תופעה שנתקלתי בה בהמון xmaxים היא לא רעידות, אלא ממש דפיקות בתחילת האצה.
זה נפתר אצלי ע"י שיוף של סנדלי סחיבה במוסך.
לגבי בק-פיירים, לא נשמע לי מוכר. האגזוז מקורי? אין דליפות גזים מהחיבורים? האם יש רעשים כאילו שמשהו משוחרר בתוך הדוד?
אהלן,
אני רוכב על XMAX-400 שנת 2018
בתחילות נסיעה באופן קבוע כשהמנוע עדיין קר יחסית, כאשר אני מאט למהירות נמוכה של כמה קמ"שים בודדים (לפני צומת, אחורי רכב וכו')
יש רעש של כמו "פיצוצים" קטנים כאלו מהאגזוז, רציתי לדעת אם הדבר נורמלי או שמעיד על בעיה כלשהי
הקטנוע יחסית חדש עם רק 15,000 ק"מ, שמור ומטופל עבר את כל הטיפולים בזמן ויש את הרעשים האלו בתחילות נסיעה מאז שקניתי אותו לפני 5,000 ק"מ בערך
אני יודע שהמנוע באקס מקס 400 יחסית מיושן ומווברץ הרבה אז אולי זה קשור לזה?
שאלה נוספת באותו נושא של הוויברציות - אני רוצה להפחית את הוויברציות כמה שאפשר ולתת נסיעה חלקה יותר
חלק המליצו לי להחליף לווריאטור משופר (מלוסי/פוליני) + משקולות וקפיץ (קיט מוכן) וחלק אמרו לי שלא מומלץ להחליף ווריאטור כי זה עלול לפגוע באורך החיים של המנוע וליצור בלאי מהיר יותר
נתנו לי חלופה פחות מסובכת ויותר זולה שהיא להחליף רק את המשקולות למשקולות קלות וזה אמור להפחית את הוויברציות וגם לתת זינוק מהיר יותר בתחילות נסיעה (על חשבון מהירות סופית נמוך יותר
אשמח לשמוע מה אתם ממליצים
תודה רבה!
תופעה שנתקלתי בה בהמון xmaxים היא לא רעידות, אלא ממש דפיקות בתחילת האצה.
זה נפתר אצלי ע"י שיוף של סנדלי סחיבה במוסך.
לגבי בק-פיירים, לא נשמע לי מוכר. האגזוז מקורי? אין דליפות גזים מהחיבורים? האם יש רעשים כאילו שמשהו משוחרר בתוך הדוד?
דפיקות בתחילת האצה לא
האגזוז מקורי, האמת אני לא כל כך מבין בתחום הטכני אז אין לי מושג מה זה אומר דליפות גזים מהחיבורים אבל מאמין ומקווה שלא כי הקטנוע באמת כמו חדש ועבר את כל הטיפולים כמו שעון במטרו
זה קורה רק כשהמנוע קר בכמה דקות הראשונות של הנסיעה, כמו בק פיירים קטנים כאלו
זה לא מאוד מפריע אבל רק רציתי לדעת אם זה תקין שזה יהיה ככה בתחילות נסיעה כשהוא קר
לגבי החלפת ווריאטור/ רק משקולות יש לך ניסיון?
תודה!
עזוב אותך מכל השפצורים האלה, אתה לא תהפוך אותו פתאום לאופנוע ספורט. חבל על הכסף.
לא מבין כל כך בקטנועים, אבל אתה נותן לו להתחמם לפני שאתה יוצא לנסיעה? משמע נותן לסל"ד לרדת ולמנוע מעט לעבוד בסרק ולהריץ את השמן?
אני לא ילד אחי, אין לי שום רצון להפוך אותו לקטנוע שיפורים
מי שמכיר את דגם ה-400 (לעומת ה-300) יש לו יחסית הרבה וויברציות בתחילת נסיעה/באמצע נסיעה אבל חוץ מזה הוא באמת קטנוע תענוג מכל הבחינות
אז אם יש אפשרות פשוטה וזולה יחסית כמו להחליף משקולות וזה יעשה שיפור לוויברציות ונסיעה חלקה יותר אז למה לא.. אנשים עם הכלי הזה דיווחו על שיפור לטובה לאחר שהם עשו את זה אבל רציתי לשמוע גם פה אם יש אנשים עם ניסיון בדבר ומה יותר כדאי להחליף רק משקולות או קיט שלם, לא מזיק לשמוע עוד דעות
וכן כמובן אני נותן לו להתחמם 1-2 דקות לפני נסיעה עד שהסל"ד מתייצב ומתחיל בנסיעה רגועה.
לשייף את הסנדלים זו העצה הכי פופולרית כשיש רעידות בקטנוע למרות שהם בד"כ לא קשורים לבעיה.
לרעידות יש כמה סיבות וכדאי לתת לעין מנוסה לבחון את הוריאטור.
קיט עשוי לפתור את הבעיה אבל יביא איתו צרות כמו צריכת דלק גבוהה ועוד.
לא מאמין שמשקולות יפתרו אותה.
אם מדובר ב daily שלך אז הוריאטור המקורי יעשה את העבודה הכי טוב.
אהלן
אני גם עם אקסמקס 400 וחוץ מהויברציות המעצבנות האלה שבאות בעיקר בנסיעה פקוקה באיילון שאתה נותן גז עוזב מצערת ושוב נותן גז זה פשוט מזעזע .
שמתי משקולות 14g מקוריות של טימקס (המקוריות זה 18g באקסמקס)
יש עדיין רעידות אבל מרגיש שזה מעדן אותם.
לגבי וריאטור אני גם שקלתי לשים פוליני אבל גיסי הוריד אותי מזה כי אמר שהלך לו מניע בטימקס בגלל וריאטור פוליני.
אם יש לך עוד שאלות תשאל בכייף