נתחיל בזה שאכן בעיות חשמל זה ז' רציני...

כמו שאמרתי קודם לכן בדק לי אותו המוסכניק פתח את הכיסא הוציא אותו מהמקום והחליף שתי כבלים של פלוס ומינוס.
הוא קבע שהבעיה נבעה מכבלים אכולים.
לפי מה שהבנתי הוא לא בדק עם שום מכשיר את הטעינה וכו...

כשאמרתי מנוחה הכוונה היא לקטנוע מונע אבל לא בנסיעה.
הערכים זזים בזמן נסיעה ובזמן מנוחה עם אורות ובלי אורות.

בנסיעה בלי אורות מגיע ל13.5 13.7 13.2 בנסיעה עם אורות יורד ב1 ל- 12.1 .12.3 12.7 וכו...
כן הערכים משתנים.

במידה והבעיה לא הסתדרה כמו שציין המוסכניק החאפר הזה האם הסיכוי שהבעיה נמצאת בסלילים או במיישר זרם?