ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
צמיגים יש כאלה שמחזיקים יותר ויש כאלה שקונים לשטח אז משאיר את המספר.
שרשרת וגג"ש, כמה להעמיס בממוצע?
ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
1. איזה אופנוע אתה מחזיק - "סטנדרטי" או אקזוטיקה? כשמחשבים אחזקה של אופנוע "ממוצע", לא מתייחסים לעלויות חלפים (ותדירות תקלות) של אינדיאן, דוקאטי (מהדגמים היקרים - דיאבל סטייל) או MV - כמו שבחישוב עבור רכב "ממוצע", לא משקללים עלויות חלפים של מרצדס, פורשה או פרארי.
מי שרוצה ללכת על אקזוטיקה יקרה, מראש מודע לעובדה שיש לזה מחיר.

2.שני צמיגים אחוריים בשנה ושני גלגל"שים?
או שאתה רוכב 40 אלף ק"מ בשנה ומעלה, או שאתה משתולל עם האופנוע (בדיוק כמו שכתבתי ל-AsafA). צמיג ספורט-טורינג מודרני מחזיק בין 20 ל-40 אלף ק"מ, תלוי באיכות הצמיג - כל עוד אתה לא עושה "פתיחות" ואתה חלק על הגז.
סט גלגל"ש מחוזק מחזיק בערך אותו דבר, עם פוטנציאל ליותר כל עוד יד ימין רגועה.

שוב, אני יוצא מנקודת הנחה שאנחנו מדברים על אופנוע שמשמש לנסיעה מנהלתית וטיולים רגועים. אופנוע שמשמש לרכיבה ספורטיבית - זה באמת תחביב מאוד, מאוד יקר.
קטקטקוב, אתה בטח מכיר את ההבחנה בין רוכבי אופנוע לקטנוע. בכל מה שקשור לכביש אתה נכנס להגדרה של רוכב קטנוע - כלי תחבורה יעיל וחסכוני (למרות שאתה רוכב על דוקאטי). וברור לך שאתה לא מייצג את הכלל. כמה עוד רוכבים יש שמוציאים 40,000 ק"מ מסט צמיגים או 80,000 מסט גלגל"ש?!

כמה ק"מ אתה מוציא מצמיג על האופנוע שטח שמשמש אותך להנאה ולא ככלי תחבורה נטו. כל כמה זמן אתה מחליף סט שרשרת וגלגלי שיניים שם? אלו נתונים יותר רלוונטים