ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
ממש לא. בהשכרת קורקינט אתה לא מצהיר לאן אתה נוסע, וכמה פעמים תעצור בדרך. מי קבע שזאת "נסיעה בודדת?" אף השכרת קורקינט לא עובדת ככה. אם לקורקינט היה צריך רישיון נהיגה - זה היה רכב שכור לכל דבר.


גם בהשכרת רכב אתה לא משלם על טסט וטיפולים - זה מגולם במחיר בשני מקרים. נכון, אתה לא טוען קורקינט - אבל זה רק בגלל שנסיעה קצרה וחשמל ממש זול.


אני כן מהנדס (חשמל), וכן - זה מאוד רלוונטי. הסבר יהיה קצת ערוך, אז אני לא אשים אותו כאן.


גם בעוד 30 שנה חוקי פיסיקה יהיו רלונטיים. בכל קופסה.
חוקי אוהם, שימור האנרגיה, תרמודינימקה או כל חוק פיסיקלי אחר שבא לך לצטט, לא מגדירים לנו חסם פיסיקלי על זמן הטעינה של סוללה בקיבולת X, מעבר לכך שזמן הטעינה יהיה גדול מאפס. ולכן גם צודק matanbar26 בכך שהם לא רלוונטים לדיון כיצד יראה שוק הרכבים החשמליים בעוד 10 שנים, בוודאי שלא בעוד 30 שנה.
שני המשתנים הגדולים הם טכנולוגיית הסוללה, וטכנולוגיית תשתית ההטענה, ואת שתיהן רק התחלנו לגרד.