויר בצמיגים (וגם זה לא כולם).
הם פשוט התניידו מהבית לעבודה, לסידורים וללימודים על הכלי היעיל ביותר. חלקם עשו את זה שנים רבות, וממש לא רצו למכור במבול הראשון - חצי קנו חלפ"ס, וחצי השני השאיר את הקטנוע בבית לכמה ימים.

מצד שני - גם מי שאוהב אופנועים (כמוני וכמו רבים מהחברים שלי) עם הזמן נרגע. הרומנטיקה נשחקת, ואתה מבין שנסיעה במבול - זה לא כיף, זה לא מגניב, וזה לא מעיד עליך כלום חוץ מזה שאין לך ברירה אחרת אלא להיות בכביש בתנאים המגעילים האלה. זה לא גורע מהאהבה לאופנועים, זאת פשוט ראיה פרגמטית ומפוכחת יותר.
ואז - או שאתה משאיר את האופנוע בבית, ולוקח את הרכב לעבודה - או שאתה רוכב, כי אתה מעדיף 40 דקות של "לא כיף" על שעתיים זמן מבוזבז.