עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: הונדה חושפת את ה-CBR600RR החדש

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    הונדה חושפת את ה-CBR600RR החדש

    בהונדה חושפים רשמית את ה-CBR600RR החדש של 2021: עם מנוע משודרג ומחוזק, עם עיצוב חדש ואווירודינמי, ועם מערכת אלקטרוניקה מתקדמת; הקאץ': נכון לעכשיו לשוק האסייתי בלבד, אבל סיכוי טוב שבעתיד הקרוב תוצג גרם גרסה אירופאית; הפרטים כולם בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%95%d7...7%d7%93%d7%a9/


  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    באמת שלא מבין למה להחזיר את ה-600 במקום לתת עוד שדרוגון ל-650 או להוציא גרסא קרבית על בסיסו.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    באמת שלא מבין למה להחזיר את ה-600 במקום לתת עוד שדרוגון ל-650 או להוציא גרסא קרבית על בסיסו.
    ה600RR הוא הגרסה הקרבית של ה650(600f) כהגדרה, ככה הוא נולד:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600F
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR

    טבעי להמשיך את החלוקה הזאת. יש רק מה להפסיד מהערבוב ביניהם, יצא כלי שלא ממש שייך לכביש ולא למסלול.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.
    מתי עיצוב היה הצד החזק של הונדה?
    האופנועים היחידים שנראים טוב הם הניו רטרו שלהם, בהחלט לא מספק מיצרן הדו"ג הגדול בעולם

  6. #6
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    לקחו בסיס קיים ועשו לו יישור קו. מקווה שלשוק האירופאי הם יציגו דגם חדש לחלוטין כי זה מביש שמאז 2007 הם רק עושים שידרוגים לדגם קיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אני מבין שמדובר על טעם ועל ריח, אבל היחידת זנב הזו ועיצוב הפרינג צועקים לי ״125 סמ״ק ממוצא אסייתי״.
    אפילו ה650 התקציבי נראה יותר טוב.
    עיצוב נחמד אבל לא יותר מזה... העיצוב מבוסס על העיצוב של מודל 2007.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    התחרות בין יצרניי האופנועים השונים היא מזמן כבר לא על האופנוע הטוב ביותר אלה על הרווח הטוב ביותר.
    כניסת מתחרים זולים מסין ושיפור ענקי בתוצרת האירופאית שמיוצרת גם היא במקומות זולים, יצרה מתחרים
    רציניים על הכיס של הקהל ועל מנת להישאר רלוונטיים הם צריכים להמציא את עצמם מחדש בזול.
    זה הסיבות לאופנועים חצי בשלים שעולים לכביש, זאת הסיבה לתקלות מרגיזות באופנועים חדשים, וזאת הסיבה
    לחוסר מעוף ורצון להשקיע באופנועים איכותיים. כסף רב (מדי) מושקע במציאת תחליף למנוע הבערה הפנימית,
    ואף יצרן לא יפתח דגם חדש כשבעוד פחות מעשור כבר לא יהיה רלוונטי לשווקים העיקריים שלו. כולם מנסים למקסם
    רווחים ומה הרוכבים חושבים פחות מעניין.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    29
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    התחרות בין יצרניי האופנועים השונים היא מזמן כבר לא על האופנוע הטוב ביותר אלה על הרווח הטוב ביותר.
    כניסת מתחרים זולים מסין ושיפור ענקי בתוצרת האירופאית שמיוצרת גם היא במקומות זולים, יצרה מתחרים
    רציניים על הכיס של הקהל ועל מנת להישאר רלוונטיים הם צריכים להמציא את עצמם מחדש בזול.
    זה הסיבות לאופנועים חצי בשלים שעולים לכביש, זאת הסיבה לתקלות מרגיזות באופנועים חדשים, וזאת הסיבה
    לחוסר מעוף ורצון להשקיע באופנועים איכותיים. כסף רב (מדי) מושקע במציאת תחליף למנוע הבערה הפנימית,
    ואף יצרן לא יפתח דגם חדש כשבעוד פחות מעשור כבר לא יהיה רלוונטי לשווקים העיקריים שלו. כולם מנסים למקסם
    רווחים ומה הרוכבים חושבים פחות מעניין.
    לדעתי דווקא להפך, היצרנים מוציאים עוד ועוד דגמי עילית (רואים את זה בליטר, באדוונצ׳רים הגדולים וכו׳), יקרים מאי פעם וטכנולוגיים להחריד. התחרות עברה לשוק הפרימיום.
    תראה כמה הונדה התאמצו עם הCBR1000RR-R.

    לגבי ה600 הזה - היה יכול להיות מעניין אבל בטח קטן מה1000 שגם הוא נחשב לקטנטן ואיפה אני ואיפה האופנועים הזערוריים האלו.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי roee צפיה בהודעה
    לדעתי דווקא להפך, היצרנים מוציאים עוד ועוד דגמי עילית (רואים את זה בליטר, באדוונצ׳רים הגדולים וכו׳), יקרים מאי פעם וטכנולוגיים להחריד. התחרות עברה לשוק הפרימיום.
    תראה כמה הונדה התאמצו עם הCBR1000RR-R.

    לגבי ה600 הזה - היה יכול להיות מעניין אבל בטח קטן מה1000 שגם הוא נחשב לקטנטן ואיפה אני ואיפה האופנועים הזערוריים האלו.
    שוק הפרימיום הוא אחיזת עניים, אתה ממש לא מקבל את מה ששילמת עליו.
    האיכות של כל האופנועים היום ירדה מדרגה ולא עלתה.

    זה הגיעה למצב שיצרן יודע על חלק תקול אבל ממשיך לספק את האופנוע לקונים במחשבה שרק אחוז קטן יעשו רעש ויקבלו חלק חדש.
    ואני מדבר על אופנוע שיוצר ביפן מהתחלה ועד הסוף.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שוק הפרימיום הוא אחיזת עניים, אתה ממש לא מקבל את מה ששילמת עליו.
    האיכות של כל האופנועים היום ירדה מדרגה ולא עלתה.

    זה הגיעה למצב שיצרן יודע על חלק תקול אבל ממשיך לספק את האופנוע לקונים במחשבה שרק אחוז קטן יעשו רעש ויקבלו חלק חדש.
    ואני מדבר על אופנוע שיוצר ביפן מהתחלה ועד הסוף.
    באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=kaz;169390]באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+[/QUOTE

    הרציונאל (היגיון) הוא שאופנועים וכלים מוטוריים לא משתבחים כמו יין עם הזמן, להפך המצב שלהם מתדרדר בכל שנה לכן עדיף אופנוע חדש מאשר משומש בלאי, שוב מדובר על קו חמקמק שאפילו המומחים מתקשים להצביע עליו מתי עברנו את השיא של האמינות והתחלנו לרדת, כלים לא נועדו לשרוד לעד אורך חיים שלי אופנוע באירופה הוא בערך 6 שנים לייצר אין שום טעם להשקיע בחלקים שיחזיקו יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בהנחה שמה שכתבתם כאן נכון (ואני ממש לא בטוח שזה כך),
    יש כלים שנמכרים כחדשים למרות שלא שינו בהם דבר כבר הרבה שנים. ויש גם כלים שעדיין מיוצרים בשם החסכון והאמינות.
    Dr650 לא השתנה לדעתי משנת 96, הונדה 500 על דגמיו ו750 מיוצרים בגישה שמרנית, ואלו רק מה שאני מכיר מנסיון אישי. בטוח שיש עוד, ושלכל חברה יש א האופנועים שלה.
    להזכירכם,
    אופנועים מרגשים סבלו מאמינות נוראית גם לפני 20 ו30 שנה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    באיזו שנה בערך זה התחיל? אם המנועים לא באמת משתפרים ואיכות הייצור ירדה, מה הרציונל בלקנות אופנוע חדש? ABS ושות' הרי כבר יש באופנועים בני עשור+
    אין שנה, זה תהליך, המנועים היום מחזיקים יותר זמן אבל כל המסביב רק התדרדר עם הזמן, אחרי שקניתי 3 אופנועים חדשים בתקופה של קצת פחות משנתיים אין לי ספק בזה

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    29
    רוב הרכיבות שלי בשנה האחרונה היו על S1000RR מהדור האחרון, אתה רואה בדיוק איפה הטכנולוגיה - בקרות, דשבורד, מתלים אדפטיביים. זה קסם. אני לא רואה אף אופנוע בן חמש שיתן את מה שהכלי הזה נותן. בטוח שזה נכון גם לפאניגלה המקביל. אגב, היו לב.מ.וו לא מעט בעיות אמינות עם הS1000RR החדש.

    במשהו עממי יותר כמו טרייסר? סיפור אחר אני מניח, ההבדל הרבה יותר קטן לעומת אופנוע מקביל מלפני חמש שנים.

    אני מציין את כל זה כי ב600RR-R עסקינן ואני מניח שהוא מהז׳אנר האולטרה-מתקדם וצריך להשפט בהתאם. אין לך אפשרות לרדת בשנתון, זה לא אותה חיה.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אם אתה הולך למישהו כמו נדב שחם עם בימר בן 5, הוא לא יכול להלביש לך את האלקטרוניקה המודרנית שאתה צריך? או ששי אלקטורניקה שמתחבאת באיזורים פנימיים של המנוע וזה לא ממש backportable?

אשכולות דומים

  1. עכשיו זה רשמי: הונדה CBR600RR חדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-08-2020, 14:55
  2. ב.מ.וו חושפת את ה-S1000XR החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:22
  3. ק.ט.מ חושפת את ה-890 דיוק R החדש והקרבי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2019, 18:17
  4. ימאהה חושפת את ה-R6 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 15:36
  5. האם הונדה מפסיקה את ייצורו של ה-CBR600RR?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-06-2016, 19:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO