ציטוט נכתב במקור על ידי Juv צפיה בהודעה
כרגע ממבחנים שערכו המגזינים המובילים בארה"ב התגובות פושרות... מנוע מרוסן (מדי) ו"חסר ריגוש", הבולמים רכים מדי דורשים עבודה רבה כדי להגיע לרמה מספקת, ותג המחיר יחסית גבוה. בקרוב יעלו רוב המגזינים את ה 2021 450 shootout ונראה איך הוא לעומת המתחרים
צודק לגבי גרסת ה R גרסת ה RW שנבחנה קיבלה חוות דעת ראשוניות עדיפות בהרבה - לא ברור מה הסיפור, אבל הונדה וזאת החדשה החשובה התעוררה מהתרדמת ומוציאה דגמי שטח בתדירות עדכון גבוהה יחסית וזה החדשות החשובות.
עוד נתון מעניין הוא ש 2022 היא השנה האחרונה לדגמי ה RED STICKER בקליפורניה (שמובילה את שאר ארה"ב) כך שהמהלך להוציא עדכון משמעותי שנה לפני 2022 הוא חשוב.

חוסר ריגוש למנוע של 450 נשמע מעולה, זה בדיוק מה שצריך מ 60 כ"ס במסלול מוטוקרוס, ובכל מקרה כשהאופנוע נמצא בידיים של קבוצות המירוצים הוא עובר מקצה ניקויי בכל מה שקשור בהזרקה/מע דלק.

לגבי תג מחיר גבוה יחסית אני חושב שהתבלבת הוא זול ב 20% מהמתחרים האוסטרים, וגרסת ה WORKS (RW היא באותו מחיר כמו האוסטרים רק עם רכיבי שילדה ואגזוז טיטניום/קרבון עדיפים.