תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: אופנוע ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    2

    אופנוע ראשון

    אהלן!
    יש לי כבר רישיון לרכב מעל 3 שנים, אני גר בישוב ולא מחפש לנסוע נסיעות ארוכות מדי ובכבישים מהירים.(נסיעות בתוך הישוב, בין ישובים וזה,מדי פעם לת"א)
    אני מעוניין לעשות רישיון לאופנוע A2, בגלל מה שכתבתי למעלה. (הבנתי שבגלל שיש רישיון מעל 3 שנים אז צריך רק מבחן קליל)
    עכשיו השאלה שלי היא מה בא בחשבון?
    ראיתי כמה אופנועים שתפסו לי את העיין (מבחינת המראה כמובן) DUKE 125, MT-125,Z125. אני לא באמת מבין בזה, אבל קראתי המון ביקורות ואין ממש תשובה חד משמעית.
    אשמח לדעת מה עדיף מבחינת איכות, טיפולים, חלפים, שימור לזמן ארוך,אמינות.
    אני בטוח שיש עוד אפשרויות חוץ מאלה, אבל נורא אהבתי את הסגנון שלהם (naked?...) בקיצור אם יש הצעות לאופנועים בסגנון הזה אשמח לדעת עליהן!
    תודה!

    עריכה: מניח שבטח הרוב יגידו לי לעשות פשוט A1, אבל האמת שאני מעדיף כרגע להתחיל עם משהו 125 ולראות איך מתקדם

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אין תשובה חד משמעית כי יש גבול מה אפשר באמת לעשות בצורה שונה מסביב למנוע סינגל 125 סמ"ק. בגדול הכלים בקטגוריה הזו כולם דומים והשוני ביניהם הוא בעיקר במראה. אני גם חושב שכדאי לך להתחיל ברישיון A1. למה שתוציא את הסכום הנוסף בשביל להתחיל מA2? אין שום דבר מפחיד במיוחד באופנוע 250 אל מול 125....

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רשיון A2 לא ילמד אותך לרכב על אף אחד מהאופנועים האלה.
    חוקית, יהיה לך מותר אבל אתה לא תדע לתפעל אותם ואתה תצטרך לגשר על הפער בעצמך.
    הייתי במצב זהה לשלך, הוצאתי A2, הלכתי לחפש אופנוע ובתוך כמה ימים חזרתי למורה בשביל לעשות A1.
    A2 יהיה מאוד לא נעים/מסוכן בכבישים מהירים.

    אם אתה נעול על 125, תשקול את הR125. הוא לא נייקד אבל הוא צריך להיות נוח והמבנה שלו מאפשר הגעה למהירויות גבוהות יותר מהנייקדים.
    ולגבי נייקדים, יש גם GSX-S125, טואונו 125 וCB125R. האחרון הוא לא החזק ביותר אבל הוא כנראה האיכותי ביותר (ולטעמי גם היפה ביותר).
    ויש גם גרום (MSX125) שמחזיק עדת מעריצים אבל זה אופנוע עם קטע קצת אחר.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Exploaser צפיה בהודעה
    אהלן!
    יש לי כבר רישיון לרכב מעל 3 שנים, אני גר בישוב ולא מחפש לנסוע נסיעות ארוכות מדי ובכבישים מהירים.(נסיעות בתוך הישוב, בין ישובים וזה,מדי פעם לת"א)
    אני מעוניין לעשות רישיון לאופנוע A2, בגלל מה שכתבתי למעלה. (הבנתי שבגלל שיש רישיון מעל 3 שנים אז צריך רק מבחן קליל)
    עכשיו השאלה שלי היא מה בא בחשבון?
    ראיתי כמה אופנועים שתפסו לי את העיין (מבחינת המראה כמובן) DUKE 125, MT-125,Z125. אני לא באמת מבין בזה, אבל קראתי המון ביקורות ואין ממש תשובה חד משמעית.
    אשמח לדעת מה עדיף מבחינת איכות, טיפולים, חלפים, שימור לזמן ארוך,אמינות.
    אני בטוח שיש עוד אפשרויות חוץ מאלה, אבל נורא אהבתי את הסגנון שלהם (naked?...) בקיצור אם יש הצעות לאופנועים בסגנון הזה אשמח לדעת עליהן!
    תודה!

    עריכה: מניח שבטח הרוב יגידו לי לעשות פשוט A1, אבל האמת שאני מעדיף כרגע להתחיל עם משהו 125 ולראות איך מתקדם
    אתה ידעת שתשמע את זה, ועדיין אני אמליץ לעשות רישיון A1.
    אופנועי 125 אלה כלים חלשים, ועלות האחזקה שלהם לא פחותה מאופנועי 250.
    אלא שה-250 נותנים לך ערך מוסף - במידה ותרצה, תוכל לטייל איתם בכל הארץ (לאט) ולשמור על קצב בכבישים בינעירוניים בשעות לא עמוסות.
    בקיצור, 125 זה בזבוז.
    במידה ואתה עדיין נעול על 125 - ממה שהבנתי, אתה גר בסביבה כפרית.
    אני חושב שמתבקש במקרה כזה לרכוש דו"ש 125 (ימאהה WR125R, בטא 125 4 פעימות או SWM 125) ולטעום רכיבת שטח. זה יאמן אותך בתור רוכב, ויספק לך המון הנאה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אסכים עם הנאמר לעיל ואנסח בצורה שונה - אף אחד לא מבטיח לך שתוך שיעור תהיה מוכן לטסט. או שתעבור טסט ראשון. עלותו של רשיון A2 יכולה מהר מאוד להגיע לעלות זהה של רשיון A1.
    עכשיו, נניח שאהבת את התחום. אם אתה מחזיק ברשיון A1 ורכבת תקופה על אופנוע בנפח 250 סמ"ק, תוכל לעלות הלאה לאופנוע בנפח 400-500 סמ"ק, או אפילו 650-900 מתאימים לרשיון ולהמשיך לרכב ולהינות. אם אתה מחזיק רשיון A2 - אתה צריך לחזור על כל התהליך של משרד רישוי, מורה, שיעורים, טסט, אל תוריד רגל, שים לב לקלאץ', כל הקשקשת הזו כדי להגיע לנקודה שממנה אתה תוכל להתחיל (!) אם תוציא A1. ואם תרצה להוציא רשיון A? אתה באמת רוצה לעבור את כל התהליך הזה 3 פעמים?

    תחסוך לעצמך את כאב הראש, לך תוציא רשיון A1 ותהנה. עלות הביטוח של אופנוע 250 היא זהה לזו של 125, ועלות האחזקה די זהה. אל תגביל את עצמך.

אשכולות דומים

  1. אופנוע ראשון, רשיון A1 ישן, מחפש אופנוע קלאסי חדש
    על ידי דראושה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 24-12-2018, 09:13
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 07:21
  3. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-05-2018, 16:16
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 16:10
  5. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO