תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: השקה מקומית: ק.ט.מ 890 דיוק R

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofer צפיה בהודעה
    קודם כל תודה על הביקורת קורא ונהנה מהן.
    אבל....
    אני קורא את המשפט הזה:
    "השיפור העיקרי נמצא במערכת המתלים המתכווננת, שמציעה הידראוליקה ברמה גבוהה יותר ומאפשרת טווח שימושים רחב יותר, במיוחד ברכיבה ספורטיבית חזקה, שם ה-890 דיוק R מצליח לשמור על יציבות במקומות שה-790 מתחיל להתנדנד, ובמיוחד תחת שילובי כוחות של בלימה ופנייה."
    וחושב לעצמי איך זה שבביקורת על ה790 לא זכור לי שהיה איזכור לזה אם כבר היללו אותו על היכולות הדינמיות שלו (והאמת שלא רק פה גם בביקורות שקראתי מחול).
    וזה פשוט גורם לי לחשוב האם יש גם ב 890 חסרונות שלא שלא סיפרו לנו אליהם (או לצורך העניין בכל ביקרות אחרת על אופנועים אחרים) ואם זה המצב אז כמה שאני נהנה לקרוא את זה כנראה שצריך להתיחס לביקורות כיום כבידור ולא כמקור מידע ענייני לשיקולים לפני קניה וזה חבל.

    רק רוצה לצין שאין פה שום כוונה לזלזל בעבודה שלכם אני מעריך ומוקרי את הכתבות פה ואת הזמן שאתם משקיעים על הפלטפורמה הזאת. סתם חולק מחשבה\דעה אישית שלי...
    ברור שבכל השקה של מוצר שעיתונאי מוזמן אליה (במיוחד המושקעות בחו"ל) יש בעיה מובנית בסיקור. מצד שני, אי אפשר להעמיס לוקשים או להתעלם מלקרדות ולפגוע באמון הקוראים לאורך זמן. זה נכון למגזינים עם ערוצי יוטיוב פופולאריים וגם לערוצים של רוכבים פרטיים שהם המקור העיקרי שלי להתרשמות מכלים. וזה רק מסתבך כי ההתרשמות נכתבת לעומת דגמים מקבילים בשנתון ובסגמנט (עם החלוקה המעאפנית). בנוסף, אני לא חושב שיש כיום אופונועים גרועים ואם היציבות הנוכחית טובה יותר זה לא אומר שהקודמת מאכזבת אלא שיש שיפור. מה שחסר ומפתיע שהמגזינים לא מזהים את הנישה של מבחני דגמים לאחר שנה שימוש חמש ועשר. לא רק עלות החזקה אלא איך הכלי מזדקן חשובים כי חלק נכבד מהעסקאות בעולם הם כלים משומשים- ואולי בעצם הרוב...
    מבחינתי המבחנים האלה הם כמו כרטיס ביקור של האופנוע. מי שרוצה לדעת איך מרגישים הבלמים או המתלים כדאי שייקח רכיבת מבחן.

    ה 890 קרץ לי בגלל המשקל הקל והיחס בין כוח למשקל כשכל זה עטוף באלקטרוניקה ובלמים חזקים. הבעיה שאישתי שאלה מיד אם התכניות כוללות אותה ולכן התקררתי. המינוס בנייקדים "הספורטיבים" היא הוויתור על חיבור מובנה למזוודות היצרן בעיצוב האופנוע. פשוט מטומטם ושטחי כי העיקר הוא מיצוב האופנוע בסגמנט. יש מקום ואפשרות להוסיף חיבור בלי להוסיף משקל או להזיק לגרר. וואלק, שימו חיבור ושהרוכב יחליט אם הוא מטייל בקשירות מסורבלות ולא בטיחותיות או במזוודות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    102
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ברור שבכל השקה של מוצר שעיתונאי מוזמן אליה (במיוחד המושקעות בחו"ל) יש בעיה מובנית בסיקור. מצד שני, אי אפשר להעמיס לוקשים או להתעלם מלקרדות ולפגוע באמון הקוראים לאורך זמן. זה נכון למגזינים עם ערוצי יוטיוב פופולאריים וגם לערוצים של רוכבים פרטיים שהם המקור העיקרי שלי להתרשמות מכלים. וזה רק מסתבך כי ההתרשמות נכתבת לעומת דגמים מקבילים בשנתון ובסגמנט (עם החלוקה המעאפנית). בנוסף, אני לא חושב שיש כיום אופונועים גרועים ואם היציבות הנוכחית טובה יותר זה לא אומר שהקודמת מאכזבת אלא שיש שיפור. מה שחסר ומפתיע שהמגזינים לא מזהים את הנישה של מבחני דגמים לאחר שנה שימוש חמש ועשר. לא רק עלות החזקה אלא איך הכלי מזדקן חשובים כי חלק נכבד מהעסקאות בעולם הם כלים משומשים- ואולי בעצם הרוב...
    מבחינתי המבחנים האלה הם כמו כרטיס ביקור של האופנוע. מי שרוצה לדעת איך מרגישים הבלמים או המתלים כדאי שייקח רכיבת מבחן.
    מסכים. במיוחד עם הביקורת על כלים ישנים יותר זה נתון מאוד מעניין (אולי לא עשור אבל כמה שנים בהחלט רלוונטי) אבל כנראה שפה אין ממש טעם ליבואן להשקיע זמן וכלים למבחנים האלה.
    מה שאני מנסה להגיד זה שכנראה ביקורת שיש לה גם צדדים שלילים ולא הכל טוב ויפה תתפס כיותר אמינה (ראליסטית).
    כי בסופו של דבר אם דיוק 790, דיוק 890, MT 07 ו SV650 כולם מקבלים סקירות חיוביות באותה מידה כנראה שיש פה משהו לא תקין (לא מדבר על הסקירה עצמה מדבר עם הרושם שמועבר על האופנוע)

    וכן אני חושב שאם מתגלה חוסר איזון בזמן בלימה תחת לחץ וזה הפריע לכותב כמו שרשום פה היה ראוי לרשום את זה בביקורת המקורית של ה790 כמובן אם הסתייגות שזה בתנאים קצוניים

אשכולות דומים

  1. השקה מקומית: ימאהה טריסיטי 300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-06-2020, 08:24
  2. השקה מקומית: ימאהה טנרה 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 29-08-2019, 09:05
  3. השקה מקומית: אופנועי FB מונדיאל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-07-2019, 17:33
  4. השקה מקומית: ה'ניאו ספורט קפה' של הונדה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-05-2018, 20:54
  5. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO