עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 41

אשכול: ב.מ.וו C1 חשמלי קונברטיבל - עם גג שניתן להסרה

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הכוונה שהאוטו בכלל יהיה רשום על שמך, כמו להשכיר קורקינט חשמלי.
    אתה מגיע, עולה על הרכב, נוסע לאן שצריך, מחנה אותו במקום ייעודי וזהו.
    אתה לא משכיר את הרכב, אתה משתמש בו לנסיעה בלבד.
    עו"ד אתה לא. אז ... אתה משכיר (כו קורטינט, בדיוק!) או לא? כמובן שכן, כי ככה מוגדרת צורת בעלות שכרגע תארת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    שוב, קופסה, יציאה, חפש אותה.
    גם מהנדס אתה לא. לא חשוב כמה תחפש יציאה מקופסה - חוק אוהם ושימור אנרגיה עדיין אתה בכל קופסה.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    עו"ד אתה לא. אז ... אתה משכיר (כו קורטינט, בדיוק!) או לא? כמובן שכן, כי ככה מוגדרת צורת בעלות שכרגע תארת.


    גם מהנדס אתה לא. לא חשוב כמה תחפש יציאה מקופסה - חוק אוהם ושימור אנרגיה עדיין אתה בכל קופסה.
    טוב, ניצחת.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    עו"ד אתה לא. אז ... אתה משכיר (כו קורטינט, בדיוק!) או לא? כמובן שכן, כי ככה מוגדרת צורת בעלות שכרגע תארת.


    גם מהנדס אתה לא. לא חשוב כמה תחפש יציאה מקופסה - חוק אוהם ושימור אנרגיה עדיין אתה בכל קופסה.
    אבל אם נהיה רציניים.
    אני משתמש במושגים שתבין את הרעיון.
    השכרה של קורקינט לטובת נסיעה בודדת מנק' א' לב' שונה בתכלית מהשכרת רכב.
    הרי בהשכרת קורקינט אתה לא משלם על הטענה או בלאי, אתה משלם רק על עלות הנסיעה (שכמובן כוללת בתוכה את העלויות המשתנות האלו).
    כמובן שאין לי מושג מה ייקרה עוד 30 שנה, אני סתם חושב מחוץ לקופסה.

    ונכון, אני לא מהנדס אבל אני לא רואה איך חוק אוהם ושימור אנרגיה רלוונטי לדיון.
    מה גם שאין לך מושג מה יהיו הפיתוחים בתחום עוד 30 שנה.
    גם לי לא.

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אבל אם נהיה רציניים.
    אני משתמש במושגים שתבין את הרעיון.
    השכרה של קורקינט לטובת נסיעה בודדת מנק' א' לב' שונה בתכלית מהשכרת רכב.
    ממש לא. בהשכרת קורקינט אתה לא מצהיר לאן אתה נוסע, וכמה פעמים תעצור בדרך. מי קבע שזאת "נסיעה בודדת?" אף השכרת קורקינט לא עובדת ככה. אם לקורקינט היה צריך רישיון נהיגה - זה היה רכב שכור לכל דבר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הרי בהשכרת קורקינט אתה לא משלם על הטענה או בלאי, אתה משלם רק על עלות הנסיעה
    גם בהשכרת רכב אתה לא משלם על טסט וטיפולים - זה מגולם במחיר בשני מקרים. נכון, אתה לא טוען קורקינט - אבל זה רק בגלל שנסיעה קצרה וחשמל ממש זול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    ונכון, אני לא מהנדס אבל אני לא רואה איך חוק אוהם ושימור אנרגיה רלוונטי לדיון.
    אני כן מהנדס (חשמל), וכן - זה מאוד רלוונטי. הסבר יהיה קצת ערוך, אז אני לא אשים אותו כאן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    כמובן שאין לי מושג מה ייקרה עוד 30 שנה, אני סתם חושב מחוץ לקופסה.
    גם בעוד 30 שנה חוקי פיסיקה יהיו רלונטיים. בכל קופסה.

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ממש לא. בהשכרת קורקינט אתה לא מצהיר לאן אתה נוסע, וכמה פעמים תעצור בדרך. מי קבע שזאת "נסיעה בודדת?" אף השכרת קורקינט לא עובדת ככה. אם לקורקינט היה צריך רישיון נהיגה - זה היה רכב שכור לכל דבר.


    גם בהשכרת רכב אתה לא משלם על טסט וטיפולים - זה מגולם במחיר בשני מקרים. נכון, אתה לא טוען קורקינט - אבל זה רק בגלל שנסיעה קצרה וחשמל ממש זול.


    אני כן מהנדס (חשמל), וכן - זה מאוד רלוונטי. הסבר יהיה קצת ערוך, אז אני לא אשים אותו כאן.


    גם בעוד 30 שנה חוקי פיסיקה יהיו רלונטיים. בכל קופסה.
    חוקי אוהם, שימור האנרגיה, תרמודינימקה או כל חוק פיסיקלי אחר שבא לך לצטט, לא מגדירים לנו חסם פיסיקלי על זמן הטעינה של סוללה בקיבולת X, מעבר לכך שזמן הטעינה יהיה גדול מאפס. ולכן גם צודק matanbar26 בכך שהם לא רלוונטים לדיון כיצד יראה שוק הרכבים החשמליים בעוד 10 שנים, בוודאי שלא בעוד 30 שנה.
    שני המשתנים הגדולים הם טכנולוגיית הסוללה, וטכנולוגיית תשתית ההטענה, ואת שתיהן רק התחלנו לגרד.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    חוקי אוהם, שימור האנרגיה, תרמודינימקה או כל חוק פיסיקלי אחר שבא לך לצטט, לא מגדירים לנו חסם פיסיקלי על זמן הטעינה של סוללה בקיבולת
    סליחה, מה השכלתך בחשמל? יש מגבלה פיסיקלית כמה זרם אפשר לדחוף בחוט, אפילו אם קוטר לא מוגבל. יש מגבלה פיסיקלית כמה גבוהה יכול להיות מתח בכל מיני מקומות. יש עוד, וכל המגבלות האלה הן סיבה למה אנשים ממשיכים לחפש טכנולוגיות מוזרות כמו מימן, גז, אתנול וכו'.

    אני מבין - זה לא פשוט. המגבלות אלא לא תמיד "קופצות לעין" ולא תמיד קל להסביר אותם למישהו שחושב שזה "רק טכנולוגיה". זה ממש לא.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    גם בעוד 30 שנה חוקי פיסיקה יהיו רלונטיים. בכל קופסה.
    דמיין את הסנריו הבא בעוד 30 שנה (50 אם ממש קשה לך לראות את זה קורה בעוד 30 שנה):
    פלוני אלמוני מתכנן לצאת למשרד, הוא "מזמין" רכב דרך אפליקציה או משהו בסגנון ומזין יעד.
    תוך 10 דק' ממתין רכב בכניסה לבית.
    הרכב הוא אוטונומי לגמרי וכמובן חשמלי.
    אותו פלוני נכנס לרכב, והרכב מסיע אותו ליעד.
    ביעד אותו פלוני יורד מהרכב, והרכב ממשיך ליעד הבא.
    פלוני רוצה לנסוע הביתה? אותו תהליך בדיוק.

    תיארתי משהו שהוא קצת מד"ב?
    ייתכן, אבל אני ממש לא חושב כך.

    האם זה פתרון שמתאים לנסיעות בין ערים או יעדים מרוחקים?
    כנראה שלא אבל זה מאוד תלוי בטכנולוגיה בעוד 50 שנה.

    האם הרכב המתואר בסנריו הזה יכול להיות חשמלי?
    בוודאי כי אין סיבה שהוא ינוע על בנזין.

    תיארתי פה משהו שמפר את חוקי הפיזיקה היקרים מאוד לליבך?
    ממש לא.


    אז כמו שאמרתי, חפש את היציאה מהקופסה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תוך 10 דק' ממתין רכב בכניסה לבית.
    הרכב הוא אוטונומי לגמרי וכמובן חשמלי.

    תיארתי פה משהו שמפר את חוקי הפיזיקה היקרים מאוד לליבך?
    ממש לא.
    ממש כן. אומנם לא של פיזיקה. תארת פה פתרון של בעיה, שאפילו אין הוכחה פורמלית שפתרון שלה ניתן להציג כ-FSM ("מכונה בעלת מספר מצבים סופי") . (זה חלק של "הרכב אוטונומי לגמרי").

    אבל אם לרגע נתעלם מחלק ה-"אוטונומי", אז תארת מונית. האם מונית יכולה להיות חשמלי? אולי. בנתיים טסלה יקרה מדי, אבל כאן באמת אין חוק פיזיקה שמגביל מחיר. מה כן - "מונית" זה תמיד היה יקר, גם עם סוס. לכן המציאו תחבורה ציבורית.

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    סליחה, מה השכלתך בחשמל? יש מגבלה פיסיקלית כמה זרם אפשר לדחוף בחוט, אפילו אם קוטר לא מוגבל. יש מגבלה פיסיקלית כמה גבוהה יכול להיות מתח בכל מיני מקומות. יש עוד, וכל המגבלות האלה הן סיבה למה אנשים ממשיכים לחפש טכנולוגיות מוזרות כמו מימן, גז, אתנול וכו'.

    אני מבין - זה לא פשוט. המגבלות אלא לא תמיד "קופצות לעין" ולא תמיד קל להסביר אותם למישהו שחושב שזה "רק טכנולוגיה". זה ממש לא.
    חבוב, אל תבלבל יונה עם יין.
    אין שום חסם פיסיקלי שמונע את האפשרות המעשית, של נניח לשם הדיון, רכב חשמלי עם סוללה שמאפשרת נסיעה למרחק של > 700 ק״מ, ושניתן יהיה להטעין אותה בפחות משלוש דקות בתחנת הטענה.
    עכשיו בוא ותסביר לי בבקשה, איפה יש כאן חסם פיסיקלי קשיח, ואני אראה לך היכן הטענה שלך תלויה בידע/טכנולוגיה הנדסית ולא בחסם פיסיקלי שאינו תלוי בדבר.
    אל תקשקש.

  10. #25
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    כל החשמליים כמעט נדונו לכישלון עוד חפני שעלו על הכביש. ככה זה כשהטעינה אורכת שעות ואין איפה לטעון כמעט.
    דווקא מבחינה בטיחותית יש פה משהו מעניין מאוד. אני מניח שהגג הוא סוג של קשת התהפכות, תוסיפו לזה את את החגורה והכריות אוויר ומקבלים דו"ג אם 10 רמות בטיחות מעל לכל דו"ג רגיל.
    הבעיה שהוא חשמלי. זה מוריד אותו לאבדון.
    תוסיפו עוד גלגל, מזגן ובנזין... חחח וקיבלתם אוטו דו גלגלי. יכול להיות להיט
    אתה טועה, כלים חשמליים עובדים טוב במסגרת קטנועי עבודה. קח לדוגמה את 2 רשתות הפיצה הגדולות בעולם דומינוס והאט, שתיהן עובדות עם חשמלי. למה זה טוב? כי יש להן שעות מתות בהן כל הקטנועים נטענים, לכל סניף יש טווח מצומצם ועולה להם כלום כסף להפעיל אותם (ילדים שליחים, ביטוח מוזל, בלי דלק).
    לי כבן אדם פרטי שנוסע לפחות 40 ק"מ ביום בכביש מהיר זה פחות יתאים.
    אבל לטעון שכלים חשמליים נידונו לכישלון זאת הגזמה מופרעת.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    אין שום חסם פיסיקלי שמונע את האפשרות המעשית, של נניח לשם הדיון, רכב חשמלי עם סוללה שמאפשרת נסיעה למרחק של > 700 ק״מ, ושניתן יהיה להטעין אותה בפחות משלוש דקות בתחנת הטענה.
    עכשיו בוא ותסביר לי בבקשה, איפה יש כאן חסם פיסיקלי קשיח, ואני אראה לך היכן הטענה שלך תלויה בידע/טכנולוגיה הנדסית ולא בחסם פיסיקלי שאינו תלוי בדבר.
    אל תקשקש.
    דווקא יש.

    תחשב את כמות האנרגיה שצריך על מנת להניע רכב ל-700 ק"מ. תהפוך מהיחידות שאתה משתמש בהן (נניח קלוריות, ג'אול) לאמפר שעה, תכפיל ב-20 (שזה הפקטור של 3 דקות בשעה) ותקבל את זרם ההטענה הממוצע. קרוב לוודאי שתצטרך להשבית שכונה או עיר קטנה על מנת לקבל את הזרם הזה, שלא לדבר על התשתית הדרושה (כבלים בעובי של הירך שלך המחוברים ישירות לתחנת הטרנספורמציה הקרובה). גם לא נכנסנו למה קורה בתוך הסוללה כשהיא נטענת, הכימיה והחום שנפלט. בקיצור, החוקים הבסיסיים קובעים שזה לא ריאלי.

    ובנוסף: קיבולת האנרגיה של סוללה תלויה בשטח פני האלקטרודה (יחידות - אורך בריבוע). משקל הסוללה תלוי בנפח (אורך בשלישית). לכן, לא משנה כמה הסוללות יתפתחו, תמיד קיבולת האנרגיה למשקל הסוללה תהיה נחותה משל מקור אנרגיה שהקיבולת שלו תלויה בנפח.

  12. #27
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    דווקא יש.

    תחשב את כמות האנרגיה שצריך על מנת להניע רכב ל-700 ק"מ. תהפוך מהיחידות שאתה משתמש בהן (נניח קלוריות, ג'אול) לאמפר שעה, תכפיל ב-20 (שזה הפקטור של 3 דקות בשעה) ותקבל את זרם ההטענה הממוצע. קרוב לוודאי שתצטרך להשבית שכונה או עיר קטנה על מנת לקבל את הזרם הזה, שלא לדבר על התשתית הדרושה (כבלים בעובי של הירך שלך המחוברים ישירות לתחנת הטרנספורמציה הקרובה). גם לא נכנסנו למה קורה בתוך הסוללה כשהיא נטענת, הכימיה והחום שנפלט. בקיצור, החוקים הבסיסיים קובעים שזה לא ריאלי.

    ובנוסף: קיבולת האנרגיה של סוללה תלויה בשטח פני האלקטרודה (יחידות - אורך בריבוע). משקל הסוללה תלוי בנפח (אורך בשלישית). לכן, לא משנה כמה הסוללות יתפתחו, תמיד קיבולת האנרגיה למשקל הסוללה תהיה נחותה משל מקור אנרגיה שהקיבולת שלו תלויה בנפח.
    כמות האנרגיה שצריך על מנת להניע רכב ל-700 ק"מ = תלויה בעילות המנוע, ויעילות הסוללה (שם בצד משקל רכב, מהירות ממוצעת וכו,). לא נתון קשיח שתוכל לחשב ושיהיה נכון לעוד שנה מהיום, אלא תלוי הנדסה.
    קיבולת של סוללה X = תלויה בארכיטקטורה והנדסת החומרים. לא נתון קשיח אלא תלוי הנדסה. סוללה זה קונספט הנדסי, לא מימוש הנדסי קשיח מבוסס ניקל/קדיום/קובולט.

    בוודאי שיש מגבלות פיסיקליות שהטבע מציב. אבל לטעון שההנדסה בשוק המנועים החשמליים הגיעה למיצוי טכנולוגי זה טמטום קולוסאלי.
    לא ברור לי איך מישהו עם השכלה מדעית יכול לטעון כך ברצינות.

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי פיינשמקר צפיה בהודעה
    בוודאי שיש מגבלות פיסיקליות שהטבע מציב. אבל לטעון שההנדסה בשוק המנועים החשמליים הגיעה למיצוי טכנולוגי זה טמטום קולוסאלי.
    לא ברור לי איך מישהו עם השכלה מדעית יכול לטעון כך ברצינות.
    "שמרנים" תמיד יימצאו הסבריים מדעיים ללמה אי אפשר.
    לפני 30 שנה אנשים לא דמיינו שכולנו נסתובב עם מחשבים בכיס (קרי מכשירים סלולריים).

    נכון, אין לי שום ידע הנדסאי אבל אין לי ספק שהטכנולוגיה בתחום הזה תתפתח בצורה כזאת שתהפוך ליעילה אשר מאפשרת שימוש ברכבים.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תשמע, לעומת רוב "השמרניים" פה אני בדעה נחרצת שעולם הרכב (רגיל ודו גלגלי) יישתנה ב180 מעלות ב20-30 שנים הקרובות.
    איך,כמה, למה ומי, זה כבר עניין אחר.
    אבל אני מניח שמנועי בנזין יהיו נחלת העבר, רכב אוטונומיים יהיו אחוז נכבד מסך כלי הרכב ואחזקת רכב תהפוך לפנאי/שעשוע ולא לצורך נסיעות.

    אבל מאוד יכול להיות שאני טועה.
    או אתה.
    נצטרך לחכות ולראות.
    למי קראת שמרן? מנועי החשמל לרכבים הומצאו במקביל למנועי הבערה הפנימית, לא אז ולא היום הם זכו להצלחה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    זה כי רוב האנשים לא חושבים מחוץ לקופסה.
    תמיד החשיבה היא "זה לוקח שעות להטעין", שזה נכון אבל אם הכלי רכב לא שלך זאת לא בעיה.
    למה אני מתכוון? שבעתיד מאוד יכול להיות שאנחנו לא נחזיק רכבים, הרכבים יעמדו לשימוש כולם לנסיעה ממקום למקום ובשאר הזמן יעמדו בחניות ויטענו.
    במקרה כזה אתה לא צריך לדאוג לטעינה כי תמיד יהיה רכב טעון.

    האם זה באמת ייקרה? אין לי מושג, אני סתם זורק רעיון שקראתי עליו בעבר.
    אבל בקונספט כזה, כלי חשמלי יכול להצליח.
    אם המטרה שלך לחשוב מחוץ לקופסה הרי שנכשלת, הקופסה החשמלית לא עובדת יותר ממאה שנה כבר אולי באמת להתקדם
    למשהו אחר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    "שמרנים" תמיד יימצאו הסבריים מדעיים ללמה אי אפשר.
    לפני 30 שנה אנשים לא דמיינו שכולנו נסתובב עם מחשבים בכיס (קרי מכשירים סלולריים).

    נכון, אין לי שום ידע הנדסאי אבל אין לי ספק שהטכנולוגיה בתחום הזה תתפתח בצורה כזאת שתהפוך ליעילה אשר מאפשרת שימוש ברכבים.
    אופנוע קונים מאהבה מרגש מהרצון לצאת בשאגת מנוע מהמקום ולהגיע למקום אחר בצורה שונה מהסטריליות של רכב.
    כן אנחנו אוהבים את חום המנוע, הריח, השמן, הק אפילו את התקלות כי זה חלק מההרפתקה אני יכול לריב שעות עם בעל
    אופנוע אחר של מי המנוע יותר טוב, למי יש יותר "אופי" באופנוע שלו, אני לא מקדש את החשיבה מחוץ לקופסה על חשבון
    הדברים שעובדים לי טוב ונכון ועושים לי נעים בלב. את החשמל תשאיר להחייאה של כשל לבבי!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מי אוהב את חום המנוע? מה אנחנו? שכנים של סנטה קלאוס?
    וגם בחורף, כשאתה עולה על הכביש המהיר, מעט הנחמה מהחום בורחת כאילו לא היתה קיימת מעולם....
    (ואני הבנאדם שהכי פחות סובל מחום, מבין כל האנשים שאני מכיר ).

אשכולות דומים

  1. קורקינט חשמלי וחד אופן חשמלי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום אוף טופיק
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 10-10-2018, 18:06
  2. המלצה למקום שניתן להגדיל לרשיון a במהירות ובזול
    על ידי jhonson בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2018, 15:08
  3. מיגון לרגל שניתן להכניס לנעל
    על ידי ayalzo בפורום פורום ציוד
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-01-2017, 22:41
  4. בית המשפט יכול לראות כל דוח משטרה שניתן?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-08-2016, 17:05
  5. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-07-2016, 23:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO