^^^^
זה עובד בפועל כרגע עם קורקינטים חשמליים, לא רואה סיבה אמיתית שזה לא יעבוד גם עם קטנועים חשמליים.
לצורך הדיון, אני דווקא מסכים עם מתן ומאמין שבעתיד רוב התנועה בכבישים תיעשה באמצעות רכבים שיתופיים חשמליים ואוטונומיים, כאשר רכבים פרטיים ממונעי שריפה ונהוגים ע"י מכונות אורגניות כושלות ומלאות באגו יהיו המיעוט.
השאיפה העיקרית לדעתי, היא להביא למצב של תקשורת תמידית בין הרכבים לעצמם ולתשתית, גם במכוניות הלא אוטונומיות. כרגע זו לדעתי הבעיה העיקרית בכביש, ומערכות ממוחשבות יכולות לתקשר הרבה יותר טוב ביניהן (טכנולוגית, אפילו כרגע יש אפשרות לזה), ובכך להקטין את מקדם החיכוך. במצב בו הטכנולוגיה תדע להתאים את עצמה בהתאם להתקשרות עם שאר הרכבים, אז נהיגה עצמית תהפוך למיותרת.