שלום רב לחברי הפורום ותודה רבה למי שיעזור לי כאן
ברשותי ג'וי רייד 200 שנת ייצור 2015
אז ככה, נתקעתי עם הקטנוע, התקשרתי לחילוץ, החליפו לי מצבר, בדקו טעינה, ראו שהכל תקין, המשכתי הלאה.
אחרי שבוע נתקעתי שוב, שיחקתי עם המגעים, הצלחתי להניע ויום למחרת הלכתי לבחור של המצברים כדי שיבדוק את המצבר והמגעים.
המגעים היו עם קורוזיה עליהם (גם לפני החלפת המצבר), חתך את הקצוות שלהם, שם חיבור חדש. בדק טעינה, ראה שהכל תקין, המשכתי הלאה.
אחרי שבוע שמתי לב שההתנעה של הקטנוע נהיית חלשה, חזרתי לבחור של המצברים, בדק טעינה, ואז אמר שיש בעיה בטעינה ושזה או מיישר זרם או סלילים כי המצבר תקין.
הלכתי למוסך בתל אביב, בדק, טען שהכבלים פלוס ומינוס אכולים וצריך להחליף אותם. החליף לי את הכבלים לקח 350 כולל מע''מ. המשכתי הלאה.
עכשיו אני כותב את הפוסט הזה כי בדיוק חזרתי מהמוסך מתל אביב לראשון וכל הדרך חזרה הסתכלתי על הוולט שהקטנוע נותן במהלך הנסיעה.
אז כשהקטנוע במנוחה אני מקבל 11.2 11.5 וולט כשהקטנוע בנסיעה 13.0 13.2 כשאני מדליק אורות 12.2 12.6
את הנתונים האלה קיבלתי פחות או יותר גם לפני החלפת הכבלים.
אז השאלה היא כזאת...
1. כמה זמן לוקח למצבר להיטען ולהגיע למצב האידיאלי שלו שהוא 13.5 14 וולט?
2. איך אני יכול לדעת אם הבעיה נפתרה או שששום דבר לא השתנה?
3. האם יש סיכוי שזה המצבר?
4. מה לדעתכם ביכולתי לעשות?
יש בארץ מלא חאפרים ואלוהים ישמור כמה קשה למצוא איש מקצוע טוב ואמין שמבין דבר באמת.
נמאס לי להתרוצץ בין מוסכים. אני לא מבין בזה ואני צריך עזרה כדי לפתור את התקלה הזאת כי לא בא לי להיתקע שוב.
בברכה,
לירן