תוצאות 1 עד 2 מ 2

אשכול: F900XR Vs. Tracer 900 GT

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    F900XR Vs. Tracer 900 GT

    רוב מי ששוקל לקנות טרייסר שוקל גם את הXR הקטן, בסה"כ הגיוני, אלו שני כלים שפחות או יותר מספקים את אותו כח סוס, הם נראים קצת אדוונצ'ר אבל 100% לכביש בגלל גלגלי ה17 אינץ שיש להם מקדימה.

    גימור:
    הגימור בשניהם טוב אבל בבמוו השתתדלו קצת יותר, על כל ראש בורג יש את הכיתוב BMW, והמתגים מרגישים טוב יותר למגע, הסתרת החיווט גם לטובת במוו


    איכות מכלולים:
    יש לנו כאן קאיבה מול זאקס וכאן הקאיבה (טרייסר) מנצחים כי הזאקס צולל יותר מידי בבלימה חזקה, ברמבו מול הבלמים של ימאהה שידועים כחזקים לא פחות לכן כאן יש תיקו, כרגיל היפנים מתעקשים להמשיך עם צינורות בלימה מגומי לעומת הפלדה שזורה של במוו.
    לבמוו יש משכח היגוי סטנדארט לימאהה אין.

    אלקטרוניקה:
    אין השוואה, הבמוו לוקח גם בגירסת הבסיס שמגיעה עם מסך TFT הכי טוב שיש היום, אפליקציה בנייד שנותנת ניווט במסך ותקשורת CANBUS, אם שאלתם למה זה צריך לשנות לכם משהוא אז תוכלו לראות את זה על הכידון, בזמן שבטרייסר יש ים כבלים על הכידון לXR יש בקושי 2 בכל צד, זה משנה את הלוק שאתם מקבלים שאתם על האופנוע.

    מנוע:
    בשניהם יש מנוע תענוג אבל עם אופי שונה, הטרייסר יותר בקטע של כח סוס והXR יותר בקטע של מומנט לשניהם יש סאונד שונה אבל ממכר, אחד נשמע יותר כמו MOTO GP (הXR) והשני נשמע יותר כמו הסופר בייק (הטרייסר) עניין של העדפה.

    נוחות:
    המושב של הXR הוא הגרוע ביותר שישבתי אי פעם ורכבתי על אופנועים ישנים עם מושב קרוע וספוג חסר, גם הכידון קצת רחוק מה שגורם יותר לתנוחת נייקד מאשר אדוונצ'ר, בטרייסר המושב טוב בהרבה אבל בעל נטיה קלה לכיוון מיכל הדלק מה שקצת הורס את הנוחות אבל לא בהרבה, בהרכבה הטרייסר לוקח ובגדול כי הוא המרווח בין השניים.
    גם בטרייסר וגם בXR ניתן לשפר את הנוחות בהשקעה יחסית נמוכה.

    איך זה מרגיש על הכביש:
    הטרייסר מרגיש יותר למרחקים ארוכים ויותר למקומות לא עמוסים במכוניות וזה בגלל המנוע שאוהב יותר לרוץ חופשי, הXR לעומת זאת יכול להיות על הילוך שישי כל היום במהירויות סופר נמוכות בהשוואה טרייסר, מה שאומר הרבה פחות התעסקות בהילוכים על הXR והתנהגות טובה יותר בעיר בעקבות זאת.
    מבחינת כבישים טכנים שניהם מתפקדים מצויין ונותנים הרבה הרגשת ביטחון, יש להם אופי שונה אבל על הצד הם יתנו את מה שמצופה מהם ואין כאן מנצח מבחינתי.

    אמינות:
    מכוון שזאת שנת הדגם הראשונה של הXR אז כמובן שהאמין יותר יהיה הטרייסר כי לו יש כבר קבלות, כרגע הדיווחים על הXR הם על בעיות קלאץ ובעיות תפעול קלאץ, נזילות שמן ובעיות התנעה קרה.

  2. #2
    סקירה יפה.

    מה ההבדל במחיר אם יש?

    מניסיוני באופנועים אחרים של היצרנים האלה הימאהה יהיה יותר אמין ובפער משמעותי.

אשכולות דומים

  1. התחדשתי: במוו F900XR
    על ידי Dresdner בפורום כללי
    תגובות: 186
    הודעה אחרונה: 19-08-2020, 09:36
  2. ב.מ.וו משיקה בישראל את ה-F900R ו-F900XR
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-08-2020, 11:39
  3. במוו F900XR בצל הקורונה
    על ידי Dresdner בפורום אוף טופיק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-03-2020, 18:07
  4. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 13:04
  5. ב.מ.וו: F900R ו-F900XR חדשים ל-2020
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 12:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO