5,000 ק"מ?! נשמע שהוא עמד 11 שנים. לא 3.
זה מספר קצת לא הגיוני.
מישהו שאני מכיר מציע לי לקנות גוימקס שנת 2009 אם אני לא טועה עם 5000 ק"מ בערך
הקטנוע עמד 3 שנים בלי טסט הוא היה בחניה מקורה ונראה כמו חדש
עכשיו השאלה שלי איזה חלקים שנהרסים עם הזמן צריך להחליף וכמה יעלה בערך כל הסיפור הזה
כמה עולה בדיקה כללית לקטנוע שיבדקו מה תקין ומה לא וצריך להחליף
כמה יעלה כל הסיפור לסדר את הטסט והאם צריך לבצע איזו בדיקה מיוחדת בגלל שהקטנוע ישן ועמד 3 שנים
תודה
5,000 ק"מ?! נשמע שהוא עמד 11 שנים. לא 3.
זה מספר קצת לא הגיוני.
ג'וי מקס בן 11 שעמד 3 שנים ואני מניח שהתכוונת לרשום 50,000 אלף ולא 5,000 ובלי טסט 3 שנים?
יש סיבה מסוימת שהעסקה הזאת מעניינת אותך?
יש פה גם בירוקרטיה מול משרד התחבורה וסביר להניח שתצטרך יישור קו רציני מאוד.
לא ניתן לדעת עלויות כי מי יודע מה מסתתר מתחת לפלסטיקה.
הוא קנה אותו ובקושי נסע עליו בזמן שהיה אצלו רוב הזמן עמד פשוט בחניה מקורה
עכשיו ב3 שנים האחרנות אולי אפילו 4 הוא בלי טסט ולא נסע בכלל
זה מעניין בגלל שאפשר להשיג קטנוע שמור במצב טוב בזול
השאלה אם זה שווה את כל התהליך ואם זה באמת יצא זול נגיד לא יותר מ6000 גג 7000
לקנות אותו ב2000 ולהשקיע עליו בטיפולים וכל מה שצריך 4000-5000 כולל כל האגרות והטסט
קטנוע שעומד 4 שנים זה לא הגדרה של שמור, לדעתי זה ההיפך.
אם נניח שהוא לא טיפל בו בכלל אתה תצטרך להחליף את כל הנוזלים, צמיגים ומצבר וזה המינימום של המינימום.
תוסיף את עניין הטסטים והאגרות ואתה כבר באזור ה-2,000₪.
זה ייגמר שם? כנראה שלא.
ואם בדקתי נכון, המחירון של הכלי הוא 4,600₪ אז לקנות ב-2000₪ נשמע אולי מציאה אבל אתה תצא עם חור בכיס.
זה 125 או 250? כמה עולה משומש משנה קצת יותר מודרנית נגיד 12-13? בגדול אני דווקא לא חושב שתוציא עליו המון כסף להשמיש אותו.
טיפול גדול + נוזל בלמים + נוזל קירור + צמיגים + מצבר + טסטים... אולי עוד איזה משהו שיצוץ..
אם קצת מזל אזור ה3 אתה סוגר פינה. הכל עניין של עלות תועלת. בכמה כסף אתה יכול למצוא אחד במצב סביר.
לכמה אתה חושב שזה יגיע?
כנראה שכחתי לרשום אבל 125
אין לי מושג בכמה אפשר להשיג אבל לקנות כלי שבור עם הרבה ק"מ זו לא אופציה מבחינתי רציתי לדעת אם זה מציאה וכדאי לקחת את זה ולכמה אני יכול להגיע אחרי כל הטיפולים ומה שצריך
מה שבטוח צריך זה החלפת צמיגים,מצבר,שמן מנוע,שמן בולמים,ניקוי הקרבורטור כנראה
לא עולה לי עוד דברים לראש אבל אם זה לא משהו שכדאי לעשות אז אני כבא אנסה לעלות תתקציב ולקנות משהו יותר חדש
וכמובן יהיה את המחיר בדיקה השאלה אם זה יתקזז עם התיקון
וצריך גרר למוסך שזה עוד 200 בערך +-
סתם זורק עלויות:
מצבר- 400₪
צמיגים-800₪
טסטים+אגרות- כ-500₪-600₪.
טיפול גדול-1000₪+-.
גרר-200₪.
אני כבר ב3,000₪ שקל ואין לי ספק שהכלי ידרוש דברים נוספים.
נניח תסיים את זה ב-4,000₪ שקל+2,000₪ רכישה.
כלומר אתה מושקע בכלי מעל המחירון שלו.
לא רואה סיבה להכנס לזה.
תחסוך כסף, תקנה כלי בשנתון גבוה יותר, כלי שלא עומד וצובר אבק ובלאי באיזה מחסן.
הייתי מציע לבנאדם 500 שקל לא יותר
Sent from my iPhone using Tapatalk
אתה מוכן לקנות כלי במצב לא ידוע וגם להשקיע סכומי כסף מעל המחירון שלו?
אני חושב שאתה לא מבין את ההשלכות של רכישה כזאת ואתה "מסתנוור" מהמחיר הנמוך של הכלי.
חבל על הכסף שלך, הכלי הזה שווה כרגע את הברזל/לחלקים ולא מעבר.
אם היית בעל ידע טכני לסדר את הבעיות באופן עצמאי אז כנראה שהעסקה הזאת הייתה יכולה להשתלם אבל במצב הנוכחי אתה תפסיד כסף וזמן.
למה לעשות כזה דבר?
לא ניתן להעביר בעלות ללא תשלום האגרות והטסטים.
אז במינימום אתה מושקע ב-3,000₪-3,500₪ (מחיר הכלי+אגרות+גרר+ למוסך+ בדיקה במוסך).
למה אתה מתעקש להכניס את עצמך להתעסקות כזאת?
אתה מבין שמעבר לעניין הכספי אתה תידרש להשקיע גם זמן (משרד הרישוי, מוסך) ובסוף תישאר עם חור בכיס.
תעשה טובה לעצמך, תחסוך כסף, תקנה כלי בשנתון גבוה יותר וסע לשלום.
יש דלק במיכל? אם לא אני הייתי שם קצת, מחבר כבלים לרכב ומנסה להניע (אם השאירו את הכלי עומד עם דלק הוא יצטרך ניקוי למיכל ולקרבורטור). הניע? נשמע סבבה? לרענן נוזלים, צמיגים ושות' (רצועה?) לקחת לטסט ואני מאמין שאתה תהיה בסדר. אם זה שווה את זה כלכלית זו שאלה אחרת ורק אתה (אחרי שתקבל הצעת מחיר ממוסך) תוכל לענות עליה
Sent from my GM1913 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 25-07-2020 בשעה 01:23.