עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 41

אשכול: ב.מ.וו C1 חשמלי קונברטיבל - עם גג שניתן להסרה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ב.מ.וו C1 חשמלי קונברטיבל - עם גג שניתן להסרה

    בב.מ.וו מחדשים את פרויקט הקטנוע החשמלי עם הגג הסגור, ומוסיפים אופציה מעניינת - גג סגור נשלף; הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-%...9%d7%9c%d7%a3/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    גם חשמלי וגם גג?
    רק חסר שיהיה תלת גלגלי ואז הם יפגעו בכל הדברים "הקדושים" לאופנועים אמיתיים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    גם חשמלי וגם גג?
    רק חסר שיהיה תלת גלגלי ואז הם יפגעו בכל הדברים "הקדושים" לאופנועים אמיתיים.
    ובכלל זה קונספט שנכשל כבר בעבר אז למה לחזור על זה?
    אבל לבמוו יש ממון לזרוק על פרוייקטים שלא מכניסים שקל והם עשו את זה פעמים רבות כמו הC1, R1200C, C evolution, ועוד

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    גם חשמלי וגם גג?
    רק חסר שיהיה תלת גלגלי ואז הם יפגעו בכל הדברים "הקדושים" לאופנועים אמיתיים.
    לא רק זה, גם מדובר בקטנוע, אוטומטי, עם חגורת בטיחות (טמטום ברמה אחרת).

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ובכלל זה קונספט שנכשל כבר בעבר אז למה לחזור על זה?
    אבל לבמוו יש ממון לזרוק על פרוייקטים שלא מכניסים שקל והם עשו את זה פעמים רבות כמו הC1, R1200C, C evolution, ועוד
    כי זמנים משתנים.
    מה שהתאים או לא התאים לפני עשור יכול להשתנות.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    כי זמנים משתנים.
    מה שהתאים או לא התאים לפני עשור יכול להשתנות.
    רוצה להתערב?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רוצה להתערב?
    תשמע, לעומת רוב "השמרניים" פה אני בדעה נחרצת שעולם הרכב (רגיל ודו גלגלי) יישתנה ב180 מעלות ב20-30 שנים הקרובות.
    איך,כמה, למה ומי, זה כבר עניין אחר.
    אבל אני מניח שמנועי בנזין יהיו נחלת העבר, רכב אוטונומיים יהיו אחוז נכבד מסך כלי הרכב ואחזקת רכב תהפוך לפנאי/שעשוע ולא לצורך נסיעות.

    אבל מאוד יכול להיות שאני טועה.
    או אתה.
    נצטרך לחכות ולראות.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תשמע, לעומת רוב "השמרניים" פה אני בדעה נחרצת שעולם הרכב (רגיל ודו גלגלי) יישתנה ב180 מעלות ב20-30 שנים הקרובות.
    איך,כמה, למה ומי, זה כבר עניין אחר.
    אבל אני מניח שמנועי בנזין יהיו נחלת העבר, רכב אוטונומיים יהיו אחוז נכבד מסך כלי הרכב ואחזקת רכב תהפוך לפנאי/שעשוע ולא לצורך נסיעות.

    אבל מאוד יכול להיות שאני טועה.
    או אתה.
    נצטרך לחכות ולראות.
    יכול מאד להיות אבל ספציפית הדגם הזה של במוו נדון לכישלון וזה לא קשור לזה שהוא חשמלי

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    כל החשמליים כמעט נדונו לכישלון עוד חפני שעלו על הכביש. ככה זה כשהטעינה אורכת שעות ואין איפה לטעון כמעט.
    דווקא מבחינה בטיחותית יש פה משהו מעניין מאוד. אני מניח שהגג הוא סוג של קשת התהפכות, תוסיפו לזה את את החגורה והכריות אוויר ומקבלים דו"ג אם 10 רמות בטיחות מעל לכל דו"ג רגיל.
    הבעיה שהוא חשמלי. זה מוריד אותו לאבדון.
    תוסיפו עוד גלגל, מזגן ובנזין... חחח וקיבלתם אוטו דו גלגלי. יכול להיות להיט

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    יכולים להוסיף לוחות סולריים על הגג לטעינה של הסוללות...

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כל החשמליים כמעט נדונו לכישלון עוד חפני שעלו על הכביש. ככה זה כשהטעינה אורכת שעות ואין איפה לטעון כמעט.
    דווקא מבחינה בטיחותית יש פה משהו מעניין מאוד. אני מניח שהגג הוא סוג של קשת התהפכות, תוסיפו לזה את את החגורה והכריות אוויר ומקבלים דו"ג אם 10 רמות בטיחות מעל לכל דו"ג רגיל.
    הבעיה שהוא חשמלי. זה מוריד אותו לאבדון.
    תוסיפו עוד גלגל, מזגן ובנזין... חחח וקיבלתם אוטו דו גלגלי. יכול להיות להיט
    זה כי רוב האנשים לא חושבים מחוץ לקופסה.
    תמיד החשיבה היא "זה לוקח שעות להטעין", שזה נכון אבל אם הכלי רכב לא שלך זאת לא בעיה.
    למה אני מתכוון? שבעתיד מאוד יכול להיות שאנחנו לא נחזיק רכבים, הרכבים יעמדו לשימוש כולם לנסיעה ממקום למקום ובשאר הזמן יעמדו בחניות ויטענו.
    במקרה כזה אתה לא צריך לדאוג לטעינה כי תמיד יהיה רכב טעון.

    האם זה באמת ייקרה? אין לי מושג, אני סתם זורק רעיון שקראתי עליו בעבר.
    אבל בקונספט כזה, כלי חשמלי יכול להצליח.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ושוב בלי קשר לחשמלי, הקונספט של גג לקטנוע ובכלל קטנוע מבמוו נכשל מהסיבה שקטנוע לרוב הוא כלי עירוני עם הגיון כלכלי אפילו אם קטן, במחירים של במוו אין הגיון ולכן אין קהל יעד חוץ מכמה מנהלים בכירים

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תמיד החשיבה היא "זה לוקח שעות להטעין", שזה נכון אבל אם הכלי רכב לא שלך זאת לא בעיה.
    איך קשור "לא שלי"? אוטו בהשכרה אתה לא מתדלק? כן, זה באמת "מחוץ לקופסה"

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    למה אני מתכוון? שבעתיד מאוד יכול להיות שאנחנו לא נחזיק רכבים, הרכבים יעמדו לשימוש כולם לנסיעה ממקום למקום ובשאר הזמן יעמדו בחניות ויטענו.
    במקרה כזה אתה לא צריך לדאוג לטעינה כי תמיד יהיה רכב טעון.
    זה לא יקרה כי זה לא מעשי הנדסית, בלי קשר לצורת בעלות.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ^^^^
    זה עובד בפועל כרגע עם קורקינטים חשמליים, לא רואה סיבה אמיתית שזה לא יעבוד גם עם קטנועים חשמליים.
    לצורך הדיון, אני דווקא מסכים עם מתן ומאמין שבעתיד רוב התנועה בכבישים תיעשה באמצעות רכבים שיתופיים חשמליים ואוטונומיים, כאשר רכבים פרטיים ממונעי שריפה ונהוגים ע"י מכונות אורגניות כושלות ומלאות באגו יהיו המיעוט.
    השאיפה העיקרית לדעתי, היא להביא למצב של תקשורת תמידית בין הרכבים לעצמם ולתשתית, גם במכוניות הלא אוטונומיות. כרגע זו לדעתי הבעיה העיקרית בכביש, ומערכות ממוחשבות יכולות לתקשר הרבה יותר טוב ביניהן (טכנולוגית, אפילו כרגע יש אפשרות לזה), ובכך להקטין את מקדם החיכוך. במצב בו הטכנולוגיה תדע להתאים את עצמה בהתאם להתקשרות עם שאר הרכבים, אז נהיגה עצמית תהפוך למיותרת.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    איך קשור "לא שלי"? אוטו בהשכרה אתה לא מתדלק? כן, זה באמת "מחוץ לקופסה"
    הכוונה שהאוטו בכלל יהיה רשום על שמך, כמו להשכיר קורקינט חשמלי.
    אתה מגיע, עולה על הרכב, נוסע לאן שצריך, מחנה אותו במקום ייעודי וזהו.
    אתה לא משכיר את הרכב, אתה משתמש בו לנסיעה בלבד.
    שתרצה לחזור הביתה לדוגמה אתה תעלה על רכב אחר ממה שהגעת אליו לעבודה.


    זה לא יקרה כי זה לא מעשי הנדסית, בלי קשר לצורת בעלות.
    שוב, קופסה, יציאה, חפש אותה.

אשכולות דומים

  1. קורקינט חשמלי וחד אופן חשמלי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום אוף טופיק
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 10-10-2018, 18:06
  2. המלצה למקום שניתן להגדיל לרשיון a במהירות ובזול
    על ידי jhonson בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2018, 15:08
  3. מיגון לרגל שניתן להכניס לנעל
    על ידי ayalzo בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-01-2017, 22:41
  4. בית המשפט יכול לראות כל דוח משטרה שניתן?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 17:05
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-07-2016, 23:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO