יצא לי לפגוש אוטו כמו שלי עם מעל מליון ק"מ.
זה לא מעיד על עלויות האחזקה השוטפות של רכב ישן. ועל התסכול כל פעם שנתקעים על איזו צינורית גומי שהתפוררה, או קונקטור שהתייבש. קטנוע הוא לא רק מנוע. במיוחד למישהו שלא מתכונן לתחזק בעצמו, או שיש לו לפחות את הידע והכלים לתקן על הדרך.
במקרה הזה. אחרי שקראתי שוב את הצרכים של הפות"ש, ממליץ לחפש את הכלי הכי חדש שהכסף שלך יכול לקנות.
אני מסכים, ולכן אמרתי שאני לא לוקח על עצמי את האחריות להמליץ על קניה של קטנוע כ"כ ישן.
עם זאת - ההבדל באיכות בין סילוור ישן לקטנוע 125 זול מהמזרח הוא עצום, לא פחות.
והתמורה לאחזקה, שתהיה יקרה יותר - היא הנוחות והפינוק שתקבל ברכיבה. חוויה שונה לגמרי - לרכב בבינעירוני על סילוור בהשוואה ל-125...
זה מקרה שבו אני אישית הייתי בוחר בכלי ישן אך אמין, שתפור לאופן השימוש - על פני כלי שאינו מתאים, וכל יתרונותיו מסתכמים בכך שהוא חדש.
ואחרי כל זה, אפשר להדגיש שכנראה שהפשרה הכי טובה- זה לחסוך עוד חודשיים, ולחפש קטנוע 250 שמור ועם ק"מ נמוך, מדגם פופולארי - בתקציב של 10.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual