עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: ג'וי רייד 200| בעיית טעינה| הוחלף מצבר| הוחלפו חוטים + ו -

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10

    ג'וי רייד 200| בעיית טעינה| הוחלף מצבר| הוחלפו חוטים + ו -

    שלום רב לחברי הפורום ותודה רבה למי שיעזור לי כאן

    ברשותי ג'וי רייד 200 שנת ייצור 2015

    אז ככה, נתקעתי עם הקטנוע, התקשרתי לחילוץ, החליפו לי מצבר, בדקו טעינה, ראו שהכל תקין, המשכתי הלאה.
    אחרי שבוע נתקעתי שוב, שיחקתי עם המגעים, הצלחתי להניע ויום למחרת הלכתי לבחור של המצברים כדי שיבדוק את המצבר והמגעים.

    המגעים היו עם קורוזיה עליהם (גם לפני החלפת המצבר), חתך את הקצוות שלהם, שם חיבור חדש. בדק טעינה, ראה שהכל תקין, המשכתי הלאה.
    אחרי שבוע שמתי לב שההתנעה של הקטנוע נהיית חלשה, חזרתי לבחור של המצברים, בדק טעינה, ואז אמר שיש בעיה בטעינה ושזה או מיישר זרם או סלילים כי המצבר תקין.

    הלכתי למוסך בתל אביב, בדק, טען שהכבלים פלוס ומינוס אכולים וצריך להחליף אותם. החליף לי את הכבלים לקח 350 כולל מע''מ. המשכתי הלאה.

    עכשיו אני כותב את הפוסט הזה כי בדיוק חזרתי מהמוסך מתל אביב לראשון וכל הדרך חזרה הסתכלתי על הוולט שהקטנוע נותן במהלך הנסיעה.
    אז כשהקטנוע במנוחה אני מקבל 11.2 11.5 וולט כשהקטנוע בנסיעה 13.0 13.2 כשאני מדליק אורות 12.2 12.6
    את הנתונים האלה קיבלתי פחות או יותר גם לפני החלפת הכבלים.

    אז השאלה היא כזאת...

    1. כמה זמן לוקח למצבר להיטען ולהגיע למצב האידיאלי שלו שהוא 13.5 14 וולט?
    2. איך אני יכול לדעת אם הבעיה נפתרה או שששום דבר לא השתנה?
    3. האם יש סיכוי שזה המצבר?
    4. מה לדעתכם ביכולתי לעשות?

    יש בארץ מלא חאפרים ואלוהים ישמור כמה קשה למצוא איש מקצוע טוב ואמין שמבין דבר באמת.
    נמאס לי להתרוצץ בין מוסכים. אני לא מבין בזה ואני צריך עזרה כדי לפתור את התקלה הזאת כי לא בא לי להיתקע שוב.

    בברכה,
    לירן

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    במידה ומישהו מעוניין אז יש גם ווידאו עדכני שהכנתי המראה את התיאור שציינתי למעלה.
    https://photos.app.goo.gl/rehVaT1ZtbMyxy8r7

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מאיפה אתה מגיע?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מאיפה אתה מגיע?
    לא הבנתי את השאלה אחי. מה זאת אומרת מאיפה אני מגיע?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי LiranY צפיה בהודעה
    לא הבנתי את השאלה אחי. מה זאת אומרת מאיפה אני מגיע?
    מאיזה אזור אתה בארץ.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מאיזה אזור אתה בארץ.
    ראשון לציון

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי LiranY צפיה בהודעה
    ראשון לציון
    רחוק.
    אני מהשרון

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בכל מקרה זו מערכת עם 3 רכיבים בסהכ.
    מצבר,אלטרנטור ומיישר זרם.
    עם רב מודד אפשר לבדוק את השני ולקבל הערכה גם על המצב של השלישי.
    מצבר חדש לרוב תקין

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בכל מקרה זו מערכת עם 3 רכיבים בסהכ.
    מצבר,אלטרנטור ומיישר זרם.
    עם רב מודד אפשר לבדוק את השני ולקבל הערכה גם על המצב של השלישי.
    מצבר חדש לרוב תקין
    אז הבחור ההוא של המצברים כבר בדק לי עם המכשיר הזה ומצא בפעם הראשונה שהכל תקין בפעם השנייה שהכל תקין בפעם השלישית טען לבעיה בסלילים או במיישר זרם.
    מה עכשיו? האם זה תקין שברגע שאני מדליק את האור הוולט יורד ב1 לדוגמא בלי אור 13.4 עם אור 12.1 ???

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אחרי עמידה ארוכה הקטנוע מניע?
    מה כרגע הבעיה?

    אתה אמור לראות 14V עם אורות בסרק אחרי כמה עשרות שניות של עבודה אחרי ההתנעה.
    תמדוד על הקטבים של המצבר אל תסמוך על המד המובנה

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    מה זאת עמידה ארוכה? אחרי 12 שעות הקטנוע מניע. אני לא מקבל 14V לא במנוחה ולא בנסיעה. כשהאורות דלוקים אני מקבל 12V לפעמים 11.5
    אני מקבל 13.5 כשהאורות מכובים ובקיצור לא יודע להבין מתוך הדברים האלה האם המצב כרגע תקין או לא

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בוא נתחיל משפה משותפת.
    מה זה "במנוחה"? קטנוע מונע בסרק או קטנוע מדומם?
    באחיו הגדול של הג'וירייד (הג'וימקס, בשנתונים הנ" ל), מערכת הטעינה היתה גבולית. יענו, בעמידה בסרק בקושי מצליחה לספק את צורכי הקטנוע (אורות, הזרקה, ניצוץ). בהדלקת אורות ערפל, נורית הטעינה היתה נדלקת גם עם קצת גז. אז זאת היתה קצת סקירת רקע משפחתית.

    לגביך,
    א. קח מדידה מהמצבר, לא מהמד בלוח השעונים.
    ב. ייתכן ותראה טעינת חסר בסרק, אבל כל נגיע עדינה במצערת (ממש עדינה) אמורה לייצב את הטעינה על הערכים שצוינו.
    ג. יכול להיות הבדל בין אורות דולקים לכבוים, אבל בשום פנים לא לרדת לערכים שציינת (אלא אם "במנוחה" אצלך, הכוונה לקטנוע כבוי, וכל האורות דולקים).
    ד. אם ההתנהגות לא עקבית (תו"כ נסיעה המתח מדלג בין 13.5 ל12.5), יש לך בעיית טעינה. זה יכול להיןת בעיית מגעים, אבל לאו דווקא בין המיישר למצבר, אלא גם לפני, בסלילים, או אפילו בערור שלהם.

    ובעיות חשמל זה ז'.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    נתחיל בזה שאכן בעיות חשמל זה ז' רציני...

    כמו שאמרתי קודם לכן בדק לי אותו המוסכניק פתח את הכיסא הוציא אותו מהמקום והחליף שתי כבלים של פלוס ומינוס.
    הוא קבע שהבעיה נבעה מכבלים אכולים.
    לפי מה שהבנתי הוא לא בדק עם שום מכשיר את הטעינה וכו...

    כשאמרתי מנוחה הכוונה היא לקטנוע מונע אבל לא בנסיעה.
    הערכים זזים בזמן נסיעה ובזמן מנוחה עם אורות ובלי אורות.

    בנסיעה בלי אורות מגיע ל13.5 13.7 13.2 בנסיעה עם אורות יורד ב1 ל- 12.1 .12.3 12.7 וכו...
    כן הערכים משתנים.

    במידה והבעיה לא הסתדרה כמו שציין המוסכניק החאפר הזה האם הסיכוי שהבעיה נמצאת בסלילים או במיישר זרם?

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כן.
    12.5 לא ערך תקין (שוב, במדידה על המצבר! מספיק שהאורות ומד הטעינה חולקים חוט חשמל, וכל המדידה נדפקת).

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2020
    הודעות
    10
    אוקיי אז ערכים של 12.5 לא תקינים כפי שציינת במדידה מהמצבר. הערכים האלה יכולים להיות תלויים באיכות המצבר או שזה לא שייך אחד לשני? כרגע הבדיקות שאני עושה הם מהמסך של הקטנוע.

    לגבי מדידה מהמצבר בעזרת הכלי מדידה אין לי אותו. אני רק יודע להגיד לך ש-3 פעמים בדקו לי עם המכשיר הזה ונמצא שהטעינה תקינה ורק בפעם ה4 שבדקו לי עם המכשיר הזה טענו לבעיה בטעינה. יש לציין שכל הבדיקות נעשו עם אותו המצבר ולא עם מצבר אחר.

אשכולות דומים

  1. בעיית מצבר
    על ידי ymalachi4722 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-05-2020, 09:32
  2. בעית טעינת מצבר בגוי רייד 125.
    על ידי rotemzaken בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-01-2019, 21:24
  3. מצבר פורק /לא נטען כמו שצריך ,ג'וי רייד 125 2013
    על ידי avi333 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 13-09-2018, 13:15
  4. מצבר פורק /לא נטען כמו שצריך ,ג'וי רייד 200 2007
    על ידי avi333 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-10-2017, 10:47
  5. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 09-11-2016, 09:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO