עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: הונדה חושפת את ה-CBR600RR החדש

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    הונדה חושפת את ה-CBR600RR החדש

    בהונדה חושפים רשמית את ה-CBR600RR החדש של 2021: עם מנוע משודרג ומחוזק, עם עיצוב חדש ואווירודינמי, ועם מערכת אלקטרוניקה מתקדמת; הקאץ': נכון לעכשיו לשוק האסייתי בלבד, אבל סיכוי טוב שבעתיד הקרוב תוצג גרם גרסה אירופאית; הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...7%d7%93%d7%a9/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.
    מתי עיצוב היה הצד החזק של הונדה?
    האופנועים היחידים שנראים טוב הם הניו רטרו שלהם, בהחלט לא מספק מיצרן הדו"ג הגדול בעולם

  4. #4
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    לקחו בסיס קיים ועשו לו יישור קו. מקווה שלשוק האירופאי הם יציגו דגם חדש לחלוטין כי זה מביש שמאז 2007 הם רק עושים שידרוגים לדגם קיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.
    עיצוב נחמד אבל לא יותר מזה... העיצוב מבוסס על העיצוב של מודל 2007.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    באמת שלא מבין למה להחזיר את ה-600 במקום לתת עוד שדרוגון ל-650 או להוציא גרסא קרבית על בסיסו.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    באמת שלא מבין למה להחזיר את ה-600 במקום לתת עוד שדרוגון ל-650 או להוציא גרסא קרבית על בסיסו.
    ה600RR הוא הגרסה הקרבית של ה650(600f) כהגדרה, ככה הוא נולד:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600F
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR

    טבעי להמשיך את החלוקה הזאת. יש רק מה להפסיד מהערבוב ביניהם, יצא כלי שלא ממש שייך לכביש ולא למסלול.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    התחרות בין יצרניי האופנועים השונים היא מזמן כבר לא על האופנוע הטוב ביותר אלה על הרווח הטוב ביותר.
    כניסת מתחרים זולים מסין ושיפור ענקי בתוצרת האירופאית שמיוצרת גם היא במקומות זולים, יצרה מתחרים
    רציניים על הכיס של הקהל ועל מנת להישאר רלוונטיים הם צריכים להמציא את עצמם מחדש בזול.
    זה הסיבות לאופנועים חצי בשלים שעולים לכביש, זאת הסיבה לתקלות מרגיזות באופנועים חדשים, וזאת הסיבה
    לחוסר מעוף ורצון להשקיע באופנועים איכותיים. כסף רב (מדי) מושקע במציאת תחליף למנוע הבערה הפנימית,
    ואף יצרן לא יפתח דגם חדש כשבעוד פחות מעשור כבר לא יהיה רלוונטי לשווקים העיקריים שלו. כולם מנסים למקסם
    רווחים ומה הרוכבים חושבים פחות מעניין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    התחרות בין יצרניי האופנועים השונים היא מזמן כבר לא על האופנוע הטוב ביותר אלה על הרווח הטוב ביותר.
    כניסת מתחרים זולים מסין ושיפור ענקי בתוצרת האירופאית שמיוצרת גם היא במקומות זולים, יצרה מתחרים
    רציניים על הכיס של הקהל ועל מנת להישאר רלוונטיים הם צריכים להמציא את עצמם מחדש בזול.
    זה הסיבות לאופנועים חצי בשלים שעולים לכביש, זאת הסיבה לתקלות מרגיזות באופנועים חדשים, וזאת הסיבה
    לחוסר מעוף ורצון להשקיע באופנועים איכותיים. כסף רב (מדי) מושקע במציאת תחליף למנוע הבערה הפנימית,
    ואף יצרן לא יפתח דגם חדש כשבעוד פחות מעשור כבר לא יהיה רלוונטי לשווקים העיקריים שלו. כולם מנסים למקסם
    רווחים ומה הרוכבים חושבים פחות מעניין.
    לדעתי דווקא להפך, היצרנים מוציאים עוד ועוד דגמי עילית (רואים את זה בליטר, באדוונצ׳רים הגדולים וכו׳), יקרים מאי פעם וטכנולוגיים להחריד. התחרות עברה לשוק הפרימיום.
    תראה כמה הונדה התאמצו עם הCBR1000RR-R.

    לגבי ה600 הזה - היה יכול להיות מעניין אבל בטח קטן מה1000 שגם הוא נחשב לקטנטן ואיפה אני ואיפה האופנועים הזערוריים האלו.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי roee צפיה בהודעה
    לדעתי דווקא להפך, היצרנים מוציאים עוד ועוד דגמי עילית (רואים את זה בליטר, באדוונצ׳רים הגדולים וכו׳), יקרים מאי פעם וטכנולוגיים להחריד. התחרות עברה לשוק הפרימיום.
    תראה כמה הונדה התאמצו עם הCBR1000RR-R.

    לגבי ה600 הזה - היה יכול להיות מעניין אבל בטח קטן מה1000 שגם הוא נחשב לקטנטן ואיפה אני ואיפה האופנועים הזערוריים האלו.
    שוק הפרימיום הוא אחיזת עניים, אתה ממש לא מקבל את מה ששילמת עליו.
    האיכות של כל האופנועים היום ירדה מדרגה ולא עלתה.

    זה הגיעה למצב שיצרן יודע על חלק תקול אבל ממשיך לספק את האופנוע לקונים במחשבה שרק אחוז קטן יעשו רעש ויקבלו חלק חדש.
    ואני מדבר על אופנוע שיוצר ביפן מהתחלה ועד הסוף.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שוק הפרימיום הוא אחיזת עניים, אתה ממש לא מקבל את מה ששילמת עליו.
    האיכות של כל האופנועים היום ירדה מדרגה ולא עלתה.

    זה הגיעה למצב שיצרן יודע על חלק תקול אבל ממשיך לספק את האופנוע לקונים במחשבה שרק אחוז קטן יעשו רעש ויקבלו חלק חדש.
    ואני מדבר על אופנוע שיוצר ביפן מהתחלה ועד הסוף.
    באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=kaz;169390]באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+[/QUOTE

    הרציונאל (היגיון) הוא שאופנועים וכלים מוטוריים לא משתבחים כמו יין עם הזמן, להפך המצב שלהם מתדרדר בכל שנה לכן עדיף אופנוע חדש מאשר משומש בלאי, שוב מדובר על קו חמקמק שאפילו המומחים מתקשים להצביע עליו מתי עברנו את השיא של האמינות והתחלנו לרדת, כלים לא נועדו לשרוד לעד אורך חיים שלי אופנוע באירופה הוא בערך 6 שנים לייצר אין שום טעם להשקיע בחלקים שיחזיקו יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+
    אין שנה, זה תהליך, המנועים היום מחזיקים יותר זמן אבל כל המסביב רק התדרדר עם הזמן, אחרי שקניתי 3 אופנועים חדשים בתקופה של קצת פחות משנתיים אין לי ספק בזה

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי roee צפיה בהודעה
    לדעתי דווקא להפך, היצרנים מוציאים עוד ועוד דגמי עילית (רואים את זה בליטר, באדוונצ׳רים הגדולים וכו׳), יקרים מאי פעם וטכנולוגיים להחריד. התחרות עברה לשוק הפרימיום.
    ...
    לגמרי. רואים את זה בכל דבר, מכוניות, סלולרי, שעונים, חשמל ביתי. הדבר בא להגן על היצרנים מול הסינים שמתחרים רק בפרמטר אחד - המחיר.
    כי הם יודעים שהדבר ההיחיד שיקרה בעוד 10 שנים זה שלא יהיה סגמנט ״אמצע״, יהיה רק פרימיום וכל השאר. וכל השאר הכוונה לסיני.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    לגמרי. רואים את זה בכל דבר, מכוניות, סלולרי, שעונים, חשמל ביתי. הדבר בא להגן על היצרנים מול הסינים שמתחרים רק בפרמטר אחד - המחיר.
    כי הם יודעים שהדבר ההיחיד שיקרה בעוד 10 שנים זה שלא יהיה סגמנט ״אמצע״, יהיה רק פרימיום וכל השאר. וכל השאר הכוונה לסיני.
    טריק שיווקי נטו, מה הכי פשוט לאסוף 2000 כלים מקו הייצור להוסיף עליהם תוספות בשקל תשעים, לתת להם בצביעה שונה אפילו רק לפרונט ולגלגלים
    ולקרוא לזה דגם פרימיום ולמכור בעוד דרגת מחיר. עלות מול רווח-זה שם המשחק.

    אם אורך חייו של אופנוע הוא עד שש שנים, אין סיבה לדחוף שם טכנולוגיה יקרה או חומרים שיחזיקו יותר, אם חיישן סיני עושה את
    אותה העבודה אבל מתקלקל פעמים בחייו של האופנוע אף בר דעת לא יתקין משהו יקר יותר. המירוץ אחרי הטכנולוגיה היום הוא
    לדף המכירות, זה מצחיק אבל צג דיגיטלי סיני זול יותר משעון מהירות ישן מבית טוב. אף אחד לא בונה היום כלים שנועדו לעד, הכל
    היום חד פעמי ובר מחזור. גם האופנועים שלנו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    טריק שיווקי נטו, מה הכי פשוט לאסוף 2000 כלים מקו הייצור להוסיף עליהם תוספות בשקל תשעים, לתת להם בצביעה שונה אפילו רק לפרונט ולגלגלים
    ולקרוא לזה דגם פרימיום ולמכור בעוד דרגת מחיר. עלות מול רווח-זה שם המשחק.

    אם אורך חייו של אופנוע הוא עד שש שנים, אין סיבה לדחוף שם טכנולוגיה יקרה או חומרים שיחזיקו יותר, אם חיישן סיני עושה את
    אותה העבודה אבל מתקלקל פעמים בחייו של האופנוע אף בר דעת לא יתקין משהו יקר יותר. המירוץ אחרי הטכנולוגיה היום הוא
    לדף המכירות, זה מצחיק אבל צג דיגיטלי סיני זול יותר משעון מהירות ישן מבית טוב. אף אחד לא בונה היום כלים שנועדו לעד, הכל
    היום חד פעמי ובר מחזור. גם האופנועים שלנו.

    מסכים מאוד, השיווק הוא מרכיב מרכזי כאן, רק לא הייתי אומר שזה לגמרי ריק מתוכן.

אשכולות דומים

  1. עכשיו זה רשמי: הונדה CBR600RR חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-08-2020, 14:55
  2. ב.מ.וו חושפת את ה-S1000XR החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:22
  3. ק.ט.מ חושפת את ה-890 דיוק R החדש והקרבי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:17
  4. ימאהה חושפת את ה-R6 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 15:36
  5. האם הונדה מפסיקה את ייצורו של ה-CBR600RR?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-06-2016, 19:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO