טריק שיווקי נטו, מה הכי פשוט לאסוף 2000 כלים מקו הייצור להוסיף עליהם תוספות בשקל תשעים, לתת להם בצביעה שונה אפילו רק לפרונט ולגלגלים
ולקרוא לזה דגם פרימיום ולמכור בעוד דרגת מחיר. עלות מול רווח-זה שם המשחק.
אם אורך חייו של אופנוע הוא עד שש שנים, אין סיבה לדחוף שם טכנולוגיה יקרה או חומרים שיחזיקו יותר, אם חיישן סיני עושה את
אותה העבודה אבל מתקלקל פעמים בחייו של האופנוע אף בר דעת לא יתקין משהו יקר יותר. המירוץ אחרי הטכנולוגיה היום הוא
לדף המכירות, זה מצחיק אבל צג דיגיטלי סיני זול יותר משעון מהירות ישן מבית טוב. אף אחד לא בונה היום כלים שנועדו לעד, הכל
היום חד פעמי ובר מחזור. גם האופנועים שלנו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הכל חד פעמי וידידותי לסביבה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז לפי מה שאני קורא כאן, המנוע לא חדש.
המנוע הוא למעשה ה cbr600 הישן שעבר שדרוג טכנולוגי ל 650 ואז הוקטן בחזרה לטובת הכלי הזה?
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk