עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 45

אשכול: השקה מקומית: ימאהה טנרה 700

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338

    השקה מקומית: ימאהה טנרה 700

    ימאהה טנרה 700 בהשקה מקומית; חיכינו לאופנוע הזה זמן רב, עכשיו הוא כאן, והרושם החיובי מאוד שלנו מההשקה העולמית מתחזק מאוד כאן בהרי ירושלים; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...%a8%d7%94-700/

    נערך לאחרונה על ידי אביעד אברהמי; 25-08-2019 בשעה 15:28.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    שיגיע כבר ללוחות יד2
    נחנקנו כבר יאמאהה. נחנקנו.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כתבה יפה ואמינה. כמו תמיד.
    במגזין אחר נכתב בטעות שהוא מגיע עם טיובלס. כאן לא.
    גם זום על התמונה מראה שהצמיג עם שפיצים רגילים ופנימית. חבל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אחלה סקירה. ה KTM 790 החדש והמשוכלל יותר עולה 80 במבצע ומכיוון שמדובר באותו סגמנט (כביש שטח כביש) התמחור נראה על פניו בעייתי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אחלה סקירה. ה KTM 790 החדש והמשוכלל יותר עולה 80 במבצע ומכיוון שמדובר באותו סגמנט (כביש שטח כביש) התמחור נראה על פניו בעייתי.
    לקטמ יש 2 בעיות, 1. מכוער 2. אמינות
    ובאמינות אני מתכוון לתפיסה של הציבור על מה אמין ומה לא, אני בטוח שאם תשאל את כל חבריך הרוכבים, מי יותר אמין התשובה תיהיה הימאהה וזה למרות ששניהם דגמים חדשים שעדיין לא הוכיחו עצמם במבחן הזמן.

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לקטמ יש 2 בעיות, 1. מכוער 2. אמינות
    ובאמינות אני מתכוון לתפיסה של הציבור על מה אמין ומה לא, אני בטוח שאם תשאל את כל חבריך הרוכבים, מי יותר אמין התשובה תיהיה הימאהה וזה למרות ששניהם דגמים חדשים שעדיין לא הוכיחו עצמם במבחן הזמן.
    בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.

    תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הסיבה היא שרוב המכוניות נמכרות בליסינג.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.

    תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
    לי זכור שהסובארו DL הציפה את השוק ומאוחר יותר המזדה 3 אבל אז הגיע הליסינג ושינה את המספרים

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.

    תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
    אני לא חושב שזה נכון להשוות את ktm למכוניות הצרפתיות והקוריאניות
    העיניין הוא שקיה מוכיחה את עצמה כל פעם עם אמינות טובה.
    פג׳ו, רנו וסיטרואן משתפרות בכל שנה בין השאר על ידי שיתופי פעולה עם קונצרנים מיפן וגרמניה.
    אפילו מותג כמו דצ׳יה שרק נכנס לא מזמן התקבל יפה על ידי השוק הישראלי שמפחד משינויים.
    בוא לא נשכח כפי שאמר אייל שהשוק גם נשלט על ידי רכבי ליסינג שמטעים את הטבלה הסופית.
    לגבי ktm.. המזל היחיד שלהם זה שהם יודעים ליצור אופנועים מהנים ושיש להם fanbase יחסית גדול בארץ (מה שמזכיר קצת את אלה ששבויים למותג Apple בכל מחיר), האמינות של ktm שנויה במחלקות וזה כנראה לא סתם, כדי לשנות את התפיסה הזאת צריך אשכרה שהאופנועים ישתפרו בנושא הזה כמו שהצרפתיות השתפרו.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    הלכתי לראות את האופנוע בסוכנות בת"א. בעודי ממשש את איבריו של הכלי ניגש אלי איש מכירות אדיב שידע להפוך בכישרון כל חיסרון שלו ליתרון. לשאלתי מדוע האופנוע הדי ספרטני הזה יקר באופן כללי, השיב שזה בגלל שיש 129% מס. אני לא יודע לומר מה נכלל בחשבון הזה והאם הוא נכון, אבל לגופו של עניין האופנוע הזה יקר מדי.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    הלכתי לראות את האופנוע בסוכנות בת"א. בעודי ממשש את איבריו של הכלי ניגש אלי איש מכירות אדיב שידע להפוך בכישרון כל חיסרון שלו ליתרון. לשאלתי מדוע האופנוע הדי ספרטני הזה יקר באופן כללי, השיב שזה בגלל שיש 129% מס. אני לא יודע לומר מה נכלל בחשבון הזה והאם הוא נכון, אבל לגופו של עניין האופנוע הזה יקר מדי.
    הוא לא יכול להגיד לך "צ'מע, כי כל המתלהבים יקנו גם במחיר הזה, בסוף השנה נמכור את מה שישאר במבצע ושנה הבאה נוריד את המחיר ב-5-7K"...
    ואגב, גם 70 זה לא כזה יקר לאופנוע הזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בהסתכלות מקבילה על שוק הרכב הישראלי, אם השילוש הצרפתי (פיג'ו סיטרואן רנו) מוכרים יותר רכבים מסובארו והונדה(שהם שמות נרדפים לאמינות) ובכלל בראש הטבלה נמצאים רכבים קוראינים, אז לדעתי נפל פה דבר, וזה גם מחלחל לשוק האופנועים הישראלי, ק.ט.מ כבר 3 שנים מובילה את טבלת המכירות.

    תחזור עשור אחורה ותספר לעצמך שק.ט.מ מובילה את טבלת המכירות? שאנשים עושים פראורדר לרכב מקוריאה? או רחמנצא ליצלן מצרפת?
    כל שוק הרכב עבר שינוי מהותי, יש היום הרבה מאד מכוניות בלי אבא, ציי רכב חברה, רכב השכרה וליסינג, שעלות הטיפולים לא חלה על הנהג.
    אני בטוח שאם היינו חוזרים כמה עשורים אחורה כשרכבים היו בבעלות פרטית, המצב היה שונה מהותית.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הוא לא יכול להגיד לך "צ'מע, כי כל המתלהבים יקנו גם במחיר הזה, בסוף השנה נמכור את מה שישאר במבצע ושנה הבאה נוריד את המחיר ב-5-7K"...
    ואגב, גם 70 זה לא כזה יקר לאופנוע הזה.
    יקר יקר, אם תזכור שלא מדובר באופנוע קצה אלה אופנוע דו"ש בתחפושת.

    תנסה להשוות אות ל-XT600 הישן או DR650 בלי יחסי הציבור והרעש ותבין שמדובר באופנוע
    פשוט, קל, מודרני, שיודע לרדת לשטח (שננטש לאחרונה ועושה קם באק) ועושה עוול למושג אדוונצ'ר,
    אגב אם תתעקש לזווד אותו כראוי לשמו תגלה שהוא מגיע למחיר של גדולים וטובים ממנו!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יקר יקר, אם תזכור שלא מדובר באופנוע קצה אלה אופנוע דו"ש בתחפושת.

    תנסה להשוות אות ל-XT600 הישן או DR650 בלי יחסי הציבור והרעש ותבין שמדובר באופנוע
    פשוט, קל, מודרני, שיודע לרדת לשטח (שננטש לאחרונה ועושה קם באק) ועושה עוול למושג אדוונצ'ר,
    אגב אם תתעקש לזווד אותו כראוי לשמו תגלה שהוא מגיע למחיר של גדולים וטובים ממנו!
    השוואה לא הוגנת בעליל.
    ה-DR650 הוא אופנוע פרימיטיבי מאוד, ולכן הוא זול.
    הטנרה 700 החדש מקביל לטנרה 750 של שנות ה-90, וזאת ליגה אחרת לגבמרי (גם מבחינת מחיר).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    השוואה לא הוגנת בעליל.
    ה-DR650 הוא אופנוע פרימיטיבי מאוד, ולכן הוא זול.
    הטנרה 700 החדש מקביל לטנרה 750 של שנות ה-90, וזאת ליגה אחרת לגבמרי (גם מבחינת מחיר).
    בוא נשים את זה על השולחן:

    מנוע נלקח מהמדף שילדה בתיקונים קלים, גמדי המחשב הוצאו לפנסיה מוקדמת.

    בעצם קיבלנו אופנוע קליל מנוע שילדה ועזרים לשטח, הורד את תקנות היורו וההתקדמות הטכנולוגית,
    ובעצם יש לך אופנוע דו"ש שיודע לרדת לשטח מה שנעשה בעבר על ידי ה-XT וה-DR ואני מדבר על הקונספט.

    האדוונצ'רים גדלו לממדיי תפלצת פסטה שמצריך את הרוכב להיות בעל קוד גנטי של צ'אק נוריס או שוונצגר כשהיה צעיר.
    וירדו מפרק השטח, הצרצרים היעודים לשטח מתפרקים על הכביש ובשימוש יום יומי, אז חזרנו למנועים בינוניים שיודעים
    כביש ושטח בלי להתפשר המון, המצאנו את הדו"ש מחדש...אבל בשביל להיות אטרקטיביים ב-2019 נקרא לו בשם המוכר
    ביותר בקטגוריה נעורר ציפייה של שנים, נרים גל של יחסי ציבור, ויהיה תור של קונים שמתים לעשות גם את זה וגם את זה
    ולהרגיש היפ. אבל דחפנו להם דו"ש רגיל בלי להתבלבל.

    אגב זה לא עושה את האופנוע גרוע, להפך זה עושה אותו ערמומי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. ימאהה טנרה 700 במבחן דרכים: אדוונצ'ר-ראלי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-05-2019, 12:30
  2. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-11-2017, 00:00
  3. ימאהה: צעד נוסף לכיוון טנרה 700
    על ידי nimi9 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-11-2017, 10:54
  4. בקשה לחוות דעת על ימאהה טנרה 660
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 01:17
  5. ימאהה סופר טנרה 1200 2010
    על ידי HRC בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-10-2015, 18:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO