עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: בחירת אופנוע גדול ראשון

  1. #1
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34

    בחירת אופנוע גדול ראשון

    היי חברים, מקווה שפתחתי את האשכול במקום הנכון.
    אני כרגע מחפש להחליף את הקטנוע שלי באופנוע גדול. רכבתי מוטוקרוס ואנדורו במשך כמה שנים וגם רכבתי לא מעט על dr650.
    אני מחפש אופנוע שישמש אותי לנסיעות עירונות ובין עירוניות לעבודה ומידי פעם קצת טיולים בסופי שבוע.
    הכלים שאני מתלבט בניהם הם:
    Sv650
    Cb650f
    mt07 (הבנתי שהוא דיי גניב)
    וgsx750s שאני מתלבט אם הוא קצת חזק מידי...
    אשמח לעזרתכם!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    היי!
    מלבד הרקע שלך, כמעט ולא נתת מידע רלוונטי על האופנוע שאתה זקוק לו. אתה רושם שאתה "מתלבט" אבל לא רושם ממה נובעת ההתלבטות. למשל - "חזק מדי" זה כללי מדי. גם MT07 הוא "חזק מדי" בהשוואה ל-DR650 שהיה לך...

    לכן, מה שתקבל עכשיו תהיה רשימה של הכלים שהגולשים כאן מכירים\רכבו עליהם ולא יותר.
    אף אחד מהכלים שרשמת הוא לא כלי רע. כולם טובים ויודעים את התורה. ובגלל שהיית כללי מדי לגבי קטגוריה שהיא הגדולה והמגוונת ביותר בשוק הישראלי, גם יתנו לך רשימה של דגמים נוספים שלא ציינת וימליצו לך "לבדוק אותם".
    בקיצור: אתה תצא יותר מבולבל משהיית לפני שפרסמת את ההודעה הזו
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    היי!
    מלבד הרקע שלך, כמעט ולא נתת מידע רלוונטי על האופנוע שאתה זקוק לו. אתה רושם שאתה "מתלבט" אבל לא רושם ממה נובעת ההתלבטות. למשל - "חזק מדי" זה כללי מדי. גם MT07 הוא "חזק מדי" בהשוואה ל-DR650 שהיה לך...

    לכן, מה שתקבל עכשיו תהיה רשימה של הכלים שהגולשים כאן מכירים\רכבו עליהם ולא יותר.
    אף אחד מהכלים שרשמת הוא לא כלי רע. כולם טובים ויודעים את התורה. ובגלל שהיית כללי מדי לגבי קטגוריה שהיא הגדולה והמגוונת ביותר בשוק הישראלי, גם יתנו לך רשימה של דגמים נוספים שלא ציינת וימליצו לך "לבדוק אותם".
    בקיצור: אתה תצא יותר מבולבל משהיית לפני שפרסמת את ההודעה הזו
    היי, אנסה למקד את זה קצת יותר (:
    הכלי שאני מחפש ישמש אותי ככלי תחבורה עיקרי, לכן חשוב לי שיהיה נוח לחיות איתו ביום יום ושהוא יהיה אמין.
    הgsx750s הוא קצת יותר ספורטיבי ביחס לשאר האופנועים שציינתי וגם יותר חזק וכבד מהם, לכן אני לא בטוח אם הוא נכנס להשוואה, אך הייתי רוצה לקבל עליו חוות דעת למרות זאת.
    כרגע הלב שלי מושך לכיוון ההונדה cb650f, נראה שהוא מתאים מאוד לדרישות שלי ומספק גם המון פאן פקטור, אהבתי מאוד את המנוע והרמת גימור שלו הרגישה יותר טובה ביחס לסוזוקי sv650.
    בתקציב שלי אני יכול למצוא כלי בשנתון 17-18.
    הסוזוקי sv650 שעליו גם יצא לרכב קצת הרגיש טוב פרט לכידון ועוד כמה נק' קטנות שנראה שחסכו בהן. הבנתי שעלות טיפולים שלו זולה יותר ביחס לכלים האחרים שציינתי. בנוסף לזה אני אוכל למצוא כלי בשנתון גבוה יותר ביחס להונדה. השאלה היא האם כדאי "להתפשר" על sv650 בגלל הסיבות האלה.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2019
    הודעות
    4
    לטעמי עיקר ההבדל נעוץ במספר הצילינדרים בדגמים שציינת
    אם חשוב לך כוח ופאן, לך על הארבעה
    כמי שרוכב על cb650F הייתי הולך על הסוזוקי היותר חזק, אבל אולי עדיף לך לעשות "תחנה" בהונדה מאחר שהרקע שלך הוא צילינדר בודד ויחסית חלש.
    גם, לדעתי, אין מה להשוות באיכות הגימור של CB ל SV או ל MT, לא אותה רמה בכלל.
    בהצלחה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    אף אחד מהאופנועים שהזכרת לא ירגיש לך חזק אחרי 3 חודשים.
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  6. #6
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אף אחד מהאופנועים שהזכרת לא ירגיש לך חזק אחרי 3 חודשים.
    אני לא מחפש משהו חזק מאוד, אז אני לוקח את מה שרשמת כמשהו חיובי.
    לדעתך גם הgsx750 יכול להתאים לצרכים שלי?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אף אחד מהאופנועים שהזכרת לא ירגיש לך חזק אחרי 3 חודשים.
    תכל'ס
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    היי!
    מלבד הרקע שלך, כמעט ולא נתת מידע רלוונטי על האופנוע שאתה זקוק לו. אתה רושם שאתה "מתלבט" אבל לא רושם ממה נובעת ההתלבטות. למשל - "חזק מדי" זה כללי מדי. גם MT07 הוא "חזק מדי" בהשוואה ל-DR650 שהיה לך...

    לכן, מה שתקבל עכשיו תהיה רשימה של הכלים שהגולשים כאן מכירים\רכבו עליהם ולא יותר.
    אף אחד מהכלים שרשמת הוא לא כלי רע. כולם טובים ויודעים את התורה. ובגלל שהיית כללי מדי לגבי קטגוריה שהיא הגדולה והמגוונת ביותר בשוק הישראלי, גם יתנו לך רשימה של דגמים נוספים שלא ציינת וימליצו לך "לבדוק אותם".
    בקיצור: אתה תצא יותר מבולבל משהיית לפני שפרסמת את ההודעה הזו
    שים לב שרקע וקרע (באבי העורקים) מאד קרובים! לכן כל אופנוע קיצוני במעבר מקטנוע לאופנוע לא רצוי בלי אימון מקדים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי liad34 צפיה בהודעה
    אני לא מחפש משהו חזק מאוד, אז אני לוקח את מה שרשמת כמשהו חיובי.
    לדעתך גם הgsx750 יכול להתאים לצרכים שלי?
    חד משמעית לא! כי אתה לא יודע עדיין את הצרכים האמתיים שלך, לא מכיר את היכולות שלך ואין לך את הניסיון!

    יש לך כמה אפשריות ללכת על אופנוע בינוני מתחת ל-800 סמ"ק לתת פרק רכיבה משמעותי ואז להתקדם או לחפש 1000
    רגוע מאד ולהתקדם איתו לאט לאט. אל תתן להתלהבות לסחוף אותך, ולקבוצות שתרכוב בהם לקחת אותך למקומות שאתה עוד לא ממש מכיר
    קח את הזמן ותקשיב רק לעצמך תתחיל לאט תמשיך לאט ותתקדם מהר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אף אחד מהאופנועים שהזכרת לא ירגיש לך חזק אחרי 3 חודשים.

    לא כולם שושו ולא לכולם 19 שנות ניסיון ברכיבה!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    מסכים לאמירה שהכלים שמנית לא ירגישו חזקים אחרי תקופת זמן.
    אבל, אין בזה שום רע. ואגב, כלים בכלל לא חלשים. מסוגלים להמון שעד שתגיע למצות את היכולות, אם בכלל.. הדרך מאד ארוכה.
    הכי חשוב קורס רכיבה באחת החברות מהתחום. חשוב חשוב חשוב. ולא רק באופן חד פעמי.. כל הזמן להתאמן שם.
    ולגבי אופנוע, מציע לך לשקול גם את הסקרמבלר 800. יש מספר דגמים בסגנונות שונים. מספיק חזק ולא אימתני.
    בהצלחה,

  11. #11
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    דעתי,אם אתה רוצה "שקט" לך על הSV, אם בא לך קצת "פלפל" לך על הCB,בכל מקרה סקרו כאן את שניהם בסקירה ארוכת טווח.
    http://fullgaz.co.il/%D7%97%D7%A6%D7...5%D7%95%D7%97/

    https://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%95%D...B%D7%95%D7%9D/

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    על ה-gsxs לא רכבתי אז לא יכול לתת חוות דעת.

    ה-07 מאוד שובב, נזרק לצדדים בקלות, מנוע מחוספס (בקטע טוב) ומהנה. אפשר לרכב עליו בצורה מנהלתית לגמרי והוא לא יראה את השיניים שלו, רק אם תפתח את המצערת עד הסוף - תבין עד כמה שובב הוא באמת.

    ה-SV הוא אופנוע קטן (פיזית). במימדים הוא זהה ל-GS500 שהיה לי ויכול להשתחל בעיר דרך כל חור בפקק. מנוע ווי שאוהב לחיות בטווח הסל"ד הבינוני-גבוהה, שם נמצא כל הכיף. אם אתה בחור גדול/גבוהה הייתי מוחק אותו מהרשימה, הוא די צפוף.

    ה-CB הוא החזק מבין השלושה, המהיר מביניהם והליניארי מביניהם. תוכל לחיות חיים שלמים איתו ולהתרגל לאט לאט לכח. הוא מאוד ליניארי, חלק ולדעתי האישית קצת אנמי (ביחס לאחרים, אבל אני איש של טווין). בכביש המהיר לא תהיה לו שום בעיה לשייט הרחק מעל המהירות המותרת. בעיר - הוא יכול קצת לחמם את הרגליים בתנועה איטית.

    אישית? הייתי מוסיף טרייסר 700 למשוואה ומסתכל גם עליו. נותן תמורה טובה למחיר, ונוח למדי. ההונדה יהיה אופנוע חזרה לתחום טוב, והוא נוח גם לרוכב גדול.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofirus צפיה בהודעה
    דעתי,אם אתה רוצה "שקט" לך על הSV, אם בא לך קצת "פלפל" לך על הCB,בכל מקרה סקרו כאן את שניהם בסקירה ארוכת טווח.
    http://fullgaz.co.il/%D7%97%D7%A6%D7...5%D7%95%D7%97/

    https://fullgaz.co.il/%D7%94%D7%95%D...B%D7%95%D7%9D/
    רכבתי על ה-CB650F בזמנו.
    דעתי האישית והלא מחייבת - "פלפל" אין שם. אופנוע רופס, לינארי ומשעמם, מעין קטנוע הילוכים עם 4-בשורה. כשרכבתי עליו, היה שם גם סוזוקי GSR 750 וקאווא' Z800.
    מהשוואה בינהם, ה-CB היה כאמור קל לרכיבה, ידידותי ומשעמם. ה-GSR היה כיפי יותר, הרבה בזכות תגובות המנוע. ה-Z800 הרגיש כאופנוע "פול-סייז" - גדול, כבד ויציב יותר.
    אני חושב שבבחירה בין ה-CB ל-SV הייתי הולך על ה-SV, מה גם שהוא משמעותית זול יותר. קטנות כמו מושב קשיח או כידון צר אפשר לפתור בעלות נמוכה.
    ובכללי, במחירים האלה הייתי כנראה הולך על מונסטר 797 או שיוור 750/900 וסוגר לעצמי את כל הפינות
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Junior Member הסמל האישי של liad34
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    34
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שים לב שרקע וקרע (באבי העורקים) מאד קרובים! לכן כל אופנוע קיצוני במעבר מקטנוע לאופנוע לא רצוי בלי אימון מקדים.



    חד משמעית לא! כי אתה לא יודע עדיין את הצרכים האמתיים שלך, לא מכיר את היכולות שלך ואין לך את הניסיון!

    יש לך כמה אפשריות ללכת על אופנוע בינוני מתחת ל-800 סמ"ק לתת פרק רכיבה משמעותי ואז להתקדם או לחפש 1000
    רגוע מאד ולהתקדם איתו לאט לאט. אל תתן להתלהבות לסחוף אותך, ולקבוצות שתרכוב בהם לקחת אותך למקומות שאתה עוד לא ממש מכיר
    קח את הזמן ותקשיב רק לעצמך תתחיל לאט תמשיך לאט ותתקדם מהר.
    כמו שרשמתי קודם אני לא מחפש אופנוע מאוד חזק, אני מחפש אופנוע שיהיה ידידותי וכיפי כדי ללמוד ולהשתפר עליו לאורך זמן.
    לאחר הרכישה אני מתכוון לקחת קורס רכיבה, כנראה באופנוען מאומן.
    הסקרמבלרים שראיתי ביד 2 קצת חורגים מהתקציב שלי.
    מהחוות דעת שנתתם לי נשמע שגם הSV וגם הCB יתאימו לצרכים שלי, כנראה שאלך לכיוון של אחד מהשניים האלה

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    הי,
    עשית נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים? לא שזה אומר הכול אבל זה בהחלט יכול לעזור לך להחליט.
    על פניו עם הניסיון שלך רצוי להתחיל בקטן יותר ולעלות בנפח ובכוח עם הניסיון (כלומר אחד מהכלים עד סביב ה 75 כס שציינת).
    יחד עם זאת, הן הגיקסס (האופנוע שלי כרגע), והן הסיבי הם אופנועים שהם קלים יחסית לרכיבה ואינם מאיימים. אלו אופנועים מאוד לינארים שבונים את הכוח בהדרגה ללא הפתעות באופן כללי. אם תדע לשלוט על יד ימין תוכל גם לרכב עליהם בצורה שקולה ורגועה, גם בגיקסס, עד שהביטחון והיכולת תעלה.
    הגיקסס הוא אופנוע מעולה, עם התנהגות דינאמית ספורטיבית טובה מאוד, נוח גם ליום יום ומהנה לסוף השבוע בכביש המפותל הקרוב לביתך. הכוח של 4 בשורה הוא בסלד הגובה יותר, ושם הגיקסס מרגיש ספורטיבי. אם יש לך כוונה לפנות לכיוון הספורטיבי ברכיבות סופשבוע, זו אופציה מעולה. בכל אופן, מדובר באופנוע מהיר ויהיה עליך לדעתי להיות זהיר בהתחלה.
    מקווה שזה קצת עוזר

אשכולות דומים

  1. בחירת אופנוע דו שימושי ראשון
    על ידי Gil26 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-12-2020, 17:22
  2. בחירת אופנוע ראשון
    על ידי Saharme בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-09-2019, 10:09
  3. בחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי Legendary Rider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 20-07-2019, 10:53
  4. בחירת אופנוע ראשון
    על ידי eugene בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 25-08-2017, 21:52
  5. בחירת אופנוע ראשון 600+
    על ידי TPH בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-10-2016, 17:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO