בוא נתחיל משפה משותפת.
מה זה "במנוחה"? קטנוע מונע בסרק או קטנוע מדומם?
באחיו הגדול של הג'וירייד (הג'וימקס, בשנתונים הנ" ל), מערכת הטעינה היתה גבולית. יענו, בעמידה בסרק בקושי מצליחה לספק את צורכי הקטנוע (אורות, הזרקה, ניצוץ). בהדלקת אורות ערפל, נורית הטעינה היתה נדלקת גם עם קצת גז. אז זאת היתה קצת סקירת רקע משפחתית.
לגביך,
א. קח מדידה מהמצבר, לא מהמד בלוח השעונים.
ב. ייתכן ותראה טעינת חסר בסרק, אבל כל נגיע עדינה במצערת (ממש עדינה) אמורה לייצב את הטעינה על הערכים שצוינו.
ג. יכול להיות הבדל בין אורות דולקים לכבוים, אבל בשום פנים לא לרדת לערכים שציינת (אלא אם "במנוחה" אצלך, הכוונה לקטנוע כבוי, וכל האורות דולקים).
ד. אם ההתנהגות לא עקבית (תו"כ נסיעה המתח מדלג בין 13.5 ל12.5), יש לך בעיית טעינה. זה יכול להיןת בעיית מגעים, אבל לאו דווקא בין המיישר למצבר, אלא גם לפני, בסלילים, או אפילו בערור שלהם.
ובעיות חשמל זה ז'.