אני בטוח שבערבית של הרמב"ם זה היה נשמע קצת יותר טוב אבל "יותר טוב ויותר רצוי לפטור אלף חוטאים, מלהרוג נקי אחד ביום מן הימים"
זו סוגיה מוסרית שמזמן ניתנה עליה הדעת. הכיוון ההפוך מוביל בהכרח לקטסטרופה משטרית.
אני בטוח שבערבית של הרמב"ם זה היה נשמע קצת יותר טוב אבל "יותר טוב ויותר רצוי לפטור אלף חוטאים, מלהרוג נקי אחד ביום מן הימים"
זו סוגיה מוסרית שמזמן ניתנה עליה הדעת. הכיוון ההפוך מוביל בהכרח לקטסטרופה משטרית.