תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: לימוד נהיגה על אוטומט A1

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2020
    הודעות
    6

    לימוד נהיגה על אוטומט A1

    שלום

    אני עכשיו לומד נהיגה על אופנוע אוטומט דרגה A1 עברתי מידני לאוטומט

    אני רוצה לשמוע הצעות לדעת איך אפשר לנסוע באוטומט בקו ישר, ב-5 קמש. אני כל הזמן מזגזג, בידני היה לי יותר קל.
    גם סלאלום, איזה שיטה הכי קל לעשות. בשימיניות יותר קל לי באוטומט מאשר ידני, אבל גם מעוניין לשמוע הצעות.


    ודבר נוסף בכביש אני הבנתי מהמורה שצריך לעצור עם 2 הברקסים וכל הזמן שאני בא לעצור אני מתחיל למעוד ומוריד גם את רגל ימין
    וחושש מרגע העצירה לא למעוד. או בעצירה פתאומית אם צריך, להפיל את האופנוע בטעות גם מבטים קשה לי אני יותר מסתכל במראות וזה בעיה רגיל מהרכב
    יש שיטה לעצור בלי בעיה ובלי שהכידון יזגזג לי בעצירה?
    כבר קרה לי במגרש שבאתי לעצור והאופנוע נפל לי בגלל הבעיה הזאת

    חוץ מזה מעניין אותי לשמוע כמה שיעורים לקחתם עד שהוצאתם רישיון לאופנוע ואיזה טסט עברתם?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לא מבין למה לעשות רישיון לאוטומט...
    כמו שנראה מההודעה שלך - מעבר לאוטומט לא פותר לך בעיות בתפעול הכלי (והגיוני שכך יהיה). נשמע שבמקום להחליף את הרישיון, עדיף היה להחליף מורה לאחד שילמד אותך במקום לשלוח אותך ללמוד בהתכתבות בפורום.

    כדי לנסוע בקו ישר בלי לזגזגז, לא למעוד בעצירות ולבלום נקי אתה צריך להתחיל בתנוחת רכיבה נכונה.
    בקצרה (כתבתי את מה שאני כותב כאן בהמון שרשורים כבר):
    המטרה היא להתחבר לאופנוע /קטנוע עם פלג הגוף התחתון, בעוד שפלג הגוף העליון יהיה משוחרר.
    לכן, באופנוע תופסים עם הברכיים את מיכל הדלק, ו"דורכים" מעט את הרגליות כלפי מטה עם כריות כפות הרגליים.
    קטנוע הוא כלי נחות, אין לו מיכל דלק לתפוס עם הברכיים - ולכן באופן טבעי החיבור למכונה פחות חזק.
    עדיין, אתה יכול להפעיל מעט לחץ עם הרגליים כלפי מטה לרצפה, ועם הנעליים לתפוס את השדרה המרכזית במידה ויש.
    זה יאפשר לך לשחרר את הידיים והכתפיים, כדי לא להפעיל לחץ על הכידון.
    הידיים שלך על הכידון צריכות להיות קלילות, אתה רק מכוון את הקטנוע בנגיעות ולא נתמך מהכידון. גם אם הכידון מעט זז ברכיבה איטית - זאת הדרך של הכלי לחפש אחיזה, אין צורך למנוע את זה ממנו באחיזה חזקה מדי. בחר את כיוון ההתקדמות שלך (עם מבט רחוק - תסתכל לאן שאתה רוצה להגיע, אין לך מה לחפש עם המבט את האיזור שבו הגלגל הקדמי שלך נמצא כרגע), שחרר עומס מהכידון כדי לאפשר לו דרגת חופש מסויימת, פתח את המרפקים הצידה וכלפי מעלה כדי לקבל מנוף שלא יקטין את הפעלת השרירים הדרושה לשינויי כיוון - ואתה תראה שהיציבות שלך תשתפר פלאים.

    קח סרטון, תעבור עליו.
    https://www.youtube.com/watch?v=Nz_hNxQlKCQ
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 06-08-2020 בשעה 13:56.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2019
    הודעות
    185
    נשמע שעדיף שתלמד על ידני (גם יותר פרקטי)
    בכ"מ בקשר להורדת רגל, המורה שלי אמר שבטסט אם מורידים פעם-פעמיים את רגל ימין במקום לשחק עם הרגליים יש טסטרים שמעלימים עין מזה
    כן עדיף שתלמד איך להוריד רגל נכון אבל לא לדאוג אם בטסט אתה לא מוריד פעם אחת נכון את הרגל
    ולא הרבה עוברים טסט ראשון עם קצת שיעורים, לא לדאוג מזה

אשכולות דומים

  1. שידרוג ל A1 אוטומט
    על ידי אליה0 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-11-2018, 10:22
  2. A1 הילוכים או אוטומט???
    על ידי Anna בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-04-2018, 08:41
  3. שאלה בקשר לרישיון A1 על אוטומט
    על ידי Hosssy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-06-2017, 04:48
  4. לימוד נהיגה (אופנוע) - דעה?
    על ידי Xebu22 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 22-02-2017, 15:50
  5. לימוד מכונאות אופנועי שטח
    על ידי Bbbeat בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-02-2017, 14:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO