על ה-gsxs לא רכבתי אז לא יכול לתת חוות דעת.
ה-07 מאוד שובב, נזרק לצדדים בקלות, מנוע מחוספס (בקטע טוב) ומהנה. אפשר לרכב עליו בצורה מנהלתית לגמרי והוא לא יראה את השיניים שלו, רק אם תפתח את המצערת עד הסוף - תבין עד כמה שובב הוא באמת.
ה-SV הוא אופנוע קטן (פיזית). במימדים הוא זהה ל-GS500 שהיה לי ויכול להשתחל בעיר דרך כל חור בפקק. מנוע ווי שאוהב לחיות בטווח הסל"ד הבינוני-גבוהה, שם נמצא כל הכיף. אם אתה בחור גדול/גבוהה הייתי מוחק אותו מהרשימה, הוא די צפוף.
ה-CB הוא החזק מבין השלושה, המהיר מביניהם והליניארי מביניהם. תוכל לחיות חיים שלמים איתו ולהתרגל לאט לאט לכח. הוא מאוד ליניארי, חלק ולדעתי האישית קצת אנמי (ביחס לאחרים, אבל אני איש של טווין). בכביש המהיר לא תהיה לו שום בעיה לשייט הרחק מעל המהירות המותרת. בעיר - הוא יכול קצת לחמם את הרגליים בתנועה איטית.
אישית? הייתי מוסיף טרייסר 700 למשוואה ומסתכל גם עליו. נותן תמורה טובה למחיר, ונוח למדי. ההונדה יהיה אופנוע חזרה לתחום טוב, והוא נוח גם לרוכב גדול.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה