ההגיון הוא שהאחריות לשים לב תמיד של הנהג\רוכב כדי להציל את עצמו כולל למצב של הרכב\אופנוע שלו. לא כל הכבישים תקינים ב 100%, לא כל הנהגים נוהגים ב 100% עפ"י חוקי התנועה לא כל המעקות בטיחות הן באמת בטוחים ולא כל האופנועים תקינים ב 100%, לכן, עדיף לרוכב לשים יותר לב מאשר לרכב בחוסר תשומת לב לטובתו האישית.
כל השאר זו התפלספות שמורידה את הרף וגורמת לתחושת ביטחון שיקרית כי גם עם כבישים תקינים ומעקות בטיחות שלא חותכים וכלים מתוחזקים כראוי יהיה תמיד המטומטם שיחתוך\יחסום נתיב או ייצא בפתאומיות מחניה....במילים אחרות - בסיטואציה כזאת עדיף להיות חכם מאשר "צודק" ולמזער כמה שיותר את האפשרות להיפגע מכל גורם אפשרי שניתן הווה אומר: מיגון כמה שיותר מלא, רכיבה בשיקול דעת, תחזוקה נאותה של הכלי.
וזה לא "הבן אדם תמיד אשם" כמו ש "אל תסמוך על אחרים", ובגדול... תמיד יהיה איפשהו בן אדם "אשם".... אולי זה הראשון שראה את הבור נחש ולא דיווח.. אולי הוא בעצם מיהר ושכח אז אולי השני שראה ולא דיווח אשם...האם העירייה מודעת שבכלל יש בור כי אולי דיווחו והם לא תיקנו... למצוא ולחפש לא יעזור כרגע לבחור שלא איתנו... לשנות הרגלים ולפתח מודעות יעזרו לאלו שעדיין כאן.



ציטוט ההודעה בתגובה