אגב לגבי הבאלנס...
מה יותר באלנס מלהכנס לראט במהירות?
רכיבת מוטורקרוס מוציאה את כל הטעויות שלך החוצה חושפת את השגיאות שלך את ההיסוסים.
את חוסר השימוש בברקס בצורה נכונה,
את חוסר הכנת האופנוע במהירות הנכונה לפני הפניה
אם אתה יושב יותר מדי או מוקדם מדי וחוטף ברייקינג באמפס
או אתה עומד קדימה מדי (בתנוחת רכיבה נכונה) אבל בתאוצה יש איבוד אחיזה באחורי.
אם אתה לא אתה לא מכין את האופנוע בהטיה בעמידה לפני התישבות לתוך הראט.
אם אתה עולה לאוויר ותוך כדי סגירת מצערת את לוחץ ברקס קידמי (מודה זאת טועות שמיוחדת לי).



ציטוט ההודעה בתגובה